Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Τραγικό τροχαίο με θύματα τοπογράφους


GRTOPO

Recommended Posts

ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕ ΟΛΟΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΕΝΩ ΟΔΗΓΟΥΝ ΚΡΙΜΑ ΣΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ

 

Μη γράφεις με κεφαλαία. Απαγορεύονται από τους κανόνες συμμετοχής. Kάνε επεξεργασία και διόρθωσέ τα.

Pavlos33

 

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 27
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

On 11/5/2019 at 8:15 ΜΜ, dsworks said:

γνωρίζει μήπως κανένας ονόματα;

 

μολις το έγραψα στην αρχική αναρτηση

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, kskrinis said:

Ο άτυχος συνάδελφος που εξέπνευσε επί τόπου ήταν ο Λεωνίδας Σιδέρης, από την Παιανία.

Διπλ. Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός ΕΜΠ, μπήκε στη σχολή το 1993.

Για όλους όσοι τον γνωρίσαμε από κοντά, άνθρωπος διαμάντι.

Ως επαγγελματίας, άψογος και πάντα γελαστός!

 

Θα μας λείψει!

Δεν τον ήξερα, νεότερος εκείνος γαρ. Είμαι σίγουρος ότι η περιγραφή σου ανταποκρίνεται !!!

Κρίμα! Κρίμα ! Κρίμα!!! 

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα για τον συνάδελφο και συλληπητήρια στους οικείους του!!

Παρόλαυτά ας μην αρχίσουμε τα λαϊκά δικαστήρια....Είναι γεγονός ότι η χώρα μας πληρωνει βαρύ φόρο αίματος κάθε χρόνο στην άσφαλτο και πρόκειται κυρίως για πεζούς!! Αυτό που συνέβη μπορεί να συμβεί στον καθένα! Και ως θύματα (εργαζόμενοι στην μέση του δρόμου χωρίς καμία προστασία) και ως θύτες!!

Το κακό έγινε και ο άνθρωπος δεν γυρίζει πίσω...Το ζήτημα είναι να δούμε επιτέλους ως κοινωνία την ρίζα του προβλήματος και να πάρουμε αληθινά μέτρα για την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων....

Να αναφέρω ως παράδειγμα μόνο: Εργάζομαι σε μια χώρα της Μέσης Ανατολής όπου οι οδηγοί προέρχονται από διάφορες χώρες και με διάφορες οδηγικές κουλτούρες...Τα ατυχήματα είναι άφθονα, οι οδηγοί με τζιπάρες των 6000κ.εκ που οδηγούν με 100 γράφοντας μηνύματα επίσης άφθονοι. Όμως, στο έργο που δουλεύω δεν μου επιτρέπουν να βάλω τοπογράφους ή οποιονδήποτε εργαζόμενο να δουλέψει στην νησίδα χωρίς μπαριέρες ασφαλείας...

Αδύνατο να παρθούν τέτοια μέτρα ασφαλείας στην σημερινή Ελλαδα από τον μεμονωμένο τοπογράφο που θα κάνει μια μέτρηση βάζοντας την στάση του στην νησίδα? Ναι, αδύνατο....

Το ατύχημα όμως δυνατό και η ανθρώπινη ζωή ανεκτίμητη! Έχουμε λοιπόν πολύ δρόμο ακόμα να διανύσουμε αρκεί να αρχίσουμε να οδεύουμε προς την σωστή κατεύθυνση...  

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που είπες για νησίδα, θυμάται κανείς κάτι τροχονόμους κατά το '90 που βρισκόντουσαν επάνω σε κάτι μαραφέτια; Ύψος κάπου 60-70 εκ. Θα μου πείτε βέβαια δεν σε σώζει και πολύ αυτό. Πρέπει να εγκαθίστανται προστατευτικές μπαρίερες που να είναι υπολογισμένες έτσι ώστε να αποφεύγεται ξήλωμα καταστροφή με συνέπεια τραυματισμό του προστατευόμενου για ένα Χ βάρος και μια Ψ ταχύτητα κινούμενου μέσου. Π.χ αμάξι 1000 κιλά ταχύτητα 80 χλμ/ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.