Μετάβαση στο περιεχόμενο

Το κόστος φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων


Engineer

Recommended Posts

το σχόλιό μου αναφερόταν στην εγχώρια κοινωνία. 

Ακόμα κι αν καίμε λιγνίτη ή την ίδια και παραπάνω ποσότητα πετρελαίου για να παραχθεί ο ηλεκτρισμός που χρειάζονται τα αυτοκίνητα, το γεγονός ότι αυτό μπορεί να γίνεται λίγο παραέξω από τις πόλεις και όχι μέσα σε αυτές είναι πλεονέκτημα που αξίζει να πληρωθεί ακόμα και ακριβότερα, φτάνει να είναι τεχνικά εφικτό.

Συνήθως κολλάμε στις "εκπομπές του θερμοκηπίου" ξεχνώντας ότι η άμεση ανάγκη είναι να απαλλαγούμε από αυτό που απευθείας εισπνέουμε κι όχι από την κλιματική αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 88
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Σε σχετικες συζητήσεις  για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,  πριν 50 περιπου χρονια,

ειχε γραψει στους 4Τ

ο Καβαδας [ή ο Μάργαρης]

"...Ωραια...και μετα θα ερχονται απο την  εξοχη να κανουν κατασκηνωση στις πολεις.."

 

Link to comment
Share on other sites

Χοντρικά, το συμβατικό αυτοκίνητο έχει βαθμό απόδοσης 25% και το EV 90%. Άρα σε κάθε περίπτωση συμφέρει να χρησιμοποιούμε EVs.

1 ώρα πριν, georgios_m said:

το σχόλιό μου αναφερόταν στην εγχώρια κοινωνία.

Το ξέρω και δεν ήταν μομφή σε αυτό που έγραψες αλλά μομφή προς το σκεπτικό του μέσου έλληνα που αντιμετωπίζει την ηλεκτροκίνηση σαν κάτι εξωτικό.

1 ώρα πριν, georgios_m said:

Συνήθως κολλάμε στις "εκπομπές του θερμοκηπίου" ξεχνώντας ότι η άμεση ανάγκη είναι να απαλλαγούμε από αυτό που απευθείας εισπνέουμε κι όχι από την κλιματική αλλαγή.

Ακριβώς αυτό. Συν ότι γλιτώνουμε την ηχορύπανση, συν την ουρά στο βενζινάδικο, συν τις απεργίες των βενζινάδικων, συν τα δρομολόγια από βυτιοφόρα με εύφλεκτα καύσιμα, συν...

Link to comment
Share on other sites

56 λεπτά πριν, stayros said:

Χοντρικά, το συμβατικό αυτοκίνητο έχει βαθμό απόδοσης 25% και το EV 90%. Άρα σε κάθε περίπτωση συμφέρει να χρησιμοποιούμε EVs........

κάνεις λάθος. ΤΟ EV χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται κα΄τα το μεγαλύτερο ποσοστό από καύσιμα. Άρα πρέπει να κάνεις αναγωγή σε απόδοση πρωτογενούς ενέργειας για να δεις ποια είναι η πραγματική διαφορά. Αν δεν υπήρχαν ΑΠΕ και λοιπά τότε οι αποδόσεις (των συμβατικών) είναι ίδιες και καλύτερες

Edited by maneni
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά υπάρχουν και όσο αυξάνεται η ζήτηση θα υπάρξουν και περισσότερο.

Επίσης σημαντικό είναι πως το πετρέλαιο όσο φτηνό κι αν είναι, είναι ένα εισαγόμενο προϊόν, ενώ όλες οι άλλες πηγές ηλεκτρισμού είναι εγχώριες.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση πως η χρήση ηλεκτρικού ή συμβατικού αυτοκινήτου είναι δευτερεύων ζήτημα.

Πρωτεύων ζήτημα είναι η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας έναντι συμβατικής και στο σημείο αυτό έχω την απορία ως καθημερινός καταναλωτής - χρήστης ενέργειας.

Αν στοίχιζε πιο φθηνά η ηλεκτρική ενέργεια δεν θα είχε επικρατήσει στην χρήση π.χ. θέρμανσης;

Απ΄όσο μπορώ να θυμηθώ τα τελευταία τριάντα χρόνια δεν ζήσαμε ποτέ κάποια ιδιαίτερα σκληρή πολιτική χρέωσης του ηλεκτρικού εξαιτίας κάποιου γεγονότος. Απεναντίας τα τελευταία τριάντα χρόνια το Κράτος έχει ξεσκίσει στον φόρο την χρήση πετρελαίου. Με αυτό το δεδομένο δεν θα υπήρχαν εξαρχής κατασκευασμένα διαμερίσματα με θέρμανση κάνοντας χρήση ηλεκτρικού αφού αυτό υπερέχει τόσο πολύ; Γνωρίζω ότι υπάρχουν π.χ. ηλεκτρική ενδοδαπέδια, air conditions με Α+++ απόδοση κ.λ.π., κ.λ.π., ωστόσο γιατί δεν επικράτησαν; Ή έστω τώρα , από το 2020 που θα βγάλετε νέες άδειες θα προτείνετε ηλεκτρικό vs πετρέλαιο (οι λέβητες αερίου είναι ιδιαίτερα εξελιγμένοι και δεν τους συμπεριλαμβάνω στην εξίσωση);

Και στο κάτω - κάτω σύμφωνοι, μπορεί ο συνάδελφός σας BAS να ανάβει το τζάκι του για να καπνίσει το πούρο του και να απολαύσει το ουισκάκι του ωστόσο ο κοσμάκης στα χρόνια της κρίσης που άναβε το τζάκι του για να ζεσταθεί και ντουμάνιαζε όλο το λεκανοπέδιο έκανε λάθος που δεν χρησιμοποιούσε την πρίζα;

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, COSTAS T said:

... ωστόσο ο κοσμάκης στα χρόνια της κρίσης που άναβε το τζάκι του για να ζεσταθεί και ντουμάνιαζε όλο το λεκανοπέδιο έκανε λάθος που δεν χρησιμοποιούσε την πρίζα;

για να μπορεί να αποδώσει η πρίζα και να μη πληρώσεις τα μαλλιά της κεφαλής σου θα έπρεπε ο κοσμάκης να βρει και απο 5000-1000€ για να βάλει εγκατάσταση αντλίας θερμότητας ινβερτερ κλπ κλπ.....

 

οπότε πούρο.... και ο ΒΑΣ χωρίς πούρο....:mrgreen:

 

Επικουρικά κι εμένα σήμερα αν μου περίσσευαν 30χιλ... θα αγόραζα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.... αλλά δεν περισσεύουν γμτ .....

οπότε ατμίζω.... 

Edited by Didonis
Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν, Didonis said:

οπότε ατμίζω.... 

ειμαστε πολλοι τελικα .....

 

On 3/11/2019 at 10:37 ΠΜ, AlexisPap said:

 ο νεόπλουτος κάγκουρας θα αγοράζει αφορολόγητο Tesla, και τα σπασμένα θα τα πληρώνει το φτωχαδάκι με το cinquecento (μέσω ΕΦΚ, τελών κυκλοφορίας κλπ).

 καπου εδω ειναι η αλήθεια ..... 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.