Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αίτηση για Εξοικονομώ


gger

Recommended Posts

(μεταφέρθηκε στην ενότητα ιδιωτών. Pavlos 33)

Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι ιδιώτης, δεν είμαι μηχανικός. Έχω το εξής πρόβλημα: Προσπάθησα να ενταχθώ τον περασμένο Σεπτέμβριο στον Β' κύκλο του προγράμματος Εξοικονομώ . Ανέθεσα τις διαδικασίες για δύο διαμερίσματα, ένα δικό μου και ένα της αδερφής μου, στον ίδιο μηχανικό. Η αίτηση μου, όπως μου είπε ο μηχανικός που ανέλαβε τη διαδικασία, δεν έγινε δεκτή. Έχω πληρώσει για την έκδοση του Π.Ε.Α. το ποσό των 280€( έχω λάβει απόδειξη) και την αμοιβή συμβούλου 300€ μέσω τραπέζης. Από τον Σεπτέμβρη έχουμε μιλήσει κάποιες φορές για την εξέλιξη της υπόθεσης και μου είπε να περιμένουμε να βγει νέος κύκλος. Σήμερα είδα ότι έγιναν δεκτές επιπλέον  ~8500 νέες αιτήσεις. Δεν έχω μιλήσει ακόμα μαζί του γι'αυτό. Στο site του Εξοικονομώ όταν συνδέομαι με τους κωδικούς του taxis, δεν εμφανίζεται κάποια αίτηση.  Τα λεφτά για την αμοιβή συμβούλου και για το Π.Ε.Α. (υποτίθεται ότι) θα τα πάρω από το πρόγραμμα. . Όπως καταλαβαίνετε δεν αισθάνομαι πλέον τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη για τον μηχανικό μου. Φοβάμαι ότι δεν θα πάρουμε πίσω αυτά τα χρήματα και επίσης ότι δεν θα γίνει και η δουλειά. Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω, ως πιο έμπειροι, προκειμένου να εξασφαλίσω τα χρήματά μου και επίσης την ένταξή μου στο πρόγραμμα; Ή τουλάχιστον πού μπορώ να απευθυνθώ για περισσότερες πληροφορίες;

Ευχαριστώ θερμά,

Γιώργος

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο λυπάμαι που δεν μπήκες. Σε αυτό δε ν φταίει ο μηχανικός αν το πάλεψε αλλά δεν πρόλαβε.

Από τα λεγόμενα σου καταλαβαίνω ότι δεν πρόλαβε, δεν την ξεκίνησε καν. Ή την είχε ξεκινήσει?