Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Εγκύκλιος 2/2019-Ερμηνευτική εγκύκλιος Ν.4495/2017


Recommended Posts

11 ώρες πριν, Faethon11 said:

...Δηλαδή στην περίπτωση που έχεις διαμερισμάτωση με < 10% αύξησης Μ.Φ.,  μετατροπή Η/Χ σε κλειστό, εξώστες <2μ δεν απαιτεί ο νόμος ΜΣΕ

 

 

δεν γνωρίζω την απάντηση στην τελεύταια ερώτηση καθώς μου μένει κενό όμως, μπορεί ένας να μου εξηγήσει "Μ.Φ." τι σημαίνει?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 177
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Συμφωνώ ότι είναι "ή" και όχι "και", αλλά στην πράξη είναι ή ένα από α - ι  (ειδικές περιπτώσεις) ή ια (κατακόρυφα μ.φ.) ή ιβ (που δεν έχω συναντήσει ποτέ)

Επίσης στο δικό μου σενάριο φανταστικής δίκης, η πολυνομία θα λειτουργήσει υπέρ μας (όπως λειτουργεί τώρα για τους παλιότερους), δεν νομίζω να μπορεί να μας καταλογιστεί λάθος, εκτός από τα προφανή και το δόλο.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η υποβολή σχεδίων +δικαιολογητικών έχει προθεσμία 12 μήνες σύμφωνα με εγκύκλιο 2 ή 6 μήνες που γράφανε σε κάποια προηγούμενη ερμηνευτική (νομίζω στις διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών);

Link to comment
Share on other sites

Κατηγορία 3/ιδιδ) <<Η έννοια της παραβίασης των πολεοδομικών διατάξεων αφορά αποκλειστικά τη θέση
του κτιρίου (Δ, πλάγιες αποστάσεις, προκήπιο, στάθμη εδάφους). Στην περίπτωση που με
την αλλαγή της θέσης παραβιάζονται τα ανωτέρω, εφαρμόζονται επιπρόσθετα της
μετακίνησης, τυχόν λοιπές κατηγορίες παραβάσεων (π.χ. υπέρβαση δόμησης, συντελεστής
πλάγιας απόστασης, κ.λ.π) ανεξαρτήτως εάν υπάρχει επικάλυψη - κοινός τόπος του νομίμου
περιγράμματος του κτιρίου με το περίγραμμα αυτού στη νέα θέση>>

Τα ανατρέπει όλα, κόντρα στο τι λέει ρητά ο νόμος.

Τόσο καιρό δεν μπορούσα να χρεώσω μετακίνηση σε πελάτες μου γιατί είτε το κτίριο είχε διαφορές σε σχέση με την άδεια, είτε παραβίαζε Δ κλπ. Ότι δηλαδή όριζε ο νόμος. Σύγκρινα λοιπόν την εγκεκριμένη κάλυψη και θέση του κτιρίου με την πραγματική και υπολόγιζα το πρόστιμο. Και σε πολλές περιπτώσεις η αλληλοκάλυψη ήταν μικρή και το πρόστιμο μεγάλο και οι πελάτες διαμαρτύρονταν και τους έλεγα αυτό ορίζει ο νόμος.

Και άκουγα κάτι παλιούς μηχανικούς που ανάθεμα και αν έχουν διαβάσει μια φορά όλο τον νόμο, να χρεώνουν κατηγορία 3/ιδιδ κατά το δοκούν για να πετύχουν την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αλληλοκάλυψη. Και να βγάζουν πρόστιμα κλάσματα  του πραγματικού.

Και έρχεται τώρα η εγκύκλιος και τους δικαιώνει!

Πλήρης απογοήτευση......

 

Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμένο εφάρμοζα πάντα το γράμμα του νόμου. Αν το προβλεπόμενο βάσει αδείας βρίσκεται σήμερα σε σύννομη θέση
χρεώνω Κ3 +υδ,υκ και λοιπά για τα πιθανά εκτός αυτού τμήματα. Αν το προβλεπόμενο περίγραμμα δεν ειναι σε σύννομη θέση δε μπορώ
να χρεώσω Κ3. Απλό θεωρώ. Τωρα κάποιοι σε κάθε μετακίνηση έβαζαν και μια Κ3 πράγμα το οποίο πιθανά δικαιώνεται απο την εγκύκλιο.
Λέω πιθανά γιατί την εγκύκλιο καθώς φαίνεται την έγραψε ο πρόεδρος του Εδεσαϊκού. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.