Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Αναδρομικά δημοτικά τέλη για μια πενταετία σε ρυθμισμένα αυθαίρετα και ημιυπαίθριους


Engineer

Recommended Posts

Όχι βέβαια....!!!!!,   

η χαριστική αναδρομικότητα ως έννοια νοείται από το παρελθόν έως το σήμερα που θεσπίζουμε έναν χαριστικό κανόνα (=απαλλαγή αρ.24   2013) .  

Χρονική αναδρομή δεν είναι η αναγωγή από το παρελθόν στο μέλλον,.....  (!!!)

αλλά από το παρελθόν μέχρι σήμερα που θεσπίζεται (8-8-13) .....

Στην λωρίδα του χρόνου δηλαδή, γενικώς από ένα σημείο -t1 έως το t0. 

Το να απαιτούμε όμως μελλοντική αναδρομικότητα (!!),  όπως μελλοντική αμνηστεία,  μελλοντική χαριστική απαλλαγή,  έμμεσα και κλείνοντας το μάτι  προμοτάρουμε  την παραβατική κατάσταση....

χορεύοντας το τσάμικο του παραλόγου ή του ....λαμόγιου.....

Τα παραδείγματα "αδικιών" που έθεσες διμιτρι,  σαφώς και είναι υπαρκτά, πλην όμως (όπως ως νομικός γνωρίζεις) μία αδικία δεν συμψηφίζεται με μία άλλη αντίστροφη αδικία, ούτε κρίνονται όλες μαζί αλλά πάντα κατ΄ιδίαν και μεμονωμένα...... 

(Αλλιώς για να διασκεδάσουμε διασκευάζοντας το παλιόοοο ΑΒάριο Δημοτικού)....

> Μίμη γιατί έσπασες το βάζο, ...  ??

>  Εε!... και η  Λόλα έφαγε όλα τα σοκολατάκια....)

Ή αλλιώς,   να βγούνε και οι αυθαίρετοι με τις κομμένες συντάξεις να απαιτήσουν απαλλαγή από τα Δ.Τ ως προς τους αυθαίρετους που με τα ίδια συντάξιμα και εισφορές παίρνουν μεγαλύτερες συντάξεις (προ Κατουρουγκαλικού 06/2016).........  ή ...,  ή... ... κ.λ.π

EDIT:

Όσο για την απέχθεια περί της ύπαρξης των αυθαιρετονόμων...

(κακογραμμένοι μεν συμφωνώ,  αναγκαίοι όμως δε, !!!)

να εντοπίσω και πάλι ότι το μεγάλο σπυρί της αυθαιρετογένεσης ΚΥΡΙΩΣ διογκώθηκε και κακοφόρμισε από την περίεργη   ΑΠ-304/88 (Αρειος Παγος Τμήμα Δ πολιτικό της 24-2-88) που στην πράξη "διευκόλυνε" τις μεταβιβάσεις αυθαιρέτων σε κόντρα του πνεύματος του ν.1337/83 περί καθολικής απαγόρευσης μεταβίβασης,  δίνοντας την δυνατότητα μεταβίβασης ακόμη και τριώροφης μεζονέτας αρκεί να υπήρχε άδεια για κτίσμα  ....... "σκυλόσπιτο".... 

Το πνεύμα του αείμνηστου Α. Τρίτση δεν ήταν τότε βεβαίως το :

" Δώστε ένα οποιοδήποτε χαρτί οικοδομικής αδείας στον συμβολαιογράφο για να μεταβιβάσετε το αυθαίρετο σας..." !

όπως (κακή ώρα πρόσφατα)  ήταν τα λόγια ενός Βίτσα σε λαθρομετανάστες από την υποσαχάρια Γκαμπόν, Γκάνα, κ.λ.π:

"Φέρτε μας ένα χαρτί, ένα οποιοδήποτε χαρτί για να σας κάνουμε Έλληνες"...... (και να μας ψηφίσετε)....

ΑΝ λοιπόν το αρ.17 ν.1337/83 είχε εφαρμοστεί κατά το πνεύμα του νόμου και όχι κατά στρέβλωση (αιδώς), πολύ μικρότερο θα ήταν τώρα το πρόβλημα των αυθαιρέτων....

