Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δικαιολογητικά σε έλεγχο φορολογικών


Recommended Posts

Καλησπέρα,

εκδίδω μια οικοδομική άδεια για νέο κτήριο κατοικίας μέσω e-adeies και πλέον είμαι στα φορολογικά (πρώτη φορά με το ηλεκτρονικό σύστημα).

Μιλώντας με τον αρμόδιο υπάλληλο στην Πολεοδομία μου έστειλε μια λίστα (φαίνεται παρακάτω) με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Ήθελα να ρωτήσω αρχικά αν γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει τρόπος προέλεγχου των φορολογικών, ώστε μην πληρωθεί κάτι και χρειάζεται διόρθωση μετά.

Επίσης κάποια από τα δικαιολογητικά δεν τα βρίσκω στο πρόγραμμα αμοιβών που χρησιμοποιώ (insoft).

Γνωρίζει κάποιος που μπορώ να τα βρω εντός ή εκτός προγράμματος; Επίσης εισφορές υπέρ ΤΕΕ από τους μηχανικούς πληρώνονται κανονικά;

Αν ναι πρέπει να γίνει μέσω εθνικής;

 

1) Προυπολογισμός εισφορών

2) Σημείωμα εισφορών

3) Πληρωμή ΔΟΥ

4) Σημείωμα εισφορών Δήμου (40 % ΚΗ κλπ)

5) Πληρωμή Δήμου

6) Πίνακας Π1 Εφκα ή Π2, Π3 όπου απαιτείται (τι ειναι ο πινακας εφκα; εννοει το κλασσικο αμοε ικα;)

7) Προκαταβολή  εφκα. (επίσης εδώ)

8 ) Ενημερότητα δημου (για όλους τους ιδιοκτήτες).

9) Ανάρτηση αντιγράφου αίτησης υποβολής της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης των εργασιών (τραπεζική η τ.π.δ)  στην υπηρεσία μας καθώς και του αντιγράφου της  επιστολής σύμφωνα με την 69/2009  απόφαση δημοτικού με ποσόν 50 ευρώ ανά μμ πρόσοψης (από που εκδίδεται αυτό; γνωρίζει κάποιος λεπτομέρειες για τη διαδικασία; το ποσό το υπολογίζω μόνο βάσει των μμ πρόσοψης;)

10) Συμβατικός προϋπολογισμός.

11) Αναλυτικός  προυπολογισμός όπου απαιτείται συνοδευόμενος απο αναλυτική προμέτρηση  των υπό εκτέλεση εργασιών  βάσει  σχεδίων

12) Πίνακας δαπανών έργου. (αυτό από που προκύπτει;)

13) Aμοιβές με αναφορά στις συμφωνηθείσες αμοιβές.

(στο έντυπο του τεε φαίνεται η συμφωνηθείσα, δεν αρκεί;)

14) Ιδιωτικό συμφωνητικό.(αναφορά σε μελέτη- επίβλεψη)

15) Αμοιβή.

16) ΦΕΜ.

17) Ενημερότητα τεε η εετεμ για τεχνολόγους.

18) Βεβαίωση τεε περί μη πειθαρχικής δίωξης και για τεχνολόγους από εετεμ.

19) Ενημερότητα τεε και βεβαίωση περί μη πειθαρχικής δίωξης και για τις εταιρείες η την σύσταση και για τα πρόσωπα που συμμετέχουν  σε αυτές. (αυτό δεν έχει καταργηθεί στο παρελθόν;)

Αναφέρω όλα τα δικαιολογητικά για να υπάρχει μια συνολική εικόνα και για άλλους συναδέλφους.

Μου φαίνονται ωστόσο πολλά και βλέπω οτι ενώ γίνονται βήματα (ηλεκτρονικό σύστημα αδειών, αυθαιρέτων, ας ελπίσουμε ταυτότητα κτηρίου κλπ), η γραφειοκρατία και τα έγγραφα που χρειάζονται, όπως και η διαδικασία στο σύνολό της, είναι τεράστια. Π.χ. γιατί χρειαζότανε μέχρι πρόσφατα το ΕΜΠ, το ΤΣΜΕΔΕ, γιατί χρειάζεται να πληρώνουμε ΦΕΜ, γιατί χρειάζονται βεβαιώσεις πειθαρχικού αφού η είσοδος γίνεται ηλεκτρονικά και θα μπορούσε να αποκλειστεί ηλεκτρονικά ένας ιδιώτης ή μια εταιρεία και άλλα πολλά...

Σας ευχαριστώ,

 

Η χρήση κεφαλαίων δεν επιτρέπεται καθώς και η γραφή δημοσιεύσεων από τα μέλη (εξαιρούνται μόνο οι παρατηρήσεις των συντονιστών) με χρώμα διαφορετικό του μαύρου ή μπλε. Διόρθωσε τα παραπάνω σύμφωνα με τους κανόνες συμμετοχής.

Pavlos 33

Edited by Pavlos33
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.