Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
GRTOPO

Τραγικό τροχαίο με θύματα τοπογράφους

Recommended Posts

Posted (edited)

ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕ ΟΛΟΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΕΝΩ ΟΔΗΓΟΥΝ ΚΡΙΜΑ ΣΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ

 

Μη γράφεις με κεφαλαία. Απαγορεύονται από τους κανόνες συμμετοχής. Kάνε επεξεργασία και διόρθωσέ τα.

Pavlos33

 

Edited by Pavlos33

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/5/2019 at 8:15 ΜΜ, dsworks said:

γνωρίζει μήπως κανένας ονόματα;

 

μολις το έγραψα στην αρχική αναρτηση

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 ώρες πριν, kskrinis said:

Ο άτυχος συνάδελφος που εξέπνευσε επί τόπου ήταν ο Λεωνίδας Σιδέρης, από την Παιανία.

Διπλ. Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός ΕΜΠ, μπήκε στη σχολή το 1993.

Για όλους όσοι τον γνωρίσαμε από κοντά, άνθρωπος διαμάντι.

Ως επαγγελματίας, άψογος και πάντα γελαστός!

 

Θα μας λείψει!

Δεν τον ήξερα, νεότερος εκείνος γαρ. Είμαι σίγουρος ότι η περιγραφή σου ανταποκρίνεται !!!

Κρίμα! Κρίμα ! Κρίμα!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλό παράδεισο.

Θα ήθελα να ξέρω τι ποινή θα πάρει η οδηγός.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταπληκτικό παιδί ο Λεωνίδας... 

Να είναι ελαφρύ το χώμα γέρο μου...

283ΕΣΣΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν, stayros said:

......Θα ήθελα να ξέρω τι ποινή θα πάρει η οδηγός.

κάποιους μήνες (36 μέγιστο) με αναστολή.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλή Ανάπαυση . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλή ανάπαυση και καλή δύναμη στους οικείους του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κρίμα για τον συνάδελφο και συλληπητήρια στους οικείους του!!

Παρόλαυτά ας μην αρχίσουμε τα λαϊκά δικαστήρια....Είναι γεγονός ότι η χώρα μας πληρωνει βαρύ φόρο αίματος κάθε χρόνο στην άσφαλτο και πρόκειται κυρίως για πεζούς!! Αυτό που συνέβη μπορεί να συμβεί στον καθένα! Και ως θύματα (εργαζόμενοι στην μέση του δρόμου χωρίς καμία προστασία) και ως θύτες!!

Το κακό έγινε και ο άνθρωπος δεν γυρίζει πίσω...Το ζήτημα είναι να δούμε επιτέλους ως κοινωνία την ρίζα του προβλήματος και να πάρουμε αληθινά μέτρα για την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων....

Να αναφέρω ως παράδειγμα μόνο: Εργάζομαι σε μια χώρα της Μέσης Ανατολής όπου οι οδηγοί προέρχονται από διάφορες χώρες και με διάφορες οδηγικές κουλτούρες...Τα ατυχήματα είναι άφθονα, οι οδηγοί με τζιπάρες των 6000κ.εκ που οδηγούν με 100 γράφοντας μηνύματα επίσης άφθονοι. Όμως, στο έργο που δουλεύω δεν μου επιτρέπουν να βάλω τοπογράφους ή οποιονδήποτε εργαζόμενο να δουλέψει στην νησίδα χωρίς μπαριέρες ασφαλείας...

Αδύνατο να παρθούν τέτοια μέτρα ασφαλείας στην σημερινή Ελλαδα από τον μεμονωμένο τοπογράφο που θα κάνει μια μέτρηση βάζοντας την στάση του στην νησίδα? Ναι, αδύνατο....

Το ατύχημα όμως δυνατό και η ανθρώπινη ζωή ανεκτίμητη! Έχουμε λοιπόν πολύ δρόμο ακόμα να διανύσουμε αρκεί να αρχίσουμε να οδεύουμε προς την σωστή κατεύθυνση...  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα που είπες για νησίδα, θυμάται κανείς κάτι τροχονόμους κατά το '90 που βρισκόντουσαν επάνω σε κάτι μαραφέτια; Ύψος κάπου 60-70 εκ. Θα μου πείτε βέβαια δεν σε σώζει και πολύ αυτό. Πρέπει να εγκαθίστανται προστατευτικές μπαρίερες που να είναι υπολογισμένες έτσι ώστε να αποφεύγεται ξήλωμα καταστροφή με συνέπεια τραυματισμό του προστατευόμενου για ένα Χ βάρος και μια Ψ ταχύτητα κινούμενου μέσου. Π.χ αμάξι 1000 κιλά ταχύτητα 80 χλμ/ώρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.