CYBERSYMEON Posted August 30, 2019 Posted August 30, 2019 Στις 18 Αυγούστου, έληγαν αιτήσεις ενταγμένες στο Εξοικονομώ 2 Α' κύκλου. Λόγω διακοπών του 15Αύγουστου και λόγω πολλών αιτήσεων με διαφορετικές ημερομηνίες, την Κυριακή 18 Αυγ διαπίστωσα πως θα έληγαν οι 2 αιτήσεις πελατών μου. Φυσικά, το κουμπί της παράτασης ήταν απενεργοποιημένο, το τηλεφώνημα κάπου δεν θα ήταν δυνατό. Οπότε ξεκίνησα να ανεβάζω αρχεία. Στις 12 τα μεσάνυχτα όμως, το σύστημα κλειδώθηκε και οι 2 αιτήσεις μπήκαν σε διαδικασία απένταξης! (Εκ των υστέρων, μου συνάδερφοι μου είπαν το λάθος μου. Έπρεπε απλώς να κλείσω τις αιτήσεις με λλείψεις και όταν ερχόταν οι παρατηρήσεις θα ανέβαζα με την ησυχία μου τα παραστατικά) Την Δευτέρα 19 Αυγ (με ταχυπαλμία και υπέρταση), προσπάθησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο για το πρόβλημα. Στο τηλ. κέντρο δεν ήξεραν τίποτα. Στο ΕΤΕΑΝ μίλησα με κάποια προϊσταμένη, η οποία ήταν κάθετη πως οι 2 αυτές αιτήσεις θα ακυρωθούν και ευθύνομαι φυσικά εγώ για την αμέλεια μου. Μου είπε επίσης πως δεν είμαι ο μόνος. Στις 18 Αυγ έληξαν και μπλόκαραν 1.100 αιτήσεις του Εξοικον2. Φυσικά αρκετές από αυτές ήταν ανενεργές λόγω μη δανειοδότησης, μη επιθυμίας συνέχισης κλπ. Αλλά πιστεύω πως αρκετοί συνάδερφοι αμέλησαν αυτήν την ημερομηνία και δεν είμαι ο μόνος. Μετέπειτα, τηλεφώνισα στην ΕΠΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΕΣΠΑ του τμήματος Ενέργειας του ΥΠΕΚΑ που χειρίζεται το πρόγραμμα. Εκεί κατάφερα να βρω κάποιον υπεύθυνο που μου επανέλαβε πως ΔΕν γίνεται πλέον τίποτα και πως θα ακυρωθούν οι 2 αιτήσεις των πελατών μου. Επίσης, μου είπε, αν θυμάμαι καλά, πως τον Ιούνιο έδωσαν δίμηνη παράταση σε 3.500 αιτήσεις που έληξαν. Αλλά η διαδικασία είναι χρονοβόρα καθώς πρέπει να γίνει τροποποίηση του οδηγού, να βγει υπουργική απόφαση κλπ. Και όπως μου είπε δεν έχουν διάθεση να δίνουν συνέχεια παρατάσεις σε όσες αιτήσεις αμελούνται και λήγουν. Παρακαλώ όσους μηχανικούς είναι στην ίδια θέση μαζί μου να οργανωθούμε μήπως μπορούμε να πιέσουμε μαζικά για μια "ανθρώπινη" παράταση πχ της μιάς βδομάδας για όσους επιθυμούν να ανεβάσουν τα τελικά αρχεία και να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα. Είναι ανήθικο να καθιστούμε υπόλογοι για 20,000 ευρώ, την στιγμή που η αμοιβή μας κυμαίνεται στα 200ε. ΥΓ. Κάποιος μου πρότεινε εναλλακτική λύση να ξαναβάλω τους 2 πελάτες μου στο Εξοιν2 Β' κύκλου. Όμως διαβάζω στον οδηγό πως τα παραστατικά θα πρέπει να κοπούν αφότου γίνει η αίτηση και η υπαγωγή. Οπότε θα πρέπει να τα ακυρώσουν όλοι οι προμηθευτές και να τα ξανακόψουν αργότερα. Όμως το ΦΠΑ έχει ήδη πληρωθεί σε κάποια που κόπηκαν το Β' τρίμηνο του 2019. Μήπως γνωρίζεται κάποιο παραθυράκι ή κάποια άλλη εναλλακτική. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας σε αυτό το μεγάλο ποστ. Ένας απελπισμένος μηχανικός!
