Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

ΙΚΤΕΟ


Mechanic1993

Recommended Posts

Καλησπέρα είμαι μηχανολόγος μηχανικός δουλεύω σε μεγάλη εταιρία αυτοκινήτων. Είμαι υπεύθυνος συνεργείου και αυτή τη στιγμή βγάζω πιστοποιητικό ελεγκτη για κτεο. Ήθελα να ρωτήσω όσον αφορά στο κτεο υπάρχει εξέλιξη και αν ναι πόσο μπορείς να φτάσεις μισθολογικα? .. Στην εταιρία που είμαι θέλω να φύγω. Όποιος ξέρει ας μου απάντηση. Ευχαριστώ. 

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε, σαν κάποιος που δούλεψε σε διάφορα ΙΚΤΕΟ σε όλες τις θέσεις, από απλός ελεγκτής μέχρι τεχνικός διευθυντής, έχω να σου πω το εξής για τα ΙΚΤΕΟ:

Μείνε όσο πιο μακρυά μπορείς

Edited by rootbreaker
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

με κανεις και μενα να απορω rootbreaker, οποτε αν θες εξηγησε λιγο το γιατι? Δεν μπορω να το καταλαβω, οταν λες μαλιστα πως ειχες φτασει σε ψηλη θεση σαν Διευθηντης, την θεση αυτη κακη την θεωρεις μισθολογικα?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όχι παιδιά μην νομίζετε 900 ευρω παίρνω με μπόνους 1000 όχι πάντα όμως... Θέλω να φύγω διότι υπάρχουν προβλήματα με ώρες δουλετω ολη μέρα και τα λεφτά είναι λίγα γ τόσες ευθύνες κ 10 ώρα κάθε μέρα 6 ημέρα  κ άλλα αρκετά προβλήματα που με ωθούν 

Link to comment
Share on other sites

Απο λεφτά:

Εγώ έπαιρνα 1200 καθαρά σαν Τεχνικός Διευθυντής. Υπήρχαν και συνάδελφοι τεχνικοί διευθυντές άλλων ΙΚΤΕΟ που έπαιρναν από 1300 μέχρι και 1700 καθαρά.

Σαν ελεγκτής έπαιρνα 750 καθαρά (το 2008). Τα περισσότερα ΙΚΤΕΟ είναι ανοιχτά και Σάββατο οπότε έπρεπε να δουλεύω και Σάββατο σαν ελεγκτής (με μία μέρα μέσα στην εβδομάδα ρεπό).

Από συναδέλφους που κάνουν ακόμα αυτή τη δουλειά, έχω μάθει ότι πλέον δουλεύουν και τις 6 μέρες της εβδομάδας (χωρίς ρεπό), με τα ίδια χρήματα.  Όταν ήμουν τεχνικός διευθυντής (το 2011) δούλευα ΚΑΙ τις 6 μέρες. Εννοείται ότι υπάρχουν βάρδιες, μία πρωινή και μία το απόγευμα.

Από συνθήκες εργασίας τώρα:

Υπήρχε τρομερή πίεση από τους ιδιοκτήτες των ΙΚΤΕΟ να περάσουμε οχήματα τα οποία ήταν επικίνδυνα, επειδή ο ιδιοκτήτης του οχήματος είναι φίλος με τον ιδιοκτήτη του ΙΚΤΕΟ ή επειδή τα έφερε μάντρα μεταχειρισμένων ή συνεργείο που έχει κάνει ειδική συμφωνία, κάτω από το τραπέζι, με το  ΙΚΤΕΟ. Αυτό γινόταν και στα 3 ΙΚΤΕΟ που δούλεψα αλλά και από ότι μου έχουν πει συνάδελφοι από άλλα ΙΚΤΕΟ.
Έχω τσακωθεί, και μάλιστα είχα παραιτηθεί από ένα ΙΚΤΕΟ, επειδή μας ζητούσαν να περάσουμε όχημα που:

1.είχε διαρροή στο σύστημα πέδησης 

2.Δεν είχε ταμπλό

3.Είχε εμφανώς γυρισμένα χιλιόμετρα 

4.λείπανε οι πινακίδες

5.Μας είχε ζητηθεί να βγάλουμε δελτίο ελέγχου σε όχημα που ο ιδιοκτήτης έστειλε την άδεια με φαξ.

Κάθε ελεγκτής μπορεί να ελέγξει μέχρι ένα συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων την ημέρα, 20 αν θυμάμαι καλά. Όταν συμπληρώσεις αυτόν τον αριθμό, σου ζητάνε να υπογράψεις σαν κάποιος από τους ελεγκτές που έχουν ρεπό ή σαν κάποιος από τους ελεγκτές φαντάσματα. Υπάρχουν λοιπόν, σε ορισμένα ΙΚΤΕΟ ελεγκτές-φαντάσματα. Κάθε γραμμή ελέγχου πρέπει να έχει συγκεκριμένο αριθμό προσωπικού ανά βάρδια (νομίζω 2).  Κάποιοι ιδιοκτήτες ΙΚΤΕΟ, έχουν κάποιο μηχανικό Ελ.Επαγγελματία, γνωστό που φαίνεται στα χαρτιά σαν ελεγκτής αλλά δεν πατάει ποτέ το πόδι του εκεί. Τη "δουλειά" του, τα 20 οχήματα που είπα παραπάνω, την κάνουν οι υπόλοιποι ελεγκτές. 