 

EDIT 2 

Αντίστοιχα να αναφερθούμε και στις υποκριτικές φωνές για "άδικη"....!  αναδρομική φορολόγηση και πρόστιμα και κυνήγι τάχα της "ανάλγητης" πολιτείας  "εναντίον..." των ιδιοκτητών που από παλαιότερα νοίκιαζαν μέσω airbnb   χωρίς να δηλώνουν τα εισοδήματα τους επικαλούμενοι ότι   δεν είχε βγει ακόμη η ανάλογη πλατφόρμα ....!!!!!!!.

Λες και δεν υπήρχε το Ε2 για οποιασδήποτε μορφής ενοικίαση και δήλωση των εισοδημάτων τους....

Τέτοιοι προφασισμοί όμως και λαστιχοποιήσεις αναδρομικότητας (ως εν προκειμένω),  με μπόλικη διεκδικητική και υπερδικαιωματική ορολογία, που βάση έχουν μόνο την ιδιοτέλεια που ανάγουν σε συλλογικό επίπεδο, είναι που αξίζουν του :

ΑΙΔΩΣ.....! 

και ΤΕΛΟΣ.......-

Edited by Anton_civeng
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 45
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

προφανως δεν μιλησα για μελλοντικη απαλλαγη, αλλά για την εναρξη της ληξης της παραγραφης [ή αλλως τον ορισμο της  εναρξης της υποχρεωσης καταβολης]

 

   α] στον 4178 εγραφε τα εξης

8. Για τις αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης προ τις 28.7.2011, που εξαιρούνται της επιβολής κυρώσεων με βάση τις διατάξεις του παρόντος νόμου ή εξαιρέθηκαν της επιβολής κυρώσεων με βάση τις διατάξεις του ν. 4014/2011 (Α`209),δεν οφείλονται αναδρομικά [βεβαιωμένες] * ασφαλιστικές εισφορές (ΙΚΑ κλπ.) και οποιοσδήποτε φόρος, καθώς και οποιασδήποτε μορφής πρόστιμα και τέλη, όπως το τέλος ακίνητης περιουσίας, καθαριότητας, φωτισμού και δυνητικά ανταποδοτικά τέλη. Τυχόν ήδη καταβληθέντες φόροι, τέλη και πρόστιμα δεν αναζητούνται. Η αλλαγή χρήσης δεν λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του τέλους του άρθρου 24 του ν. 2130/1993 (Α` 62), καθώς και των τελών του ν. 25/1975 (Α` 74) και του άρθρου 25 του ν. 1828/1989 (Α` 2), όπως ισχύουν και δεν επιβάλλονται αναδρομικά διαφορές που προκύπτουν ως προς το ύψος των τελών, οι οποίες προέρχονται από την αλλαγή χρήσης.

9. Για τη χρήση κατοικίας κατά τον υπολογισμό της αξίας για την επιβολή οποιουδήποτε φόρου (φόρος μεταβίβασης, κληρονομιών, ακίνητης περιουσίας, ΤΑΠ, προσδιορισμός τεκμηρίου διαβίωσης) για όλους τους χώρους τόσο σε υπόγειες στάθμες όσο και στους εσωτερικούς εξώστες, και τις σοφίτες, εφαρμόζεται μειωτικός συντελεστής 50%.

[* στη λεξη  βεβαιωμενες ειχε πατησει το ΙΚΑ και ζητουσε οσα  δεν ειχαν βεβαιωθει και αναγκασθηκαν  στο Υπουργειο να σβησουν τη λεξη "βεβαιωμενες" και μετα το ΙΚΑ ελεγε 'νταξ' δεν χρειαζονταν να το αλλαξετε...το ειχαμε καταλαβει...]

   β] Τον Νοεμβριο του 2017  με τον ν.  4495 για πρωτη φορα μπαινει το θεμα αναδρομικοτητας  με ληξη της παραγραφης/απαλλαγής την  8/8/13.

Αρα, για να το ορισουν τότε  ρητα, σημαινει οτι μεχρι τοτε δεν υπηρχε νομοθετικη προβλεψη και ισχυει για οσους θα υπαχθουν στον ν 4495 και οχι για οσους υπηχθησαν στον 4178.

