Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΠΕΑ σε κτίριο με κάθετη ιδιοκτησία


Euh Ptr

Recommended Posts

Καλημέρα! Είμαι καινούρια μηχανικός και ίσως να έχει ξανασυζητηθεί κάτι αντίστοιχο αλλά όσο διάβασα δεν είδα κάτι. Μου έτυχε ένας πελάτης ο οποίος έχει ενοικιαζόμενα δωμάτια με κάθετη ιδιοτησία με τη θεία του. Αυτός θέλει να βγάλει πεα για να το μισθώσει. Μπορώ εγώ να του βγάλω μόνο για το δικό του μισό κομμάτι κτιρίου ή δεν έχει νόημα και θα χρειαστεί να γίνει σε όλο? Υπάρχει κάποιος περιορισμός σ'αυτό ή άλλος τρόπος να το διαχειριστώ? Όλες οι απόψεις καλοδεχούμενες!!!

Link to comment
Share on other sites

Η κάθετη ιδιοκτησία της θείας από τί χρήση αποτελείται? Επίσης ενοικιαζόμενα ? Οι δύο κάθετες με ποιον τρόπο διαχωρίζονται μεταξύ τους? Είναι ξεχωριστά κτίρια? Χωρίζονται με κάποια μεσοτοιχία και αποτελούν μέρος ενός ενιαίου κτιρίου? 

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ένα ενιαίο κτίριο (2όροφο) που έχει χωριστεί ακριβώς στη μέση ώστε να έχουν και οι δύο ίδιο αριθμό δωματίων και να μη "ριχτεί¨κανείς (ο καθένας από 2 δωμάτια στο ισόγειο και 2 στον όροφο). Έχει ξεχωριστή είσοδο το κάθε δωμάτιο. Η θεία του το λειτουργεί κανονικά σα ενοικιαζόμενα δωμάτια εδώ και χρόνια και ο πελάτης μου θέλει να  μισθώσει το κομμάτι του οπότε και απαιτείται το ΠΕΑ. Απλά δεν μπορώ να βγάλω άκρη από όσα διαβάζω εάν μπορεί να εκδοθεί πεα μόνο για το μισό κομμάτι που μας αφορά. 

Link to comment
Share on other sites