Ορισμένα ΙΚΤΕΟ έβγαζαν δελτία ελέγχου απλά με το να στείλεις την άδεια του οχήματος με φαξ ή email. Πλέον δεν ξέρω αν γίνεται αυτό μιας και πρέπει το όχημα να φωτογραφίζεται στη γραμμή ελέγχου. Βέβαια γίνεται το αμάξι να είναι χρέπι και πάλι να βγει και φωτογραφία και δελτίο τεχνικού ελέγχου χωρίς ελλείψεις. Απλά σπρώχνεις το αμάξι στη γραμμή ελέγχου, το βγάζεις φωτογραφίες και παίρνεις μετρήσεις με άλλο αμάξι.

Εννοείται ότι τσακωνώμασταν συνέχεια με ταξιτζήδες που είχαν διαφορετική διάσταση ελαστικών με αυτή που έγραφε το ταξίμετρο (κοινώς κλέβανε). Εννοείται ότι τις περισσότερες φορές (το 95%) το περνάγαμε στο τέλος γιατί ο ιδιοκτήτης δεν ήθελε να βγει κακό όνομα στο ΙΚΤΕΟ και να χάσει την πελατεία των ταξιτζήδων.

Παλιά τον έλεγχο πιστοποίησης τον έκανε το ΕΣΥΔ κατά το πρότυπο ISO 17020. Δεν χαρίζανε κάστανα κατά τον έλεγχο, αν και πάλι μπορούσες να κρύψεις πολλά πράγματα. Αυτό είχε αλλάξει επί υπουργίας Βορίδη, και το 17020 άλλαξε με το 9001 και το ρόλο του ΕΣΥΔ μπορεί να τον κάνει κάποιος φορέας πιστοποίησης όπως κάποιος TuV. Δεν ξέρω αν εξακολουθεί να ισχύει αυτό,  αλλά είχε ρίξει το ήδη χαμηλό επίπεδο χαμηλότερα. Επίσης, ο αρχικός νόμος προέβλεπε ότι δεν μπορούσε να ιδρύσει ΙΚΤΕΟ κάποιος που είχε μέχρι και 2ου βαθμού συγγένεια με κάποιον που είχε επιχείρηση σχετική με αυτοκινητα (αντιπροσωπεία, μάντρα μεταχειρισμένων, συνεργείο, ενοικιαζόμενα οχήματα κλπ). Πάλι επί ΝΔ άλλαξε ο νόμος και συγγενείς μέχρι 1ου βαθμού μπορούσαν να ανοίξουν ΙΚΤΕΟ.

Ένα από τα ΙΚΤΕΟ που δούλευα ήταν του γιου ιδιοκτήτη συνεργείου. 

Αυτά από εμένα.

 

Edited by rootbreaker
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Εγώ έγραψα μόνο διότι μαγαζί που έχω δεί στην Αγ. Παρασκευ. μου έχει κάνει καλή εντύπωση και να σου πω οτι τα 1000 ευρω που ανάφερες κάπου σαν ελ. επ Μηχανικος δεν θα τα δεις ευκολα

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δουλευα ως τεχνικος Δ/της μέχρι το 2008.

Τα πραγματα ήταν ελαφρως καλυτερα για μενα απο θέμα ελέγχων. Εκοβα οτι "επρεπε" να κοπει. 

Δουλευα ολη μερα καθε μερα. Τα χρηματα ήταν καλυτερα απο αυτα που λεει ο συναδελφος, αλλα ήμουνα απο τους πρωτους που είχαν πιστοποιηθει. Τωρα υπαρχουν πολλοι και σιγουρα εχει πεσει αρκετα ο μισθός.

Θα σου ελεγα και εγω μακρυα καθως δεν υπαρχει εξελιξη. Θα κανεις μια ζωη το ιδιο πραγμα και οταν φερεις αντιρρηση για κατι θα φυγεις γιατι περιμενουν αλλοι απο πισω. Σε εμενα αυτο ηταν το θετικο, οτι με χρειαζονταν (νεο κτεο, ελαχιστοι πιστοποιημενοι και με εμπειρια)

Τωρα με την αλλαγη του 17020 σίγουρα τα πραγματα θα εχουν γίνει ανεξελεγκτα (ευτυχως που υπαρχουν οι φωτογραφίες, αν και κατι θα εχουν σκεφτει για να παρακαμψουν το "προβλημα"

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.