Αρθρο 105 Αναστολή επιβολής κυρώσεων και είσπραξης προστίμων

1. Για τις κατασκευές ή τις χρήσεις για τις οποίες υποβάλλεται δήλωση υπαγωγής στις ρυθμίσεις του παρόντος δεν επιβάλλονται πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης ούτε άλλες κυρώσεις, εφόσον εξοφληθούν όλες οι δόσεις καταβολής του ενιαίου ειδικού προστίμου και για όσο χρονικό διάστημα ορίζεται στον παρόντα. Τα ανωτέρω ισχύουν για τις ίδιες κατασκευές ή χρήσεις και για εκκρεμείς σε οποιοδήποτε στάδιο και διαδικασία σχετικές υποθέσεις. 2. Για αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις για τις οποίες υποβάλλονται τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από τις διατάξεις του παρόντος αναστέλλεται η επιβολή προστίμων και κάθε διαδικασία επιβολής κυρώσεων, καθώς και η είσπραξη προστίμων που έχουν ήδη βεβαιωθεί από τις Δ.Ο.Υ και το ΕΦΚΑ, μέχρι την παρέλευση της προθεσμίας εξόφλησης των προστίμων. 3. Επιτρέπεται η σύνδεση των κτιρίων των παραγράφων 1 και 2 με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας και η λήψη βεβαίωσης χώρου κύριας χρήσης, μετά την καταβολή τουλάχιστον της πρώτης δόσης του ενιαίου ειδικού προστίμου, εφόσον πληρούνται οι σχετικές προϋποθέσεις. Για τη σύνδεση κτιρίων ή αυτοτελών ιδιοκτησιών αυτών με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας και για τη λήψη βεβαίωσης χώρου κύριας χρήσης υποβάλλεται στον αρμόδιο οργανισμό και στην οικεία υπηρεσία δόμησης βεβαίωση από το πληροφοριακό σύστημα ότι έχει καταβληθεί τουλάχιστον η πρώτη δόση του ενιαίου ειδικού προστίμου, η οποία περιλαμβάνει τα απαραίτητα στοιχεία ταυτοποίησης της ιδιοκτησίας και του κυρίου αυτής.

4. Για τις αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης πριν από τις 28.7.2011,  που εξαιρούνται από την επιβολή κυρώσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος ή εξαιρέθηκαν από την επιβολή κυρώσεων σύμφωνα με τις διατάξεις των νόμων 3843/2010 (Α 62), 4014/2011 (Α 209) και 4178/2013 (Α 174), δεν οφείλονται αναδρομικά ασφαλιστικές εισφορές (ΕΦΚΑ κ.λπ.) και οποιοσδήποτε φόρος, καθώς και οποιασδήποτε μορφής πρόστιμα και τέλη, όπως το τέλος ακίνητης περιουσίας, καθαριότητας, φωτισμού και άλλα ανταποδοτικά τέλη. Φόροι, τέλη και πρόστιμα που καταβλήθηκαν δεν αναζητούνται. Η αλλαγή χρήσης δεν λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του τέλους του άρθρου 24 του ν. 2130/1993 (Α 62), καθώς και των τελών του ν. 25/1975 (Α 74) και του άρθρου 25 του ν. 1828/1989 (Α 2) και δεν επιβάλλονται αναδρομικά διαφορές που προκύπτουν ως προς το ύψος των τελών ούτε και σχετικές προσαυξήσεις οι οποίες προέρχονται από την αλλαγή χρήσης.

  • Ως χρόνος λήξης της αναδρομικής απαλλαγής των αυθαίρετων κατασκευών και αλλαγών χρήσης είναι η 8.8.2013.

Το Τ.Ε.Ε. αποστέλλει ανά εξάμηνο στους κατά τόπον αρμόδιους Ο.Τ.Α. στοιχεία των υπαγωγών προκείμενου να βεβαιωθούν τα αναλογούντα τέλη.

[δεν λεει οτι το ΤΕΕ πρεπει να  στειλει και τις πριν απο τον 4495 προηγουμενες υπαγωγές ...]

Η έκδοση ή αναθεώρηση οικοδομικής άδειας σε δηλούμενο κτίριο ή τμήμα αυτού, σύμφωνα με τις διατάξεις των νόμων 4014/2011, 4178/2013 και του παρόντος, μπορεί να γίνεται μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου ή την εξόφληση ποσοστού τριάντα τοις εκατό (30%) του συνολικού ποσού προστίμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, χωρίς να επιβάλλεται άλλο πρόστιμο."

 Ωστε, κατα την γνωμη μου, οσοι πηγαν με προηγουμενους νομους -πλην του 4495- δεν υποχρεουνται σε αναδρομικα.

