Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διακοπές σε χαμηλές στροφές - Αυτοκίνητο


Recommended Posts

47 λεπτά πριν, Pavlos33 said:

Νομίζω ότι όταν τα βγάζεις με τη σειρά,, ένα προς ένα τα μπουζοκαλώδια, αν σε κάποιο που βγει δεν ρετάρει επιπλέον ο κινητήρας τότε μάλλον θα φταίει αυτό. Έτσι έχω δει τους μάστορες να το κάνουν. Όμως ακόμη και ένα να είναι φθαρμένο και να μην κάνει καλά τη δουλειά, θα αλλαχτούν και τα τέσσερα.

Μου είπε να περιμένω αν στρώσει ή όχι όπως και να έχει, και το παω για τα 3 που είπαμε.

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, Mitsos Ribopaido said:

Το έχω δοκιμάσει , δυστυχώς το κάνει ελάχιστα και συνεχίζει κανονικά να φορτώνει. Το διαγνωστικό ναι είναι γνωστής μάρκας και ακριβό το έχω πάρει για ερευνητικούς σκοπούς

Εννοείς ότι προλαβαίνει και ανεβάζει στροφές, ή παραμένοντας σε χαμηλές στροφές εξαφανίζεται το φαινόμενο?

Αν συμβαίνει το δεύτετο, κοίταξες καθόλου τα trim? Έχεις μεγάλες διορθώσεις?

Αν και δεν απάντησες περί τύπου ψεκασμού, δεδομένου ότι έχεις egr ο κινητήρας είναι αμέσου ψεκασμού. Οπότε το μυαλό μου πάει στα μπεκ.

Εφόδον  όμως η προσθήκη νέας βενζίνης βοήθησε, τότε μάλλον θα περάσει από μόνο του.

Το διαγνωστικό σου δείχνει τα misfire του τρέχοντος κύκλου οδήγησης? Αν όχι (πολύ πιθανό) μπορείς με πολύ φθηνά app και φθηνό ανταπτοράκι obd να δεις το mode 6, ελπίζοντας πως ο κατασκευαστής δίνει αυτή την πληροφορία.

ΥΓ. αν επιτρέπεται πιο διαγνωστικό έχεις?

ΥΓ2. μάλλον άνευ σημασίας, αλλά έχεις μπουζοκαλώδια ή πολλαπλασιαστή πάνω από κάθε μπουζί?

Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν, miltos said:

Εννοείς ότι προλαβαίνει και ανεβάζει στροφές, ή παραμένοντας σε χαμηλές στροφές εξαφανίζεται το φαινόμενο?

Αν συμβαίνει το δεύτετο, κοίταξες καθόλου τα trim? Έχεις μεγάλες διορθώσεις?

Αν και δεν απάντησες περί τύπου ψεκασμού, δεδομένου ότι έχεις egr ο κινητήρας είναι αμέσου ψεκασμού. Οπότε το μυαλό μου πάει στα μπεκ.

Εφόδον  όμως η προσθήκη νέας βενζίνης βοήθησε, τότε μάλλον θα περάσει από μόνο του.

Το διαγνωστικό σου δείχνει τα misfire του τρέχοντος κύκλου οδήγησης? Αν όχι (πολύ πιθανό) μπορείς με πολύ φθηνά app και φθηνό ανταπτοράκι obd να δεις το mode 6, ελπίζοντας πως ο κατασκευαστής δίνει αυτή την πληροφορία.

ΥΓ. αν επιτρέπεται πιο διαγνωστικό έχεις?

ΥΓ2. μάλλον άνευ σημασίας, αλλά έχεις μπουζοκαλώδια ή πολλαπλασιαστή πάνω από κάθε μπουζί?

Milto σε ευχαριστώ για την απάντηση καταρχας, θα σου απαντήσω σε ολα ναι.

Κομπιάζε στις 1000-1500 το πολύ αλλα ανέβαζε κανονικα. Ενα μικρο λόξυγγα δηλαδή 2-3 δευτερολέπτωνν ηταν το μέγιστο που είχα και πέρναγε αλλα περα απο αυτο το αμάξι ηταν Ξεψυχισμένο τελείως.Είναι άμεσου ψεκασμού ναι , οι διορθώσεις και στα  short term + στα. ltft ειναι στα φυσιολογικα όριο , οπως και οι τιμες του λαμδα.  Missfire κατάφερα στο μεσαίο κίλυνδρο (3cyl) σημερα να δω σε πίεση πάλι χωρις λαμπάκι. To Launch Creader 5 plus εχω με την εφαρμογή του αλλα χρησιμοποίησα και την torque με τον elm 327. 

