Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
Sign in to follow this  
dimitris GM

ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης: Το 2025...και άν....

Recommended Posts

Ειδικά για το θέμα της «Βενιζέλου», ο ανάδοχος υπενθυμίζει ότι από το 2017 (που αποφασίστηκε η in situ διατήρηση των αρχαιοτήτων) «δεν έχει δοθεί εντολή για το κατασκευαστικό αντικείμενο, ενώ έχουν επηρεαστεί σημαντικότατα η διάρκεια και η αλληλουχία των εργασιών». Επισημαίνει δε ότι η παράδοση του έργου το 2025 θα ισχύει εφόσον η συμπληρωματική σύμβαση υπογραφεί το αργότερο έως τον Ιούλιο του 2020. «Ο ανάδοχος έχει επανειλημμένως επιφυλαχθεί ρητά για τις εν λόγω επιπτώσεις της καθυστέρησης τόσο στις προθεσμίες του έργου όσο και ως προς τις οικονομικές συνέπειες αυτών», καταλήγει.

εδω

https://www.b2green.gr/el/post/74026/paratasi-eos-to-2025-gia-metro-thessalonikis-zitei-i-koinopraxia

 

Edited by dimitris GM
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα ήθελα, από όσους έχουν γνώση επί του συγκεκριμένου θέματος, να σχολιάσουν την είδηση αυτή χωρίς όσο γίνεται να λάβει το θέμα "πολιτικές" διαστάσεις.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι πως ξαφνικά προέκυψαν αυτές οι αιτιάσεις, όταν η ίδια η κατασκευαστρια εταιρεία εμφανιζόταν σύμφωνη με το χρονοδιάγραμμα.

ΟΚ αυτό με παράδοση Νοεμβρίου του 2020 που έλεγαν ήταν μπούρδες, αλλά φαινόταν ότι είχε δρομολογηθεί μία κατάσταση. Ξαφνικά "θέλει άλλα 6 χρόνια"?

Ας παραδεχτούμε ότι με την προηγούμενη λύση, ο σταθμός Βενιζέλου θα έπρεπε να κατασκευαστεί σε δεύτερο χρόνο, μετά την ολοκλήρωση των αρχαιολογικών εργασιών. Εκείνο που μου προξενεί την μεγαλύτερη εντύπωση είναι το επιχείρημα ότι θα έπρεπε η γραμμή να κλείσει ένα με ενάμιση χρόνο για να κατασκευαστεί ο σταθμός, λόγω του ότι θα πρέπει να καθαιρεθεί η σήραγγα. Το ίδιο θέμα ακριβώς στο μετρό της Αθήνας (καθαίρεση της σήραγγας στο σταθμό Αγίας παρασκευής) είχε κοστίσει χρόνο 3-4 μηνών. Μάλιστα, στο μετρό της θεσσαλονίκης υπάρχουν δύο παράλληλες σήραγγες, που ίσως να καθιστούσαν εφικτή την εκ περιτροπής κυκλοφορία συρμών χωρίς να γίνει πλήρης διακοπή της λειτουργίας, ενώ το βάθος των σταθμών είναι και σημαντικά μικρότερο σε σχέση με της Αθήνας.

Για τα λίγα που ξέρω και καταλαβαίνω (δεν έχω εμπειρία σε τέτοια έργα) κάτι δεν μου καθεται καλά...

 

Edited by ntanos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.