   Παρατυπα,  ορισθηκε  με ενα απλο εγγραφο του ετους 2014,  με υπογραφη υπηρεσιακου παραγοντα η 8/8/13, 

ενω  δεν προβλεπονταν απο τον τοτε ισχυοντα νομο.

 Η ληξη της αναδρομικοτητας  θεσπίσθηκε για πρωτη φορα  ρητα  με τον ν. 4495, που ορισε την 8-8-13, ομως ότε ίσχυε άλλος νομος,

ενω επρεπε να ειναι η ημερομηνια του νομου 4495, δλδ  μονον οσοι εκαναν υπαγωγη με βαση τον 4495 υποχρεουνται σε αναδρομικα  απο της ισχυος του 4495 και οχι του 4178.

Τέλος [???:sad:...]

 

 

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω μαζί σου dimitris GM  , για το χρονικό όριο της έναρξης των αναδρομικών.

Και θα έλεγα ότι κακώς υπάρχει και στον 4495 αυτή η πρόβλεψη για τα αναδρομικά.

Πρέπει άμεσα κατά την γνώμη μου καταργήσουν με τροποποίηση αυτήν την  ανοησία.

Απλά είναι τα πράγματα:

Όσο ισχύει ο νόμος για τα αυθαίρετα και αποφασίσει ο πολίτης κάποια στιγμή  να δηλώσει τα αυθαίρετά του , από εκείνη τη στιγμή να τρέχουν και τα τροποποιημένα δημοτικά τέλη.

Τι πιο απλό ;

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα επανερχόμουν αφού ότι έχει γραφεί εκ των υστέρων είτε είναι γνωστό και ασφαλώς μη αμελητέο (τα σχετικά άρθρα των νόμων), είτε προτείνουν μίαν "απλότητα" καινή δικαιοσύνης και ισονομίας έναντι των πολιτών που καταλήγει ως απλοικότητα  - γραφικότητα.

 Όμως θα το κάνω άπαξ  και μόνον  επηρεασμένος συναισθηματικά  βλέποντας το "Τέλος [???:sad:...]"    ...  

   :smile: :smile:

Ξεκινώντας λοιπόν από τα ...εύκολα,  με το τελευταίο  περί "απλότητας" ,  ουσιαστικά, με τον προτεινόμενο τρόπο, εννοεί κάποιος την πολιτεία απευθυνόμενη στους αυθαιρέτους να λέει:

"Έκανα τον νόμο 4178/13 (8-8-13) για να τακτοποιήσετε τ αυθαίρετα σας, αλλά μη βιάζεστε αφού, όσο αργείτε, σας γλυτώνω από τα πρόσθετα Δημοτικά Τέλη των αυθ. επιφανειών σας. Για τους άλλους (που δηλώνουν λόγω μεταβίβασης)  εεε!!... ΑΠΛΑ δεν θα μπορέσουμε...! "  :blink:

   Όσον αφορά στον αν είχε αναφερθεί η ημ/νία  8-8-13 ως τέλος παραγραφής των  αναδρομικών οφειλών στον ν.4178,  ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ότι ΔΕΝ είχε αναφερθεί και δεν χρειάζεται γι αυτό να  κάνουμε και να ξανακάνουμε σε αράδες κοπι-παστε το αρ.24 και τα του 4495/17

Αυτό που είχα πει όμως και ξαναλέω είναι ότι όταν ένα ΦΕΚ με ημ/νία 8-8-13 βγαίνει και λέει

".......δεν οφείλονται αναδρομικά (βεβαιωμένες)  ασφαλιστικές εισφορές (ΙΚΑ κ.λπ.) και οποιοσδήποτε φόρος, καθώς και οποιασδήποτε μορφής πρόστιμα και τέλη,...."

ε..!  αυτό που πρέπει να αντιληφθούμε (λεξιλογικά, εννοιολογικά, λογικά, συντακτικά, αλλά και με συναίσθηση της ισονομίας) είναι ότι η αναδρομικότητα ορίζεται από το πάλαι μέχρι 8-8-13  και άρα  η αντίστοιχη απαλλαγή οφειλής της λήγει τότε (8-8-13).

Το αντίθετο, για απαίτηση εσαεί απαλλαγής μέχρι δηλώσεως αυθαιρέτου, είναι εκ του κουτοπονηρού και όπως είπα του τσάμικου του παραλόγου ή του λαμόγιου... ανάγοντας σε μελλοντική αναδρομικότητα !! :o ....

