Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Πρόγραμμα κατάρτισης επιστημόνων: Δημοσιεύθηκε η πρόσκληση – Ποια τα αντικείμενα


Engineer

Recommended Posts

1 ώρα πριν, acp said:

Καλησπέρα και χρόνια πολλά

Στο site elearning.yeka.gr που είχαμε κάνει αρχικά την αίτηση (όσοι επέλεξαν Διαδικασία Α), στο πεδίο  "Αναζήτηση Δηλώσεων ΚΑΥΑΣ Ωφελούμενου από Πάροχο Τηλεκατάρτισης (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Α και Β)" σας εμφανίζει την δήλωση που έχει υποβάλλει το ΚΕΚ? Γιατί εμένα μου βγάζει ότι δεν βρέθηκαν αποτελέσματα ενώ έχω λάβει το τυποποιημένο email με τους κωδικούς από 16/4. 🙄

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ, μόνο που είχα λάβει το τυποποιημένο email στις 12/4 12:40πμ, που έλεγε ότι έχει ενεργοποιηθεί. Η σελίδα δεν εμφανίζει τίποτα και φυσικά ούτε έχω λάβει χρήματα στην τράπεζα. (Έχω κάνει ό,τι ακριβώς περιγρ'αφει ο/η συνάδελφος venezia παραπάνω).

Αυτόι σημαίνει ότι το ΚΕΚ (Ελληνοαμερικανικη Ένωση) ΔΕΝ έχει υποβάλλει ακόμη τα στοιχεία μου στο σύστημα, σωστά; Όταν τα υποβάλλει θα περιμένω το επόμενο κύμα πληρωμών σαν να είχαν κάνει ενεργοποίηση την ημέρα υποβολής από το ΚΕΚ;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 804
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

2 ώρες πριν, venezia said:

Χριστός Ανέστη

Έκανες την παρακάτω διαδικασία ? ( κατά σειρά οι κόκκινες επιλογές και στο τέλος με επιλογή σου εμφανίζει την κατάσταση της αίτησης σου )

image.png.5cd31e1a18618f5825e1f52aaac39474.png

Ναι ακριβώς αυτό έκανα και μου βγάζει "Δεν βρέθηκαν αποτέλεσματα".

image.thumb.png.276b429b8c557f9f9bfd224cab796e8e.png

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα το ίδιο με τους παραπάνω συναδέλφους @acp και @atsirik. Έλαβα το mail με τους κωδικούς χτες το απόγευμα αλλά δε μου βγάζει αποτελέσματα. 

Link to comment
Share on other sites

Μόνο τα ΚΕΚ έχουν πρόσβαση στα αποτελέσματα αναζήτησης από τη συγκεκριμένη διαδικασία. Συνάδελφοι που πληρώθηκαν, έχουν πει ότι ούτε αυτοί μπορούν να δουν κάτι σε αυτό το πεδίο.

Μόνο το ΚΕΚ μπορεί να σας ενημερώσει σχετικά και να σας στείλει το αποδεικτικό ενεργοποίησης.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, acp said:

Ναι ακριβώς αυτό έκανα και μου βγάζει "Δεν βρέθηκαν αποτέλεσματα".

Σωστά σου βγάζει αυτό, διότι για να έχεις αποτέλεσμα στην αναζήτηση αυτή (από την επιλογή αυτή) πρέπει να μπεις με τους κωδικούς Taxis του παρόχου.

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν, georgegaleos said:

Σωστά σου βγάζει αυτό, διότι για να έχεις αποτέλεσμα στην αναζήτηση αυτή (από την επιλογή αυτή) πρέπει να μπεις με τους κωδικούς Taxis του παρόχου.

Ωραία, αυτό μου φαίνεται λογικό και το σκέφτηκα αλλά ήθελα να το διασταυρώσω και με τους υπόλοιπους. Ωστόσο ο χρήστης venezzia έχει διαφορετική εικόνα;

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι κατάλαβα, προσπάθησε να κάνει δήλωση του ΚΑΥΑΣ του και να στείλει τα δύο email, αλλά δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη διαδικασία και φαίνεται σε εκκρεμότητα.

Λογικό βέβαια, αφού πρέπει να είσαι πάροχος για να γίνει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι για να καταλάβω τη διαδικασία και τι δεν πήγε σωστά .

Στο ΕΡΓΑΝΗ μπήκα με τους δικούς μου κωδικούς στην παρακάτω αναζήτηση 

image.png.0e1bb49f154ca9c1234df1f8a3d318ce.png

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.