Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
dimitris GM

Ανά έτος απο ΚΤΕΟ τα παλαιά αυτοκίνητα

Recommended Posts

Κωνσταντίνος Βήκας: «Στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη ο τεχνικός έλεγχος πυκνώνει»

"Σε ερώτησή μας σχετικά με το θέμα της έλευσης από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα παλαιά αυτοκίνητα ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ κ. Κωνσταντίνος Βήκας ανέφερε στο Newsauto.gr ότι: «Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ χαιρετίζει την προοπτική αυτή. Πριν βιαστούν μερικοί ίσως να αντιδράσουν συνδέοντας τα επιχειρηματικά οφέλη των ΚΤΕΟ με τέτοια απόφαση, ας προσέξουμε λίγο τι ισχύει και για ποιους λόγους στα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ."

 

Προφανως και δεν βιαστηκαμε να "υποθεσουμε" .....   πρός Θεού.

[καθε πότε, λέει,  θα ειναι ο έλεγχος??  καθε εξαμηνο???]:mrgreen:

πηγη

https://www.pagenews.gr/2019/11/20/ellada/erxetai-allagi-gia-ta-kteo-gia-osous-den-exoun-kainourio-autokinito/

Edited by Pavlos33
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

το "δωράκι" στα ΙΚΤΕΟ μυρίζει από χιλιόμετρα....

Σε ερώτησή μας σχετικά με το θέμα της έλευσης από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα παλαιά αυτοκίνητα ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ κ. Κωνσταντίνος Βήκας ανέφερε στο Newsauto.gr ότι: «Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ χαιρετίζει την προοπτική αυτή. Πριν βιαστούν μερικοί ίσως να αντιδράσουν συνδέοντας τα επιχειρηματικά οφέλη των ΚΤΕΟ με τέτοια απόφαση, ας προσέξουμε λίγο τι ισχύει και για ποιους λόγους στα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ.Η ευρωπαϊκή νομοθεσία λοιπόν προβλέπει την υποχρέωση των ιδιοκτητών οχημάτων να προσκομίζουν τα οχήματα τους στα ΚΤΕΟ, για αρχικό έλεγχο έως την συμπλήρωση 4 ετών από την 1η ημερομηνία κυκλοφορίας και εν συνεχεία, έως κάθε 2 χρόνια μετά. 

Φυσικά και αυτό θα πιστέψει ο κόσμος, ότι του βάζουν ακόμα ένα "χαράτσι". Αλήθεια, ποιο είναι το κίνητρο να πετάξει ο κόσμος το αυτοκίνητό του που μπορεί να είναι 20 ετών (αλλά πολλές φορές πολύ καλά διατηρημένο με όλα τα service στην ώρα τους και ενδεχομένως σε αρκετές περιπτώσεις πολύ καλύτερης κατάστασης από ένα πενταετίας που δεν το τσεκάρει ποτέ κανείς);

Θα δώσει τι ακριβώς;

1000 Ευρώ στην καλύτερη για να βάλει τον άλλον να αγοράσει αυτοκίνητο των 15.000 Ε χρήματα τα οποία προφανώς δεν θα τα έχει, διότι αν τα είχε θα το είχε ήδη κάνει.

Είπαμε, έχουν σπουδάσει την τέχνη της εξαπάτησης, αλλά κάποια πράγματα βγάζουν μάτι όταν λέγονται και γράφονται τόσο απροκάλυπτα. Θεωρούν τον κόσμο χαζό, ότι θα ασπαστεί με χαρά, να ελέγχουν το αυτοκίνητό του κάθε χρόνο και να δίνει τα σαραντάρια στα ΚΤΕΟ;

Αν ενδιαφέρονται τόσο πολύ για την ασφάλειά μας, να πληρώνουν αυτοί το κόστος του επιπλέον ελέγχου.

Edited by Pavlos33
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

εκτός από το παράβολο στο κΤΕΟ χάνεις και τον αντίστοιχο χρόνο που σε μερικούς είναι ολόκληρο μεροκάμματο (αν χρειασθούν άδεια κλπ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

αυτό το μεροκάματο χάνεται ήδη, αφού στο ενδιάμεσο της διετίας πάμε και για την κάρτα καυσαερίων.. 

εγώ δεν είμαι αντίθετος, αρκεί οι επιπλέον έλεγχοι να είναι τεκμηριωμένοι και να αποτελούν μια αξιολόγηση και για τις αντιπροσωπείες που πηγαίνουμε για τα σέρβις! δηλαδή τυχόν "κόψιμο" να επισύρει κυρώσεις και σ' αυτόν που δε σε συντηρεί σωστά. αν το επιπλέον κόστος σε γλιτώνει από ζημιές και απάτες άλλων τότε χαλάλι. που πιστεύω ότι λόγω ανταγωνισμού το κόστος θα έρθει μία η άλλη με τώρα. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

δε χρειάζεται να πας στο ΚΤΕΟ για να πάρεις κάρτα καυσαερίων. Κάποια στιγμή θα χρειασθείς κάποιο συνεργείο για να σου δώσουν μία.

ΥΓ ΚΑι αν δε χρειασθεί να πας τους λες να σου στείλλουν..............