Και να το πω αλλιώς:

Αν στο ίδιο ΦΕΚ (8-8-13) είχε προβλεφθεί διάταξη διαγραφής αγροτικών χρεών με το ίδιο λογότυπο,  θα αξιώναμε ως  "Θύμιος ο Τραμπάκουλας"  την επομένη να πάρουμε δάνειο στην Αγροτική με διαγραφή δόσεων τσάμπα πράμα ?? ....

 Είναι ακριβώς το ίδιο:

Όπως από την επομένη της 8-8-13  θα ωριμάζει και θα βεβαιούται η υποχρέωση καταβολής μηνίας δόσης του νέου δανείου όποιου .... Θύμιου...

έτσι και από την επομένη της 8-8-13  ωριμάζει και  βεβαιούται η υποχρέωση καταβολής των νέων Δ. Τελών του Λούλη Αυθαιρετούλη,  έχει δεν έχει κάνει την δήλωση, αφού η υποχρέωση του για πληρωμή Δ. Τελών θεμελιούται και λογίζεται επί των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ  ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ (όπως και του ΕΝΦΙΑ).

Υ.Γ

για τους ΙΚΑτζήδες που αναφέρθηκε, πολύ καλά έκαναν και αυτό θα καλούμασταν όλοι να κάνουμε στη θέση τους ως διυθυντές, που βρήκαν ενδιάμεσα νόμιμο τρόπο να ζητήσουν την καταβολή των μη βεβαιωμένων οφειλών ΙΚΑ αυθαιρέτων  για να γεμίσουν το ταμείο τους.

Δηλαδή να τους ψέξουμε κι αυτούς μαζί με τις ΙΚΑντζούδες της Καλλιθέας που έκαναν βιλλάρες με πισίνα στην Ροδόπολη από λαμόγιες συνεργασίες με κλινικές που "νοσήλευαν" εικονικούς ασθενείς ???  Αυτές όμως γεμίζαν παράνομα τις δικές τους τσέπες και όχι   νόμιμα το ταμείο του ΙΚΑ...!!!  ;)

 

Edited by Anton_civeng
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, karanus said:

Θα συμφωνήσω μαζί σου dimitris GM  , για το χρονικό όριο της έναρξης των αναδρομικών.

Και θα έλεγα ότι κακώς υπάρχει και στον 4495 αυτή η πρόβλεψη για τα αναδρομικά.

Πρέπει άμεσα κατά την γνώμη μου καταργήσουν με τροποποίηση αυτήν την  ανοησία.

Απλά είναι τα πράγματα:

Όσο ισχύει ο νόμος για τα αυθαίρετα και αποφασίσει ο πολίτης κάποια στιγμή  να δηλώσει τα αυθαίρετά του , από εκείνη τη στιγμή να τρέχουν και τα τροποποιημένα δημοτικά τέλη.

Τι πιο απλό ;

 

Είναι εντελώς άδικο αυτό όμως για τον νόμιμο. Για παράδειγμα έχω αυθαίρετο υπόγειο σε σπίτι στην Μύκονο ή στο Ψυχικό. Κάνω τον μ@@@α και όταν χρειαστεί να πουλήσω και να κάνω συμβόλαιο τότε τακτοποιώ και από τότε πληρώνω τέλη ενώ οι νόμιμοι που πληρώνανε τόσα χρόνια είναι οι μλκες . Εμ δεν στέκει αυτό και δεν έχει σχέση με ανάπτυξη ή μη ανάπτυξη. Είναι κοινή λογική. Επίσης το ότι πληρώνεις πρόστιμο δεν καλύπτει τον δήμο αφού αυτός δεν βγάζει φράγκο από τα πρόστιμα. Η πενταετία είναι μια χαρά και νομίζω ότι η αγορά την έχει αποδεχθεί.

Link to comment
Share on other sites

 

Anton_civeng

"Έκανα τον νόμο 4178/13 (8-8-13) για να τακτοποιήσετε τ αυθαίρετα σας, αλλά μη βιάζεστε αφού, όσο αργείτε, σας γλυτώνω από τα πρόσθετα Δημοτικά Τέλη των αυθ. επιφανειών σας. Για τους άλλους (που δηλώνουν λόγω μεταβίβασης)  εεε!!... ΑΠΛΑ δεν θα μπορέσουμε...! " 