niknikolako Posted September 3, 2019 Posted September 3, 2019 Δυστυχώς μόλις μπήκα στη θέση σου, έχει υπάρξει κάποια εξέλιξη?
mrscivil Posted September 3, 2019 Posted September 3, 2019 (edited) Σήμερα αντιμετώπισα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Χωρίς ενημέρωση για λήξη της προθεσμίας απλά έλαβα email για τη μετάβαση της αίτησης σε διαδικασία απένταξης. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το κέντρο εξυπηρέτησης μου είπαν να στείλω email στην ομάδα υποστήριξης που διαχειρίζεται τις αιτήσεις και να κάνω ένσταση ζητώντας επαναφορά της αίτησης στην προηγούμενη κατάσταση εξηγώντας τους λόγους καθυστέρησης. Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να γίνει; Edited September 3, 2019 by mrscivil
CYBERSYMEON Posted September 3, 2019 Author Posted September 3, 2019 Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με ΕΤΕΑΝ και με επιτελική δομή ΕΣΠΑ του ΥΠΕΚΑ, μου είπαν πως ΔΕΝ θα ξεμπλοκάρουν αυτές τις αιτησεις καθώς έληξαν με υπαιτιότητα δική μας.... Το πρώτο μου email στάλθηκε στις 18 Αυγ και φυσικά δεν μου απάντησαν ποτέ. Πρέπει να πιέσουμεκαι τηλεφωνικά για να ευαισθητοποιηθούν και να μας ανοίξουν το σύστημα για μερικές μέρες!!! Άνθρωποι είμαστε και μεις. Να κατηγορηθούμε τώρα για χιλιάδες ευρώ; Δεν είναι ηθικό. Τον Μάρτιο του 2018 περιμέναμε ατέλειωτες ώρες για να ανοίξει το σύστημα και δεν "πλήρωσε" κανείς. Τώρα θα την πληρώσουμε εμείς;
niknikolako Posted September 3, 2019 Posted September 3, 2019 η απάντηση σε ερώτημα που έστειλα το πρωί Σύμβουλος Η επικοινωνία αφορά (επιλέξτε από την λίστα) : Παράπονα Μήνυμα : Λήξη Προθεσμίας σε αιτήσεις που έχω υποβάλλει ως σύμβουλος μόλις έληξε η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικων με ολοκληρωμενές τις εργασίες, δεν προλαβα να ανεβασω τα αρχεία που απαιτούνται λόγω φόρτου εργασίας. πως μπορώ να ζητήσω επιπλέον παράταση? Η αίτησή σας τέθηκε σε κατάσταση 98 - Αίτηση σε διαδικασία απένταξης διότι δεν τηρήσατε τις εγκεκριμένες προθεσμίες υλοποίησης. Μπορείτε να στείλτε ξανά e-mail με θέμα "Ένσταση" εξηγώντας τους λόγους που χάθηκε η προθεσμία. Η Ένστασή σας θα εξεταστεί από την αρμόδια Επιτροπή Ενστάσεων και θα ενημερωθείτε σχετικά. Στη διάθεσή σας, Από την Ομάδα Υποστήριξης
