Μετάβαση στο περιεχόμενο

Το κόστος φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων


Engineer

Recommended Posts

Αν όντως το δίκτυο της χώρας δεν αρκεί για να φορτίζονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα λεφτά που θα εξοικονομούμε από την εισαγωγή πετρελαίου και λοιπών ειδών που απαιτεί ένας ΜΕΚ (λάδια, ανταλλακτικά κλπ) θα είναι διαθέσιμα για επένδυση σε νέα εργοστάσια και δίκτυα ηλεκτρισμού.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 88
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δεν θα εξοικονομήσουμε λεφτά αν σταματήσουμε να αγοράζουμε πετρέλαιο. Όλες οι υπόλοιπες πηγές ενέργειας στις οποίες θα μπορούσαμε (και θα αναγκαστούμε κάποτε) να επενδύσουμε -εκτός του λιγνίτη- είναι ακριβότερες. Κοινώς, όσο νωρίτερα κάνουμε την μετάβαση από τους υδρογονάνθρακες σε άλλη πηγή ενέργειας, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ζημία.

Link to comment
Share on other sites

νομίζω θα γίνει όπως με τα computers. μέσα σε λίγα χρόνια τρομερές τεχνολογίες βρέθηκαν στα χέρια του απλού πολίτη, τόσο σε υλικά όσο και τεχνογνωσία. εκτός από το πετρέλαιο είναι και το υπόλοιπο κόστος απόκτησης και συντήρησης ενός ΜΕΚ

ένα άλλο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ότι μπορούν και ως αυτοκίνητα να κοστίζουν λιγότερο. τα δημοσιεύματα αναφέρονται συνήθως σε διάφορα πολυτελή εργοστασιακά μοντέλα, κάνοντας σα να μην υπάρχει η δυνατότητα να μετατρέψεις το τωρινό σου ας πούμε μερσεντές σε ηλεκτροκίνητο ξοδεύοντας μόνο για κινητήρα και μπαταρία και πουλώντας και σε καλή τιμή τον υφιστάμενο κινητήρα για μεταχειρισμένο.

το ηλεκτρικό αυτοκίνητο προσφέρεται πάρα πολύ για εγχώρια παραγωγή με αξιοποίηση παλιών σκελετών αυτοκινήτων και δημιουργία θέσεων εργασίας, με απλούστρες υποδομές από αυτές που απαιτούσε η κατασκευή ενός ΜΕΚ. δεν είναι δηλαδή μόνο για πλούσιους που έχουν τα λεφτά για ένα νέο μοντέλο.

 

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, alej said:

Το ότι στο άρθρο δεν αναφέρει τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις δεν το πρόσεξε κανείς; Το ότι λέει ότι για 40kWh  απαιτούνται 3,1 ευρώ στο νυχτερινό τιμολόγιο και είναι μόνο του παρόχου δεν το είδατε; 

Το σουσάμι στο κουλούρι είναι,....

ήδη είπα πιό πάνω:

"...... αφού η δαπάνη αυτή είτε με ημερήσιο - νυκτερινό,  Δημ. Τέλη ή άνευ,  λοιπές χρεώσεις ή άνευ, ΑΔΜΗΕ-ΔΕΔΔΗΕ-ΥΚΩ-ΕΡΤ-ΔΙΑΦΟΡΑ  , κλιμάκωση χρέωσης ανά καταναλωτή  κ.λ.π  νταβ@ντζηλ!κ!@,

είναι ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ  απείρως μικρότερη της δαπάνης αντίστοιχης βενζίνης.  Πράγματι όταν το παραπάνω NISSAN θέλει μόνο 3,1 (κι ας είναι και 5,1€..!!) ρεύμα για τα 270km, το δικό μου με 10λ/100χλμ θα ρουφήξει 43€ αμόλυβδης...!!!.....

 

Τώρα τα νεώτερα και ΕΓΚΥΡΑ στοιχεία που έχω αφού μίλησα με μπαλαντεζά και NISSAN - Θεοχαράκης:

1. Η μπαλαντέζα (που είναι 4χ2,5μμ2, όχι 5χ2,5μμ2) δίνεται για ισχύ 3200W ανά φάση και όχι συνολικά όπως αναφέρουν, (οι τρεις φάσεις 9600KW), όμως για να πάρεις τριφασικό από τα 4 σύρματα πρέπει ή να μην κάνεις γείωση, ή να κάνεις ουδετερογείωση με αποτέλεσμα να πέφτει ο ρελές. Όπως και νά χει όμως (βλ. παρακάτω) η μπαλαντέζα  μονοφασική ή τριφασική απορρίπτεται για την  φόρτιση αυτοκινήτων .

2. Ο οικιακός φορτιστής του NISSAN LEAF (κόστος 1000€) εγκαθίσταται υποχρεωτικά σε σταθερό σημείο, έστω και έξω (υδατοστεγανός), σε απόσταση μικρότερη των 6μ από το αυτοκίνητο. Η τροφοδοσία του (και για όλα τα NISSAN) γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με μονοφασικό ρεύμα από προστατευόμενη σταθερή γραμμή (π.χ υπόγεια, ή  σε εμφανή προστατευτικό σωλήνα) με αντικεραυνική προστασία και παρμένη από τον πίνακα (εφ΄όσον στο σημείο δεν υπάρχει πρίζα). H NISSAN στέλνει δικό της συνεργείο για την κατασκευή της γραμμής και τον περιοδικό έλεγχο της με χρέωση του πελάτη.  Ο φορτιστής διαθέτει max ισχύ 7KW και μπορεί να ρυθμιστεί για λειτουργία από μονοφασική γραμμή των 16Α έως 32Α. 

image.png.1fa9a0c1aaf88f95a8b51e276282159e.png

Σε περίπτωση λοιπόν χρήσης μονοφασικής παροχής με 16Α από τον πίνακα, η φόρτιση ξεπερνά τις 13 ώρες, ενώ για χρήση μονοφασικής παροχής με 32Α (επαύξηση ισχύος πίνακα και τριφασικό), η φόρτιση γίνεται σε μέχρι 7,5  ώρες.

