Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Κατατακτήριες από Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΤΕ σε Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς Πολυτεχνείου


Billkan

Recommended Posts

Καλημέρα.
Είμαι προπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ του Πρώην ΤΕΙ Λάρισας (νυν Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), μου έχει απομείνει μόνο η εκπόνηση της πρακτικής άσκησης για να λάβω το πτυχίο. Στην πορεία της φοίτησης μου ανακάλυψα πως έχω αμέριστο πάθος για την συγκεκριμένη επιστήμη, και αυτός είναι ο λόγος που σκέφτομαι να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις για το τμήμα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ του ΑΠΘ. Γνωρίζω πολύ καλά πως χρειάζεται πολύ δουλειά και εντατική μελέτη η συγκεκριμένη σχολή. Και τώρα ζητώ την γνώμη σας, θα ήταν αυτή μια καλή επιλογή? εάν λάβουμε υπόψιν, ότι θα δουλεύω παράλληλα με τη φοίτηση μου στο ΑΠΘ? είναι πιθανό να βρω έναν εργοδότη που να είναι διατεθειμένος να διαμορφώσει το πρόγραμμα της δουλειάς μου, έτσι ώστε να είναι δυνατό να παρακολουθώ και τα μαθήματα τις σχολής?
Να προσθέσω, πως όσο αφορά το διάβασμα που θα χρειαστώ για τη σχολή, δεν τίθεται θέμα συζήτησης, είμαι διατεθειμένος να αφιερώσω και όλον τον ελεύθερο χρόνο μου, προκειμένου να επιτύχω στην επιστήμη με την οποία έχω πάθος.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο δύσκολο να βρεις τέτοιο εργοδότη. Ακόμα και στη μερική απασχόληση το ωράριο διαμορφώνεται έτσι που συνήθως είσαι "κλεισμένος" όλη την ημέρα και αρκετά εξαντλημένος για να πας σε μάθημα ή να διαβάσεις. Ωστόσο αν αγαπάς τις σπουδές θα τα καταφέρεις.  

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 23/10/2019 at 11:56 ΠΜ, Billkan said:

Καλημέρα.