Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Τα lockdown λόγω κορωνοϊού συνεχίζουν να «καθαρίζουν» τον αέρα όλης της Ευρώπης


Engineer

Recommended Posts

Η ατμοσφαιρική μόλυνση έχει μειωθεί στις αστικές περιοχές σε όλη την Ευρώπη από την επιβολή των περιοριστικών μέτρων για την καταπολέμηση της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Όπως δείχνουν δορυφορικές εικόνες από τον δορυφόρο Sentinel-5, ευρωπαϊκές πόλεις όπως οι Βρυξέλλες, το Παρίσι, η Μαδρίτη, το Μιλάνο και η Φρανκφούρτη κατέγραψαν μείωση στα μέσα επίπεδα του βλαβερού διοξειδίου του αζώτου κατά την περίοδο 5-25 Μαρτίου σε σύγκριση με τα στοιχεία της αντίστοιχης περιόδους του 2019.

Ωστόσο, οι ειδικοί προειδοποιούν τους κατοίκους των πόλεων ότι παραμένουν ευάλωτοι, παρά τις συνθήκες απομόνωσης, στην εξάπλωση του Covid-19, καθώς η μακρά έκθεσή τους σε κακής ποιότητας αέρα μπορεί να αποδυναμώσει το ανοσοποιητικό σύστημα, καθιστώντας πιο δύσκολη την αντιμετώπιση της μόλυνσης.

%CE%B3%CE%B1%CE%BB1-600-x-225.jpg

%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BB-600-x-225.jpg

Επειδή τα καθημερινά καιρικά φαινόμενα μπορεί να επηρεάσουν την ατμοσφαιρική ρύπανση, ο δορυφόρος τράβηξε εικόνες σε ένα διάστημα περίπου 20 ημερών, αποκλείοντας αναλύσεις όπου τα σύννεφα επηρέαζαν την ποιότητα των δεδομένων.

Πηγή: Lifo.gr, Reuters, New York Times


View full είδηση

Link to comment
Share on other sites

Ουδέν κακόν αμιγές καλού. 

ΥΓ: Θα προτιμούσα πιο πολλές ειδήσεις καθαρά μηχανικού ενδιαφέροντος και όχι οικολογικού. Συμφωνώ με την οικολογία, ωστόσο νομίζω το τμήμα ειδήσεων του ιστοτόπου κάπου μπερδεύει το γνωστικό πεδίο των επιστημών του μηχανικού με αυτό της οικολογίας.

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν, Julius Caesar said:

Θα προτιμούσα πιο πολλές ειδήσεις καθαρά μηχανικού ενδιαφέροντος και όχι οικολογικού.

Hey τα μπετά καταπονούνται λιγότερο. Επίσης οι μηχανικοί περιβάλλοντος είναι sad.

Edited by curzondax
Link to comment
Share on other sites

Έρευνα και μελέτη όχι αστεία... Λογικό και επόμενο αφού δεν κινείται τίποτα 

Το επόμενο στάδιο είναι να γλυκαθούνε οι οικολόγοι και να προτείνουν επ αορίστου καραντίνα σε όλες τις χώρες. Επιστροφή στις σπηλιές λοιπόν 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τι θα πει οικολογικού ενδιαφέροντος και όχι μηχανικού ; Αυτά είναι θέματα και καθαρά μηχανικού εκτός αλλων. Environmental engineering λέγεται. Δεν είναι μόνο τα μπετά το δημόσιο η πολεοδομία και οι εισφορες. Επιπλέον τέτοιες έρευνες και άρθρα ειναι επιμόρφωση 50φορες καλύτερη από voucher.

Εγώ πάντως με την καραντίνα δεν βλέπω επιστροφή στις σπηλιές. Ατυχές σχόλιο. Μήπως πρέπει να βλέπουμε μπροστά; Τώρα κυκλοφορείς και αντιλαμβανεσα πόσα αυτοκίνητα "χωρούν" σε έναν δρόμο. Πηγαίνεις σαν άνθρωπος κοινώς και όχι σαν μυρμήγκι. Δεν μιλάω καν για την ποιότητα αέρα...  Αντιλαμβανομαστε εύκολα την τεράστια ρύπανση που προκαλούν τα αυτοκίνητα. Θα αλλάξουμε σε λίγο και από  μάσκες για ιούς θα φοράμε μάσκες για καυσαέρια, δες Κίνα.

Λιγότερα αυτοκίνητα λοιπόν, καθαρότερος αέρας. Αυτό απαιτεί διαφορετικό, καλύτερο, σχεδιασμό πόλεων, αυτοκινήτων, πολιτικών. Τα περισσότερα είναι θέματα μηχανικού.

Σε μια βδομάδα θα επιστρέψουμε στην "κανονικότατα", δηλαδή το χαος. Σε 2 βδομάδες θα αναπολούμε πολλά πραγματα. Όχι δεν είμαι υπέρμαχος της καραντίνας. Αλλά πρέπει να διδαχτούμε πολλά πράγματα από αυτό και να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε κάποιες συνήθειες. Τουλάχιστον για τους κατοίκους των μεγάλων πόλεων.

Εμείς ως μηχανικοί πρέπει να πιέζουμε προς αυτήν κατεύθυνση.

Edited by Apollon
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι χρειάζονται πρακτικές λύσεις. Μπορούμε να πάμε σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα ώστε να υπάρχει η ελπίδα ότι τουλάχιστον ο ηλεκτρισμός που τα φορτίζει παράγεται με καθαρότερο τρόπο (δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται και τα φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες δεν είναι αυτόματες λύσεις αν δε δεις τη μεγάλη εικόνα (δες εδώ)). Αλλά ταυτόχρονα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν μεγάλη έμμεση ρύπανση και για δεκαετίες οι μπαταρίες τους δε βελτιώνονται ιδιαίτερα για αυτό ίσως έχουν καλύτερη ιδέα οι Ιάπωνες που φαίνεται να πηγαίνουν σε εθνικό επίπεδο προς το υδρογόνο (διότι παρέχει πολύ περισσότερα χιλιόμετρα/γέμισμα αν και δεν είναι και η πιο απλή λύση).

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.