Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Ανω των 10 Ετών το 88% των Ι.Χ. στους Δρόμους της Ελλάδας


Engineer

Recommended Posts

Βεβαίως έτσι είναι αλλά και ποιάς Ευρώπης να λέμε, να τονίζουμε και ν αποκαλύπτουμε για πολλούς σανοφάγους Ευρωπαϊστές  του τύπου :   "όνειρο ζω μη με ξυπνάτε",  ....

ή τους άλλους του τύπου :  άστους μωρέ,  "όνειρο ΖΟΥΝ μη ΤΟΥΣ ξυπνάτε"....

Της Ευρώπης που για την "ενοποίηση" της στις  24 Απριλίου 1964,  ως βασικοί αρχιτέκτονες της «Ε.Ε. των Βρυξελλών»  ήσαν όλοι τους ενεργά μέλη της κοινοπραξίας IG Farben και  Ναζί κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου – και συναντήθηκαν στην έδρα της «Ε.Ε. των Βρυξελλών»  σχετικά με το μέλλον της Ευρωπαϊκής ηπείρου !!!!!!

΄Μιάς λοιπόν  και η νύχτα τούτη είναι καυτή, να πούμε και μερικές μόνο.....  καυτές αλήθειες γι αυτούς που μαζεύτηκαν εκεί τότε για το καλό μας ρε γ@μότ@....:

1) Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Walter Hallstein. Σιωνιστής Εβραικής καταγωγής Ο πρώτος πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Συνελήφθη ως ναζιστής αξιωματικός στην Ευρώπη και φυλακίστηκε σε στρατόπεδο αιχμαλώτων στις ΗΠΑ !!!!.


2) Ο Γερμανός Καγκελάριος Ludwig Erhard. Στέλεχος της Reichsgruppe Industrie, η οποία έκανε τις βασικές έρευνες για τη ναζιστική βιομηχανία και ανταγωνιστικότητα.


3) Ludger Westrick, επικεφαλής της γερμανικής Καγκελαρίας. Διευθυντής καθ’ όλη τη διάρκεια του πολέμου της πανίσχυρης ναζιστικής βιομηχανίας ενέργειας και μετάλλου VIAG.


4) Karl Carstens, γερμανός υφυπουργός του Υπουργείου Εξωτερικών. Από το 1934 παρακρατικός του ναζιστικού κόμματος.


5) Karl-Günther von Hase, προϊστάμενος της Υπηρεσίας Τύπου και Πληροφοριών της μεταπολεμικής γερμανικής κυβέρνησης. Αξιωματικός καριέρας στον στρατό των Ναζί.


Σε ποια "κολυμπήθρα" ξεπλύθηκαν όλοι αυτοί οι Ναζιστές εγκληματίες, που το 1945 τους κυνηγούσαν οι Ευρωπαίοι για να τους εκτελέσουν και βρέθηκαν το 1965 να πουλάνε "μυαλό" στους Ευρωπαίους;;; ;

Αυτοί, οι οποίοι αποφάσισαν να ισοπεδώσουν την Ευρώπη, βρέθηκαν είκοσι χρόνια μετά να αποφασίζουν για την τύχη της.; Τι ήταν λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι; ...Άνθρωποι της "Reichsgruppe Industrie" ...Άνθρωποι του βασικού οργάνου της ναζιστικής βιομηχανίας ...Άνθρωποι των "οργάνων", που σχεδίαζαν τη ναζιστική πολιτική ...

Ήσαν άνθρωποι των υπερεθνικών αφεντικών των Γερμανών.!!!!!

Πώς  ήταν δυνατόν ο ναζί Hallstein δημιουργός των ρατσιστικών νόμων της Νυρεμβέργης περί ευγονικής να γίνει ο « πατέρας » της Ε.Ε ;;;;;

Ποιάς περιώνυμης πλέον σήμερα κρυπτομυστικιστικής  λέσχης ήσαν αυτοί "πατέρες".....??

και πως έγινε μετά την ανακύρηξη του κράτους του Ισραήλ από τους Βρεττανούς το '48,

οι τρομοκρατικές εγκληματικές οργανώσεις  IRGOUN και STERN να έχουν ηγέτες τους   Ναζί Φαιοχίτωνες του Μ. Μπεγκίν και του Ζαμπόντινσκυ (επί διωγμών Reinhard  Heydrich και να κατασφάζουν άμοιρους κατοίκους Παλαιστινιακών χωριών για να εγκατασταθούν και να ιδρύσουν το κράτος του Ισραήλ εκεί υπό την Σκέπη των Βρετανών αυτή την φορά αφού αυτοί είχαν κερδίσει τον πόλεμο..!!!  ???