mrscivil Posted September 3, 2019 Posted September 3, 2019 (edited) 9 λεπτά πριν, niknikolako said: η απάντηση σε ερώτημα που έστειλα το πρωί Σύμβουλος Η επικοινωνία αφορά (επιλέξτε από την λίστα) : Παράπονα Μήνυμα : Λήξη Προθεσμίας σε αιτήσεις που έχω υποβάλλει ως σύμβουλος μόλις έληξε η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικων με ολοκληρωμενές τις εργασίες, δεν προλαβα να ανεβασω τα αρχεία που απαιτούνται λόγω φόρτου εργασίας. πως μπορώ να ζητήσω επιπλέον παράταση? Η αίτησή σας τέθηκε σε κατάσταση 98 - Αίτηση σε διαδικασία απένταξης διότι δεν τηρήσατε τις εγκεκριμένες προθεσμίες υλοποίησης. Μπορείτε να στείλτε ξανά e-mail με θέμα "Ένσταση" εξηγώντας τους λόγους που χάθηκε η προθεσμία. Η Ένστασή σας θα εξεταστεί από την αρμόδια Επιτροπή Ενστάσεων και θα ενημερωθείτε σχετικά. Στη διάθεσή σας, Από την Ομάδα Υποστήριξης Και μένα ακριβώς αυτή την απάντηση μου έστειλαν μετά από mail που έστειλα το πρωί. Τους απάντησα και μάλιστα ανέφερα ότι είναι έτοιμα όλα τα χαρτιά και έχει εκδοθεί και το Β' ΠΕΑ. Είναι θέμα μίας ημέρας και τουλάχιστον απαράδεκτο που δεν ειδοποίησαν για λήξη της προθεσμίας. Κάτι τόσο σημαντικό και δεν προβλέπεται από κάπου; Πότε θα εξεταστούν αυτά τα αιτήματα και πότε θα γνωρίζουμε; Επίσης, στην αίτησή μου είναι ενεργοποιημένα για επεξεργασία τα πεδία του συμβούλου έργου και των στοιχείων δανείου. Συμβαίνει και σε σας; Edited September 3, 2019 by mrscivil
niknikolako Posted September 3, 2019 Posted September 3, 2019 Ισχύει για τα πεδία Πριν λίγο έστειλα την ένσταση και περιμένουμε, σε επικοινωνία με συνάδελφουε το πρωϊ που έληγαν αιτήσεις τους χτές, είχαν όλοι λάβει προειδοποιητικό mail στις 23/8 ότι λήγει στις 02/09 και κατόπιν αυτού ζήτησαν παράταση οπότε δεν απεντάχθηκαν. ελπίζω να κατανοήσουν τη σημαντικότητα του θέματος και να μην είναι τιμωρητικοί.
nzerman Posted September 3, 2019 Posted September 3, 2019 (edited) Το θέμα είναι να απαντήσουν άμεσα ώστε να ξέρουμε αν θα ακυρώσουμε τις αιτήσεις για να κάνουμε νέες 16/09. Edited September 3, 2019 by nzerman
CYBERSYMEON Posted September 3, 2019 Author Posted September 3, 2019 3 ώρες πριν, nzerman said: Το θέμα είναι να απαντήσουν άμεσα ώστε να ξέρουμε αν θα ακυρώσουμε τις αιτήσεις για να κάνουμε νέες 16/09. ΠΡΟΣΟΧΗ: Στον οδηγό του ΕΚΟ2β το γράφει καθαρά. Όλες οι παρεμβάσεις να γίνουν ΜΕΤΑ την αίτηση/υπαγωγή. Εμείς με κομμένα τιμολόγια, κολλημένα ένσημα, εκδοθείσα ΕΕΔΜΚ κλπ, τι θα κάνουμε; Θα τα ακυρώσουμε όλα και θα τα ξανακάνουμε από την αρχή; Λογιστικά πως γίνετε αυτό; Σε κάποια τιμολόγια του Α' και Β' τριμήνου έχει ήδη πληρωθεί ο ΦΠΑ!!!
katrmp Posted September 3, 2019 Posted September 3, 2019 Ξέρετε παιδιά αν ακυρώσω την αίτηση (υπάρχει το κουμπί ακύρωση, δεν ξέρω αν είναι και ενεργό) επειδή έχω πάρει τελευταία παράταση ως Οκτώβριο και δεν προλαβαίνω εργασίες (δεν έχει ξεκινήσει καμία) μπορώ να κάνω αίτηση στο εκο II b?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now