Συμπερασματικά, όποιος μένει σε διαμέρισμα χωρίς θέση στάθμευσης αποκλειστικής χρήσης κάτω, ώστε να κατεβάσει την γραμμή, ας ξεχάσει την οικιακή φόρτιση... :o

 

 

Edited by Anton_civeng
Link to comment
Share on other sites

Όπως και να έχει η τεχνολογία είναι πολύ ακριβή σήμερα και δεν συμφέρει. Όπως και το υβριδικό το οποίο δεν κάνει εύκολα απόσβεση παρά μόνο αν κάνεις για αρκετά χρόνια πολλές διαδρομές στο κέντρο της πόλης. Το συμβατικό και συγκεκριμένα το βενζινοκίνητο είναι η πλέον αξιόπιστη τεχνολογία. Προσωπικά κάνω 10+10 χλμ για σπίτι-δουλειά-σπίτι με βενζινοκίνητο 13 ετών -το οποίο δεν αλλάζω- και αν θέλω να εξοικονομήσω χρήματα (δηλαδή λίτρα) ξεκινάω 15 λεπτά νωρίτερα το πρωί και πίνω ένα καφέ στη δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως η λύση είναι "δίπλα" και δεν την βλέπουμε! Τι εννοώ?

Οι περισσότεροι γνωρίζουμε τον Τέσλα και τα πειράματά του!  Όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν πλέον κινητά τηλέφωνα που φορτίζονται ασύρματα!

Τι θα λέγατε αν τα ηλ. αυτοκίνητα τροφοδοτούνται ασύρματα εν κινήσει στις κύριες αρτηρίες και έχουν κάποια μικρή μπαταρία για να κινηθούν μικροαποστάσεις στους μικρούς δρόμους χωρίς δίκτυο τροφοδοσίας? 

Ο τρόπος πληρωμής?  Με ενσωματωμένο μετρητή ενέργειας πάνω σε κάθε αυτοκίνητο!

Link to comment
Share on other sites

η απόλυτη μπίζνα για Αράχωβες και χιονοδρομικά για φέτος και 2020:
                Perkins-P800-ESA.jpg
 Η/Ζ PETROGEN P800E 3Φ 800kVA, σηκώνει άνετα 4 superchargers 150kW ή 3 next gen των 250 για TESLA Model S.
20m για μισό και 75min για πλήρες γέμισμα και αφήστε τους άλλους να περιμένουν ή να σέρνουν τρέϊλερ με γεννήτρια.
Ζητούνται επενδυταί.

Edited by AMHxaNos
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, μέσα στις διαθέσιμες τεχνολογίες είναι και η φόρτιση εν κινήσει, ή ακόμα και η απευθείας τροφοδοσία, με τη μπαταρία να είναι επικουρική.

Όπως κάθε νέα τεχνολογία, αρχικά θα εγείρει δυσπιστία στους ρεαλιστές και θα την αγκαλιάσει μια μικρή ομάδα τολμηρών.

Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόνο θέμα οικονομίας, είναι ολόκληρος τρόπος ζωής που σχετίζεται και με αλλαγές στον ίδιο τον τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου. Ενδεχομένως να έχουμε και λιγότερα αυτοκίνητα με περισσότερη μαζική συγκοινωνία, ηλεκτροκίνητη κι αυτή και έτσι να μη χρειαστεί τρόπος φόρτισης για τους ανθρώπους που δεν έχουν θέση στάθμευσης. Τα μεγάλα ταξίδια έτσι κι αλλιώς σπάνια είναι, ειδικά στους νέους που είναι και οι άνθρωποι που θα κληθούν να επιλέξουν τα επόμενα καινούρια αυτοκίνητα.

Εμπόδιο στην ηλεκτροκίνηση θα είναι τυχόν προσπάθεια της πολιτείας να κερδοσκοπήσει, ή να προσπαθήσει να καπελώσει με σκληρούς νόμους τη διαδικασία περιορίζοντάς τη στην αγορά μόνο συγκεκριμένων ακριβών οχημάτων μαζί με τον εξοπλισμό φόρτισης. Εάν υπάρξει ένα λογικό θεσμικό πλαίσιο που να επιτρέψει πχ την προσθήκη ηλεκτροκινητήρα σε υφιστάμενο όχημα, με ή και χωρίς την αφαίρεση του παλαιού κινητήρα οι εξελίξεις θα είναι άμεσες, ακόμα κι αν δεν υπάρξει μείωση τέλους κυκλοφορίας.

Link to comment
Share on other sites

35 λεπτά πριν, georgios_m said:

Όπως κάθε νέα τεχνολογία, αρχικά θα εγείρει δυσπιστία στους ρεαλιστές και θα την αγκαλιάσει μια μικρή ομάδα τολμηρών.

Στον προηγμένο δυτικό κόσμο η ηλεκτροκίνηση έχει εδραιωθεί:

"Dutch EV Sales: Tripled In 2018, 30% Market Share In December" https://cleantechnica.com/2019/01/05/dutch-ev-sales-tripled-in-2018-30-market-share-in-december-tesla-model-s-took-1-spot-quicknews/

Μόνο κάποιοι σε τριτοκοσμικές χώρες και κάτι εξαρτημένοι από το νέφος και τους αρωματικούς υδρογονάνθρακες δε βλέπουν ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα αποτελεί σύντομα παρελθόν.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.