Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM

Recommended Posts

1 ώρα πριν, dimamp said:

@topoenv

Μου έκανες ζημιά...Όλη μέρα διαβάζω για το geotagging και pattern recognition! Νομίζω όμως ότι έχεις δίκιο για το πως "ανακατασκευάζει" την εικόνα το πρόγραμμα.

Ο ομότιμος πλέον καθηγητής Α. Δερμάνης, έγραψε αυτήν την εργασία, που μάλλον είναι κοντά στην λογική SfM

https://www.topo.auth.gr/main/images/pdf/TOMOS_KALTSIKIS/07_Dermanis.pdf

Αν σου πέφτει λίγο δύσπεπτη, εδώ είμαστε!

Εγώ να δεις ζημιά που έπαθα...

 

3 λεπτά πριν, dimamp said:

Βρήκε τίποτα σχετικά με την μη χρήση φωτοσταθερών; έχουμε δίκιο;

Όλο και το πλησιάζω. Επιφυλάσσομαι συντόμως.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

μην το ψαχνετε παιδιά έχουμε τον καραφλό που μετράει στο Όρος χωρίς τζισιπι και τα βγάζει στον πόντο (έλεγχος εξωτερικής ακρίβειας παρακαλώ, όχι έσω) με τα τσεκποιντς

Edited by jojo
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 λεπτά πριν, jojo said:

μην το ψαχνετε παιδιά έχουμε τον καραφλό που μετράει στο Όρος χωρίς τζισιπι και τα βγάζει στον πόντο (έλεγχος εξωτερικής ακρίβειας παρακαλώ, όχι έσω) με τα τσεκποιντς

Έχω πεισθεί, αλλά έτσι για το ονόρε, θέλω να το δω γραμμένο. Επίσης ήμουν λίγο φάουλ σχετικά με το self calibration. Ότι και να βρήκα, έλεγε ότι για μη μετρητικές κάμερες δεν έχει νόημα το precalibration αν δε γίνει αμέσως πριν ή αμέσως μετά την πτήση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ισχύει δηλαδή αυτό που σου είπα.

Αλλά και πριν η αμέσως μετά, πάλι ΔΕΝ έχει νόημα!!!

Μόνο σε μετρητικές δηλαδή, όπως ξερουν και κάτι δρ Φ/Γ συνταξιούχοι που τους έχουμε σε άλλο γκρουπ

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
5 λεπτά πριν, jojo said:

ισχύει δηλαδή αυτό που σου είπα.

Ναι.

Απλώς επειδή μπορεί να παραμορφώσει αρκετά το μοντέλο, χρειάζονται μεγάλες επικαλύψεις και τσεκάρισμα.

Edited by topoenv

Share this post


Link to post
Share on other sites

όταν λες μεγάλες εννοείς πάνω απο 90-90;

Εγω ξεκινάω συνηθως 80-80 έως 85-85

Υπάρχει όμως να κάνω grid και το 80-80 γινεται διπλό

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Μια χαρά είσαι. Άμα είσαι σε grid είσαι άψογα, αλλά από ότι έχω καταλάβει οτιδήποτε πάνω από 75-75 είναι ικανοποιητικό, ακόμα και χωρίς να σταυρώσεις γραμμές πτήσης.

Edited by topoenv
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι το 75 το θεωρώ κάπως σαν όριο,

εκτός αν θες αποτύπωση κοριντορ (ρέμα/δρόμο κλπ) οπότε είναι πολύ διαφορετική η όλη διαδικασία και ανακαλούνται πολλά από όσα λέμε!!!

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν, μόλις μίλησα μέ εναν συνάδελφο με μεταπτυχιακό στην τηλεπισκόπηση. Έχουμε και λέμε:

Η αδυναμία βαθμού στον αεροτριγωνισμό είναι 7 .Έστω ότι έχουμε δύο φωτογραφίες και κοινά σημεία (απλή περίπτωση) και ξέρουμε τον εσωτερικό προσαντολισμό

-Για την αδυναμία προσδιορισμού της αρχής έχουμε τα κέντρα της φωτογραφίας, (Χο, Υο, Ζο)

-Η κλίμακα ορίζεται από την απόσταση μεταξύ δύο κέντρων

-Το ζήτημα είναι ο προσανατολισμός. Το ευτύχημα είναι ότι μέσω των εικονοσυντεταγμένων των δύο φωτογραφιών, έχουμε τον σχετικό προσαντολισμό των φωτογραφιών. Οπότε, κουμπώνοντας στα δύο κέντρα, ορίζεται και ο προσανατολισμός ως προς ένα παγκόσμιο 3Δ σύστημα ανφοράς.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνάδελφοι,

επανέρχομαι στο θέμα. Σας στέλνω την πολύ αξιόλογη παρουσίαση του καθηγητή ΕΜΠ Ανδρέα Γεωργόπουλου πάνω στον αεροτριγωνισμό που δίνει και πολλά στοιχεία για το πως εκμεταλλευόμαστε τις παρατηρήσεις GNSS στην φωτογραμμετρία:

http://ecourses.dbnet.ntua.gr/fsr/17511/Foto_II_06_2010_Aerotrigvnismos.pdf

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.