Όσο για τη σχέση Ισλάμ και Γερμανίας που πράγματι στις μέρες μας ενισχύει τις πολιτικές  λαθρομετανάστευσης, αρκούν :

α) Aπό την ομιλία της Άγκελα Μέρκελ στο γερμανικό κοινοβούλιο, 15.01.2015

        το που είπε :  " ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ"

 

β) ο εκθειασμός και η λατρεία του Hitler για το Ισλάμ σε βαθμό που με την συμφωνία του με τον Μουφτή τους και μαζί με τις δεκάδες έως εκατοντάδες χιλιάδων ισλαμιστών της Ευρώπης τότε που εντάχθηκαν με περίσσιο μίσος και αγριότητα στα τάγματα των SS  κατέσφαζαν υπόδουλους λαούς στην Ευρώπη...!!

 

image.png.3a06f1d8573b8643ccdaa1bc42cc9d85.png

 

Αυτά και άλλα πολλά αλλά......  ας μη το κάψουμε άλλο γι απόψε .....!!!!

Edited by Anton_civeng
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 83
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Παράθεση

- Η κλασσικότερη παθογένεια της Ευρώπης είναι η Γερμανία.

- Βεβαίως έτσι είναι

Δε μας έχετε αποδείξει πώς ο μέσος Έλληνας θα ήταν διαφορετικός αν τύχαινε να είναι πιο επιτυχημένος εμπορικά (το θέμα μας είναι η βιομηχανία αυτοκινήτων). Έχουν μήπως όλοι οι Έλληνες ιδιαίτερη κλίση προς τη νομιμότητα και τη φιλανθρωπία προς τους ξένους (γιατί εγώ το αντίστροφο βλέπω συχνά (ανάλογα με τον Έλληνα)); Νομίζω ότι κάποιοι έχετε θρέψει τυφλό μίσος προς πλούσιους και γενικεύετε έτσι αρνητικά ολόκληρες ομάδες με κριτήρια εθνικής ομαδοποίησης και κριτήρια λογαριασμών τράπεζας με στήριγμα τα χειρότερα παραδείγματα ανάμεσά τους (όπως τους Ναζί που γεννήθηκαν 120 με 140 χρόνια πριν) χωρίς να βλέπετε τα επιμέρους άτομα που τις συνθέτουν το οποίο είναι μορφή υποκρισίας διότι συχνά ο σοσιαλισμός υπονοεί ότι είναι φιλάνθρωπος την ίδια στιγμή που γενικεύει.

Edited by curzondax
Link to comment
Share on other sites

Στη θέση σου κάθε συνετός θα σιωπούσε στην γωνία (να μη το πω αλλιώς...),  ή θα προσκόμιζε στοιχεία και  αντεπιχειρήματα άαααααν τα πράγματα δεν ήσαν όπως τα διαβάζεις και ενοχλείσαι...

Εσύ αντ΄αυτού, αντί να εκτιμήσεις ότι απ΄εδώ μαθαίνεις λίγη βαθύτερη ιστορία, αντιμετωπίζεις την πραγματικότητα με ανόητους συσχετισμούς και συμψηφισμούς που στον ήλιο και το φως δεν έχουν μοίρα.

Αυτό δε το αξιογέλαστο "Νομίζω ότι κάποιοι έχετε θρέψει τυφλό μίσος προς πλούσιους"  ούτε η Μαρία Αντουανέτα δεν θα το έλεγε στην ασχετοσύνη της η δύσμοιρη και για την τύχη της....

Σου είπα και προηγουμένως ότι κύριο πρόβλημα της Ελληνικής πραγματικότητας είμαστε ΕΜΕΙΣ οι ίδιοι απέναντι στους άλλους που θέλουν να κάνουν τις βρώμικες δουλειές τους όπως οι π.χ Γερμανοί .

