Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η διαδικασία συμμετοχής στο ειδικό πρόγραμμα τηλεκατάρτισης (voucher 600 ευρώ) - Προθεσμίες - Δικαιολογητικά


Engineer

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 1,5k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

(iclass)

@TASOS_P, καλημέρα,

Δεν ξέρω αν θα βαρέσει ποτέ έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα (από τις 18/4/2020) όπου ύστερα από όχληση δική μου (επανειλημμένα) με mail τόσο στην iclass όσο και στο ΚΕΚ, με ενημέρωσαν με mail (από το ΚΕΚ) ότι τότε ήμουν στο 70-80% με ήδη από τις πρώτες ημέρες περασμένες όλες της ενότητες (αντικείμενο Νο8).

Από τότε έχω περίπου 12-15 ώρες την ημέρα και δεν έχει υπάρξει καμπανάκι ή οποιαδήποτε άλλη ενημέρωση. Οπότε θα ξαναπάρω τηλέφωνο και θα ξαναστείλω νέο mail με συνημμένο κάθε φορά το προηγούμενο.

Αυτό θα το κάνω πλέον καθημερινά (ίσως και δύο φορές την ημέρα) μέχρι να πάρω απάντηση.

Πες μου κάτι,

το helpdesk της iclass δουλεύει αυτή τη στιγμή (βγάζει τουλάχιστον ότι είσαι σε αναμονή) ? ή δειχνει ότι μιλάει (που είναι η πρώτη φορά από όσες έχω πάρει που το κάνει αυτό) ? 

Link to comment
Share on other sites

Χθες τους πήρα τηλέφωνο και τους ανέφερα ακριβώς ότι περιγράφεις ακριβώς. Η απάντησή τους αρχικά ήταν ότι θα μπει ένδειξη του χρόνου σε κάνα δυο μέρες (από χθες) και αφού τους πίεσα να μου πουν ακριβώς τις ώρες μου, άφησα τα στοιχεία μου.

Μετά από καμιά ώρα με ενημέρωσαν ότι έχω κάνει 93 ώρες και έχω ολοκληρώσει το πρόγραμμα, και θα ειδοποιηθώ από το ΚΕΚ μου για τα παρακάτω. 

Ειδοποίηση για το 80% ή το 100% ουδέποτε πήρα.

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, AlexanderTh said:

με ενημέρωσαν ότι έχω κάνει 93 ώρες και έχω ολοκληρώσει το πρόγραμμα,

Σε ενημέρωσαν γραπτά (mail) ή απλά προφορικά, διότι και σε φίλο που δεν έχει (με τις δικές του εκτιμήσεις) το πρόγραμμα (67 ώρες) του είπαν ότι τις έχει ολοκληρώσει και θα ειδοποιηθεί από το ΚΕΚ του.

  

26 minutes ago, georgegaleos said:

το helpdesk της iclass δουλεύει αυτή τη στιγμή (βγάζει τουλάχιστον ότι είσαι σε αναμονή) ?

ή δειχνει ότι μιλάει (που είναι η πρώτη φορά από όσες έχω πάρει που το κάνει αυτό) ? 

 

Edited by georgegaleos
Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν, georgegaleos said:

Σε ενημέρωσαν γραπτά (mail) ή απλά προφορικά, διότι και σε φίλο που δεν έχει (με τις δικές του εκτιμήσεις) το πρόγραμμα (67 ώρες) του είπαν ότι τις έχει ολοκληρώσει και θα ειδοποιηθεί από το ΚΕΚ του.

Προφορικά με ενημέρωσαν αφού μενκάλεσαν πίσω από το Helpdesk του iclass. Θα το ζητήσω και γραπτώς σήμερα, αλλά ήδη έχω στείλει και στο ΚΕΚ (χωρίς να τους πω ότι έχω ενημέρωση απ την παλτφόρμα) να μου πουν τι έχω κάνει.

Περιμένω να δω ταύτιση αλλιώς...

Το helpdesk μετά από άπειρες αποτυχημένες συνδέσεις, μπήκα στην αναμονή και περίμενα μια ώρα μέχρι να μιλήσω.

Edited by AlexanderTh
Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, georgegaleos said:

Το helpdesk της iclass δουλεύει αυτή τη στιγμή (βγάζει τουλάχιστον ότι είσαι σε αναμονή) ? ή δειχνει ότι μιλάει (που είναι η πρώτη φορά από όσες έχω πάρει που το κάνει αυτό) ? 

 

Δεν ξέρω αυτή τη στιγμή τι κάνει. Από τις 17 του μήνα που παίρνω καθημερινά έδειχνε ότι μιλάει και χθες μόνο μια φορά κατάφερα να μπω στην αναμονή και να μιλήσω τελικά.

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν, georgegaleos said:

ok δουλεύει, μάλλον (?) άλλαξαν την ώρα έναρξης από 8:00 σε 9:00

Αν πληροφορηθείς κάτι διαφορετικό ενημέρωσε αν μπορείς για να δούμε πώς να κινηθούμε. 

Τόσα λεφτά θα πάρουν. Ας τους "πρήξουμε". Πρέπει να τα δικαιολογήσουν

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται.... θα ενημερώσω....είμαι σε αναμονή ... συνήθως στα 30-40 λεπτά απαντούν .... αφού σε όλη την διάρκεια αναμονής ανά τακτά διαστήματα με ευχαριστεί για την υπομονή μου!!!

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.