Μετάβαση στο περιεχόμενο

Το κόστος φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων


Engineer

Recommended Posts

Όσο υπάρχει Αφρική, Ασία και (πιθανότατα) Αυστραλία το πετρέλαιο στις οδικές μεταφορές θα είναι χρήσιμο. Επιπλέον υπάρχουν οι θαλάσσιες και οι εναέριες μεταφορές που θα συνεχίζουν να εξαρτώνται  από ορυκτά καύσιμα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 88
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δηλαδή ο Nord Stream και ο Turk Stream στέλνουν φ. αέριο στην Ασία; O East MED; Το Λεβιάθαν κατά που θα στείλει, στην Αφρική; 

Link to comment
Share on other sites

Άρα, ο Nord Stream στέλνει φ. αέριο στην Γερμανία για τις αερομεταφορές και το λιμάνι του Αμβούργου. Οκ, νομίζω ότι για μένα τελείωσε για σήμερα η συζήτηση. 

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση είναι απλή: δε σταματάει να χρησιμοποιείται πετρέλαιο, απλά προστίθεται άλλη μια ενεργειακή πηγή για την κάλυψη ακόμα μεγαλύτερων αναγκών.

Στο θέμα του κόστους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δεν υποσχέθηκε κανείς ότι θα αποτελούν ένα λαϊκό μέσο μεταφοράς που θα κατακλύσει τους δρόμους. Πχ μια ηλεκτρική μερσεντές εξακολουθεί να απευθύνεται στα ίδια άτομα που απευθύνεται και τώρα η συμβατική και τα οποία παρά την κρίση αποτελούν επαρκή πελατεία για να καθορίσουν τις εξελίξεις. Οι υπόλοιποι που τώρα κυκλοφορούν με πιο μέτρια έως κακά αυτοκίνητα αύριο μπορεί να μην έχουν καθόλου αυτοκίνητο. Οι νέες τεχνολογίες συνδέονται και με άλλες αντιλήψεις στο σχεδιασμό των πόλεων, τις μετακινήσεις κλπ.

Στο θέμα της επιπλέον σκοτούρας από τη δικτύωση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, τόσο υλικά (στις πρίζες) όσο και άυλα (στο τραπεζικό σύστημα), είναι ένα ζήτημα που θα λυθεί για όλες γενικά αυτές τις σκοτούρες με την αυτοματοποίηση των διαδικασιών (τράπεζες, εφορίες κλπ) μέσω ειδικών λογισμικών που θα τρέχουν μόνα τους τη γραφειοκρατία. Κάτι σαν τα password managers, που ανοίγοντας τον υπολογιστή αρχίζουν και συνδέονται μόνα τους εκεί που πρέπει. Το επόμενο βήμα είναι να εκτελούν και τις προγραμματισμένες ενέργειες. 

Δηλαδή το θέμα δείτε το σε συνδυασμό με μια γενική αλλαγή στις συνήθειές μας. 

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, Dio_the_Theo said:

......ΥΓ: και οι πετρελαιάδες τι στο διάλο κάνουν και τρυπάνε κάθε πιθανή και απίθανη χώρα ανά τον κόσμο;;;

νομίζεις ότι το πετρέλαιο χρησιμοποιείται μόνο ως κάυσιμη ύλη?

Σκέψου το σενάριο ότι από αύριο το πρωϊ έχεις εξασφαλίσει όση ηλεκτρική ενέργεια θέλεις (από ΑΠε, πυρηνική κλπ) και με ε΄να μαγικό τρόπο έχεις αντικαταστήσει όλες τις ΜΕΚ με άλλες (υπαρκτές ή ανύπαρκτες). Άρχισε τώρα να καταγράφεις τι άλλο θα σου λείψει.....

Ακόμα και τους ίδιους τους κινητήρες αμφιβάλλω αν μπορείς να τους ολοκληρώσεις.

Edited by maneni
Link to comment
Share on other sites

δεν καταλαβαίνω την απορία σου @Dio_the_Theo

οι αγωγοί εξυπηρετούν κατά κύριο λόγο την βιομηχανία , την παραγωγή ρεύματος και την θέρμανση , η χρήση φ/α για την κίνηση είναι σχετικά περιορισμένη. 

επίσης η χρήση φ/α στους παραπάνω τομείς γίνεται σε χώρες που δεν υπάρχουν "οικολογικοί ενδοιασμοί" . Δεν γίνεται στην Ασία (πλην Κορέας και Ιαπωνίας) , δεν γίνεται στην Αφρική. 

Προφανώς όταν η μισή και βάλε Ευρώπη ηλεκτροκινείται , τα παλιά θερμικά οχήματα θα πωλούνται σε Αφρική και Ασία όπως συμβαίνει χρόνια τώρα μέχρις εξαντλήσεως. 

Προφανώς η μεγάλη αλλαγή θα συμβεί (πάλι) μόλις αλλάξει συνήθειες η Κίνα και η Ινδία που είναι τεράστιες αγορές. 

Η δε Αυστραλία απομονωμένη καθώς είναι και σίγουρα ελάχιστα επιβαρυμένη λόγω εξαιρετικά αραιής κατοίκησης θα μπορεί να διαλέγει τον επιθυμητό τρόπο κίνησης. 

Για όσους πιστεύετε οτι είναι λίγο πολύ γνωστά τα μεγέθη που αφορούν την κατασκευή και πώληση οχημάτων, θυμίζω ότι υπάρχει ένας ξεχωριστός "νέος κόσμος" που ζει διαφορετικά από εμάς. 

Στην Κίνα (όπου οι απαιτήσεις για αυτοκίνητα ξεπερνάνε το άθροισμα πολλών μεγάλων αγορών μαζί) αν και εισάγονται πάρα πολλά οχήματα από Ευρώπη και Αμερική , κατασκευάζονται πολύ περισσότερα όχι απαραίτητα με δικά τους brand names , αλλά και άδειες ευρωπαϊκών εργοστασίων, μοντέλα που δείχνουν ίδια με τα δικά μας , αλλά με διαφορετικό πακέτο προδιαγραφών που περιλαμβάνει και τον κινητήρα , που συνήθως είναι μεγαλύτερος και παλιότερης γενιάς (ούτε κουβέντα μέχρι στιγμής για πρότυπα EURO). Με άλλα λόγια θα μιλάμε για διαφορετικά δεδομένα αυτοκίνησης στην Ευρώπη και άλλα στην Κίνα και την Αφρική.

Η αγορά των LNG/LPG tankers είναι από τις πλέον αναδυόμενες αυτή της στιγμή και θα είναι αυτή που θα καλύψει την επερχόμενη ζήτηση σε αέριο καύσιμο της Κίνας και της Ινδίας. 

Link to comment
Share on other sites

Ο τόσοι αγωγοί, φτιάχνονται κι αυτοί στο πλαίσιο της μετάβασης στην εποχή των δικτύων, αντικαθιστώντας όπου είναι εφικτό τα αυτόνομα μεταφορικά μέσα (πλοία, τρένα, φορτηγά), ώστε να μεταφέρονται κι αυτά με ηλεκτρισμό αντί με πετρελαιοκίνητες μηχανές, ακριβώς λόγω της καλύτερης απόδοσης..

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.