Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κλειστοί χώροι στάθμευσης


Recommended Posts

Συνάδελφοι θα ήθελα τη γνώμη σας για ένα θέμα που αφορά τους κλειστούς χώρους στάθμευσης.

Σύμφωνα με το άρθρο 7 του ΓΟΚ 2000 οι στεγασμένοι χώροι στάθμευσης δεν προσμετρώνται στη δόμηση.

Για να γίνει κάτι τέτοιο αποδεκτό από την πολεοδομία κατά την έκδοση της οικοδομικής άδειας θα πρέπει να έχει συνταχθει συμβολαιογραφική πράξη που να καθορίζει γιά τον συγκεκριμένο χώρο την δεδομένη του χρήση ως κλειστός χώρος στάθμευσης.

Θα ήθελα την γνώμη σας για το εξης :

Σε οικοδομή η οποία έχει ήδη ανεγερθεί και έχει ρευματοδοτηθεί κανονικά και το ισόγειο έχει χρήση καταστήματος, υπάρχει η δυνατότητα να γίνει αλλαγή χρήσης σε κλειστό χώρο στάθμευσης έτσι ώστε η δόμηση που καλύφθηκε να μεταφερθεί καθ' ύψος (ουσιαστικά να κατασκευαστεί ένας επιπλέον όροφος) ;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 39
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Σαφώς και μπορεί να γίνει...Και μάλιστα και κάποια καινούργια θέση στάθμευσης θα δεσμευτεί για το νέο ακίνητο...Εννοείται οτι θ απαιτηθεί και νέα συμβολαιογραφική πράξη..Κοίταξε μόνο αν σε παίρνει ο όγκος...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ διατηρώ τις αμφιβολίες μου... Σαφώς και μπορεί να γίνει η αλλαγή χρήσης, απλά δεν ξέρω αν θα κερδίσεις τον συντελεστή δόμησης...

Με τη λογική αυτή, όλες οι οικοδομές προ ΓΟΚ 85, θα μετέτρεπαν (......) τα ισόγεια τους σε κλειστά Γκαράζ και θα έχτιζαν επιπλέον ορόφους. Κάτι δεν μου πάει καλά.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να το κάνεις , έχω και γω παρόμοιες υποθέσεις . Τσέκαρε όμως όπως σου είπαν αν έχεις όγκο , ύψος και αποστάσεις Δ για το νέο τελικό σου ύψος . Και μην ξεχάσεις πως πρέπει να κοπούν τα μπαλκόνια και να δείξεις και τη ράμπα ...

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Η δική μου άποψη πλησιάζει περισσότερο εκείνη του marko γιατί πραγματικά θα βλέπαμε να ξεφυτρώνουν όροφοι εκεί που δεν υπήρχαν.

Θα το διερευνήση περισσότερο.

 

Και πάλι σας ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα μπορείς να το κάνεις αλλά αν δεν έχεις άλλο υπόλοιπο συντελεστή τι θα εκμεταλλευτείς μόνο του γκαράζ?Πόσα θα είναι αυτά?Μόνο το κλιμακοστάσιο να υπολογίσεις δεν σου μένει και τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Antonis130 στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για σχεδόν ολόκληρο το ισόγειο (περίπου 350 m²) . Το μόνο ζήτημα που προκύπτει, όπως πολύ σωστά έθεσαν οι συνάδελφοι πιο πριν, έχει να κάνει με το σύνολο του όγκου.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα συνάδελφοι, σίγουρα μπορεί να γίνει. Απλώς πρόσεξε να ναι όντως κλειστό γκαράζ....Μάλιστα αυτή η πρακτική αρχίζει να χρησιμοποιείται σε περιοχές όπου τα καταστήματα απαξιώνονται και οι θέσεις στάθμευσης εκλείπουν(π.χ.Νέος Κόσμος)....Εννοείται ότι πάντα υπάρχει και το θέμα της αντοχής του κτιρίου...Αν αντέχει το κτίριο και άλλο όροφο, αν δημιουργείται μαλακός όροφος στο ισόγειο....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Θέλω σε καινούρια οικοδομή, που βγάζω άδεια, το μισό ισόγειο να γίνει στεγασμένος χώρος στάθμευσης. Μιλάμε για περίπου 40τ.μ. Στην κάλυψη έχω το περιθώριο να το κάνω. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος περιορισμός μέχρι πόσα τετραγωνικά μπορεί να φτάσει ένας τέτοιος χώροσ. Στην περίπτωση μου είναι κατοικία 80τ.μ. άρα απαιτείται μία θέση. Μπορώ να δικαιολογήσω 50 τ.μ. parking;

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.