Κατά την άποψη μου δεν είναι τόσο "βαρύ" το επιχείρημα αυτό , διότι οι αθαιρετονόμοι από την δημοσίευσή τους είχαν μικρή διάρκεια έως δυο χρόνια. Οπότε είναι ασήμαντη η διάφορά στα τέλη για κάποιον που δήλωνε στην αρχή σε σχέση με κάποιον άλλον που δήλωσε προς το τέλος. Μην κοιτάς που το ίδιο το κράτος τους ξεχείλωσε δίνοντας απανωτές παρατάσεις και τους έφτασε εδώ που τους έφτασε. Και βέβαια γιατί να μην επωφεληθεί από τις παρατάσεις αυτές, κολλώντας από δίπλα και τα αναδρομικά να γεμίσουμε τα ταμεία των Δήμων , ώστε να μπορέσουν αυτοί με την σειρά τους να τακτοποιήσουν τους "μπλέ" , η "κόκκινους"  πελάτες τους σε διάφορες δημοτικές θεσούλες.

 

nik

Οποιαδήποτε τακτοποίηση είναι μικρότερου κόστους απο την αντίστοιχη ΟΑ.

Αυτό και μόνο τους καθιστά άδικους νόμους , χωρίς παραπάνω ανάλυση.

Άρα οι ίδιοι οι αυθαιρετονόμοι από την ύπαρξη τους είναι άδικοι.

Είναι νόμοι που "ανακουφίζουν" κάποιους, κάνοντάς τους νόμιμους  (έστω και με κενά) και το κράτος παίρνει κάποια χρήματα.

 

 

Edited by karanus
Link to comment
Share on other sites

Εεε.... ναι προφανώς εννοεί να γίνεται αυτό που έγραψα:

> Μίμη γιατί έσπασες το βάζο, ...  ??

>  Εε!... και η  Λόλα έφαγε όλα τα σοκολατάκια....

Πέραν αυτού βεβαίως του παιδικού ερείσματος (ανάξιο για νομοπαρασκευαστική θεμελίωση) είναι θέμα αρχών και όχι οικονομικής διαφοράς όπως εννοείς Karanus στο:

"Οπότε είναι ασήμαντη η διάφορά στα τέλη για κάποιον που δήλωνε στην αρχή σε σχέση με κάποιον άλλον που δήλωσε προς το τέλος", .......   

αλλά ούτε και είναι ασήμαντα τα τέλη  για κάτι ξενοδοχιάρες  και για 4 χρόνια ισχύος του 4178, εκτός αν..........

το λέμε γιατί μας βολεύει......:smile:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς. Σε ακριβές περιοχές είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ η αδικία τα δημοτικά τέλη έστω και 5 ετών. Μην κοιτάτε τα δυάρια ή τα υπόγεια στην Κυψέλη.

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχας, δξ απο πού προκύπτει -και αναφερθηκε πιο πανω- οτι

"Επίσης το ότι πληρώνεις πρόστιμο δεν καλύπτει τον δήμο αφού αυτός δεν βγάζει φράγκο από τα πρόστιμα".

 Ν α προσθεσω  επ' αυτού, οτι ολα αυτα τα τέλη η ειναι "ανταποδοτικα",

δλδ  "θεωρητικα" πρεπει να ειναι ισοσκελισμενα στους προυπολογισμους, με μια "μικρη" αποκλιση.

Αρα, η εισπραξη αυτων των, έκτακτων και μη προβλεπόμενων, αναδρομικων με τα προστιμα και τις προσαυξησεις  τους,  θα ειχε νοημα εάν μειωνονταν αυτα που πληρωνουν οι υπολοιποι "νομιμοι" και οχι να αποτελούν "καταθεσεις" των ΟΤΑ για αγνωστου  προορισμού χρησεις...

Οσο για την 5ετια, δλδ την "αναδρομικοτητα, "

Η βασική  μου ενσταση έγκειται  στο γεγονος οτι με υπηρεσιακα εγγραφα θελησαν το 2014 να συμπληρωσουν τον νομο  -  που δεν προβλεπε αναδρομικοτητα. Την αναδρομικοτητα την προβλεψε ο 4495, και -καθ' υπερβολη-  όρισε την 8-8-13,

ενω τοτε ισχυε ο 4178 που δεν  προβλεπε ρητα  κατι τετοιο..

.Αρα, αποτην ψηφιση του 4495  -πρεπει να -οφειλονται οσα οφειλονται.

Απο δε το 2014 υπαρχει πλεον  20ετια για την παραγραφη. Επομενως μιλαμε για τεραστια ποσα.

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.