Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
Sign in to follow this  


Recommended Posts

Συνάδελφοι καλησπέρα,

Σε δύο όμορες ισόγειες οριζόντιες ιδιοκτησίες εκ των οποίων η μία έχει χρήση κατάστημα και η άλλη χρήση κατοικίας, για να τις συνενώσω και να δημιουργήσω φαρμακείο, η καλύτερη λύση θα είναι:

α) να  βγάλω οικοδομική άδεια για την αλλαγή χρήσης της κατοικίας σε κατάστημα και στην ίδια οικ. άδεια να συμπεριλάβω και την συνένωση και τις αλλαγές στις διαρρυθμίσεις,  ή

β) να βγάλω οικ. άδεια για την αλλαγή χρήσης και μετά ΕΕΜΚ για λειτουργική ενοποίηση;


Επίσης, γνωρίζετε αν για το φαρμακείο απαιτείται εξειδίκευση χρήσης σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος ή μας αρκεί απλό κατάστημα ( η μία ιδιοκτησία που έχει ήδη χρήση κατ/τος έχει αλλάξει χρήση σε κατάστημα με άδεια του 2000);

Share this post

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.