Επειδή ρώτησες στο υστερόγραφο2 να πω τι έγινε και μετά το τεστ στο δρόμο με τη νέα βενζίνη. Πήγα να φτιάξουμε κάτι αλλά επι την ευκαιρία και βγάζοντας την πεταλούδα για να έχεις πρόσβαση ( καθαρισμένη και αυτή στο σέρβις πρόσφατα ) τσέκαρε με το μηχάνημα όλους του πολλαπλασιάστες.  Εκεί παρατήρησα που δεν το είχα δει ότι δεν έχει μπουζοκαλώδια αλλα ο κάθε πολλαπλασιαστής συνδέεται άμεσα στο μπουζί και βιδώνει στο σασί . Δεν μας έδειξε κάτι εκεί και το αφήσαμε, μηχανικός γείτονας μου που δουλεύει μόνο τογιότα πιστεύει και εκείνος ότι είναι βενζίνη και έτσι δείχνει τελικά.( 40-50 ο κάθε DIS). Φίλτρο μπροστά εντωμεταξει εδν υπάρχει για καθαρισμό είναι πάνω στην αντλία. 

 

Link to comment
Share on other sites

Μην ασχολείσαι με το φίλτρο. Αν ήταν βουλωμένο θα σου έβγαζε πρόβλημα σε τέρμα γκάζι και ψηλές rpm και σφάλμα ότινη αντλία χαμηλής δεν μπορεί να πιάσει την επιθυμητη πίεση.

Ως προς τα trim αναφέρομαι στην περιοχή που βγάζει το πρόβλημα.

Αφού έχεις το torque θα σου φανεί πολύ χρήσιμο το plug in "test results"

Edited by miltos
Διόρθωση τυπογραφικού σφάλματος
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kαλησπέρα σε όλους και ευχαριστω απειρα το κοσμο που βοηθησε ! Δεν ενημέρωσα τι έγινε και θεωρω πως το οφειλω.. 

Αφου το διαγνωστικο και εξω που μπηκε δεν εβγαζε πρόβλημα αν και ρέταρε κανονισα να καθαριστεί η  egr μηπως ηταν απο αυτο και γιατι μερικα iq ειχανε θεμα με καταλύτη-egr πακετο. κλεινω το ραντεβου και αφου εχω ουσιαστικα σχεδον μονο κατοσταρα μεσα παω προς τα μαρτ και ευτυχώς για μένα κοντα στο ηλεκτρολογειο άναψαν check engine - tcss off και το antispin. Το πήγα 250μ έτσι και αφου μπήκε φανηκε το missfire στο 3ο κύλινδρο.. Αλλάχτηκε πολλαπλασιαστής ο οποιος ηταν @@@ και το μπουζί ( ngk και τα 2 , το μπουζι θυμίζω ειχε αλλαχτεί πριν 1 μηνα) και καθαρίστηκε επειδή το ζήτησα εγω MAF- πεταλούδα γκαζιού και με υγρο εξωτερικά η egr ... To αμάξι έγινε τουμπανο ξανα . Ολα μαζι 100 ευρώ

Το ερώτημα μετα απο αυτο ειναι γιατι ο μηχανικος μου, ο οποιος ειναι και θειος μου και είπε πρώτος οτι ειναι πολλαπλασιαστής αλλα επέμενε να περιμένω να δειξει αν ειναι βενζίνη , οταν άλλαξε το μπουζι δεν ειδε τίποτα? Το μπουζι σκεφτείτε στην ένωση με τη πίπα του πολλαπλασιαστή ηταν χαλια απο το σκάσιμο της υψηλής εκτός .Ευτυχώς που δεν @@ τις βαλβίδες εξαγωγής η άκαυστη βενζινη. Εφαγε σουτ και αυτος γιατι ακουσα και τα σχολιανά μου οταν του έβαλα να δει το βίντεο και με ρώτησε επιλεκτικα '' Μητσάκο ληγμένα παίρνεις? ''΄ .

Το επίμαχο βίντεο: 

https://streamable.com/xiyzou

https://streamable.com/rgc7kd

Ευχαριστώ και συγνώμη αν σας κούρασε το κείμενο

Edited by Mitsos Ribopaido
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.