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 ώρες πριν, georgios_m said:

..........αρκεί οι επιπλέον έλεγχοι να είναι τεκμηριωμένοι και να αποτελούν μια αξιολόγηση και για τις αντιπροσωπείες που πηγαίνουμε για τα σέρβις! δηλαδή τυχόν "κόψιμο" να επισύρει κυρώσεις και σ' αυτόν που δε σε συντηρεί σωστά. αν το επιπλέον κόστος σε γλιτώνει από ζημιές και απάτες άλλων τότε χαλάλι. που πιστεύω ότι λόγω ανταγωνισμού το κόστος θα έρθει μία η άλλη με τώρα. 

 

Για την Ελλάδα μιλάμε.... Στην τετραετία η αντιπροσωπεία δίνει εγγύηση και συνήθως ζημιές μεγάλες δεν έχουν τα πρώτα χρόνια αφού σε μια φυσιολογική κατάσταση μόνο λάδια φίλτρα αλλάζονται. Μετά, αρκετοί δεν παραμένουν σε αντιπροσωπείες και στις περισσότερες φορές τα σερβις δεν υπογράφονται από τα συνεργεία καθώς τα χρήματα είναι μετρητά και ο ιδιοκτήτης θέλοντας να μην πληρώσει το ΦΠΑ δεν θέλει απόδειξη.

Να σταματήσουν να εισάγουν συνεχώς εισπρακτικά μέτρα για χατήρι κάποιων. Ανά διετία και πολύ είναι. Καμία αλλαγή δεν χρειάζεται και δεν εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον. 

Αλήθεια, λόγω του ανταγωνισμού των ΙΚΤΕΟ θεωρείτε ότι κόβονται τόσο εύκολα αυτοκίνητα από τον έλεγχο;

 Θα πρέπει να είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα για να μην πάρει το ΟΚ.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης αν θέλουν να μεριμνήσουν για την ασφάλεια στους δρόμους ας φροντίσουν για τη σωστή εκπαίδευση και χορήγηση διπλωμάτων, την καλή αστυνόμευση, τη σωστή σήμανση και το εντός προδιαγραφών οδόστρωμμα. Και αφού τα κάνουν αυτά σωστά, τότε ας μας ζητήσουν έλεγχο ΚΤΕΟ ανά εξάμηνο.....

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 ώρες πριν, Pavlos33 said:

Αλήθεια, λόγω του ανταγωνισμού των ΙΚΤΕΟ θεωρείτε ότι κόβονται τόσο εύκολα αυτοκίνητα από τον έλεγχο;

 Θα πρέπει να είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα για να μην πάρει το ΟΚ.

Ακριβώς

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο θεσμός του κτέο είναι μια εργασία που απασχολεί μηχανικούς  και γενικά τεχνικό προσωπικό, οπότε θα πρέπει να τον στηρίζουμε, όπως ακριβώς κάνουμε και για τον έλεγχο πχ μιας ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, ή της στατικής επάρκειας ή της ενεργειακής απόδοσης... δε καταλαβαίνω γιατί ξαφνικά σας έπιασε και λέτε αυτά ακριβώς που λέει ο υπόλοιπος κόσμος γενικά για τις εργασίες μηχανικού...

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 λεπτά πριν, georgios_m said:

ο θεσμός του κτέο είναι μια εργασία που απασχολεί μηχανικούς  και γενικά τεχνικό προσωπικό, οπότε θα πρέπει να τον στηρίζουμε, όπως ακριβώς κάνουμε και για τον έλεγχο πχ μιας ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, ή της στατικής επάρκειας ή της ενεργειακής απόδοσης... δε καταλαβαίνω γιατί ξαφνικά σας έπιασε και λέτε αυτά ακριβώς που λέει ο υπόλοιπος κόσμος γενικά για τις εργασίες μηχανικού...

Γιατί ο θεσμός του ΙΚΤΕΟ είναι στρεβλός. Είχα δουλέψει σε 3 διαφορετικά ΙΚΤΕΟ από απλός ελεγκτής έως τεχνικός διευθυντής.

Υπήρχε πίεση από τους ιδιοκτήτες να κάνουμε τα στραβά μάτια σε αυτοκίνητα που μας έφερναν συνεργεία, έμποροι και αντιπροσωπείες. Πολλά από τα αμάξια αυτά είχαν σοβαρές ελλείψεις και κάποιος κακομοίρης θα τα αγόραζε και θα έβαζε μέσα την οικογένειά του.

 Για τις ίδιες ελλείψεις βέβαια, αν έφερνε το ίδιο αμάξι ιδιώτης, είχαμε το ελεύθερο να τον κόψουμε.

Πριν κάνουν υποχρεωτικές τις φωτογραφίες των οχημάτων κατά τον έλεγχο, κάποια ιΚΤΕΟ έβγαζαν πιστοποιητικά χωρις να χρειαστεί καν να πας το αμάξι. Απλά έστελνες την άδεια κυκλοφορίας με φαξ και σου έστελναν δελτίο τεχνικού ελέγχου με επιτυχή τον έλεγχο.

Η πιστοποίηση από το ΕΣΥΔ σταμάτησε σε κάποια φάση και από ISO 17020 μπορούσε το ΙΚΤΕΟ να έχει ένα απλό ISO 9001. 

Φοβερός θεσμός.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.