Το έχω ξαναπεί, εγώ έχω δουλέψει με Γερμανούς κάποια χρόνια, έχω βρεθεί στην Γερμανία για κάποιο καιρό και συγκεράζοντας τα βιώματα μου χωρίς φόβο, πάθος, εμμονές, ιδεοληψίες ή συμφέροντα, αποδίδω σε αυτούς κάποια δυνατά προτερήματα που μακάρι να τα είχαμε εμείς εδώ αλλά αισθάνομαι και πολύ ανθρώπινα και πολιτισμικά ανώτερος (απ αυτούς που έχουν την ψευδαίσθηση του UBER ALLES)....!

Όσο για τους ναζί που παραγνωρίζεις , αυτοί ΔΕΝ ήσαν ένα απλό σημείο στην ιστορία μα  ΑΛΛΟ ένα σημείο που προσδιορίζει την ίδια τροχιά τους.    Μία τροχιά που και παλαιότερα έδειξε το κτηνώδες πρόσωπο της όταν καθοδηγούσαν τους Τούρκους να εξοντώνουν με γενοκτονίες, εκτοπίσεις, ομαδικούς θανάτους, τάγματα εξοντωτικής εργασίας ταμπουλέ  τον Ελληνισμό της Μ. Ασίας.

Λοιπόν  για τα υπόλοιπα φρόντισε να ερευνήσεις και να μάθεις πριν καταλήγεις σε φληναφήματα .....!

Υ.Γ και η φωτό με τους προαναφερθέντες πατέρες της "Ευρωπαικής ιδέας" ....!!!!!...

Υ.Γ 2

20 χρόνια μετά που απέτυχε το Γ' Ράιχ να "ενοποιήσει " την Ευρώπη κάτω από την μπότα του, .......

συνεχίζουν οι ίδιοι, ως πάτρονες του Δ΄Ράιχ πλέον,  ......

τον ίδιο κατακτητικό σχεδιασμό  κάτω από την  Ευρωπαϊκή Τράπεζα, την   Deutsche Bank το € κ.λ.π....

282946237_.png.9d3d689623a65dd65b306fa2cd96cd6e.png

 

Edited by Anton_civeng
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα περάσαμε τώρα στο "σκάσε και μάθαινε", γραμμένο με ελαφρώς πιο ευγενικό τρόπο για να μην παραβιαστούν οι κανόνες του χώρου. Νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσει η επικοινωνία μεταξύ μας κυρίως γιατί αυτή δεν υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν αισθάνθηκα να επικοινωνούμε και καθόλου, .....

άβυσσος το χάσμα μεταξύ σου και της βαθιάς πραγματικότητας, .......

μπορείς όμως αν θέλεις με σύνεση και μελέτη να το εξαλείφεις σιγά - σιγά ......

Link to comment
Share on other sites

Αν και είναι ενδιαφέρουσα η τροπή της συζήτησης θα σας προσγειώσω λίγο σε μια άλλη παράμετρο του θέματος:

Το χρονικό όριο της δεκαετίας δεν είναι τυχαίο. Ακόμα και ακριβές μάρκες με παράδοση στις αντοχές δεκαετιών, τελευταία σκάρτεψαν και στη δεκαετία το όχημα βγάζει προβλήματα. Ακόμα και Μερσεντές, ακόμα και οι αθάνατες μοτοσυκλέτες Χόντα (!!!) στα δέκα χρόνια αρχίζουν να ζητάνε μέχρι και χίλια ευρώ ετήσιο σέρβις! Πλέον μόνο οδηγική απόλαυση πληρώνεις και όχι αντοχή. Και δωρεάν γερανό όταν ξεμείνεις..

Αυτός είναι ένας λόγος που οι ξένοι τα αλλάζουν τόσο γρήγορα και που έρχονται τόσο σάπια σε μας.

Επίσης, δυστυχώς, ο μέσος συνοδηγός που κινείται δίπλα μας, δεν είναι τόσο εντάξει ούτε στα απολύτως απαραίτητα. Υπάρχει κόσμος που ψάχνει να αγοράσει μέχρι και μεταχειρισμένα τακάκια. Και σέρβις γίνεται μόνο αν το αμάξι σε αφήσει στον τόπο. Υπάρχει κόσμος που βλέπει ότι χάνει λάδια και απλά συμπληρώνει. Που βλέπει λαμπάκια αναμένα και απλά τα αποσυνδέει. Που αλλάζει τα λάστιχα όταν σκάσουν κλπ.

Σεβαστό εν μέρει το επιχείρημα της οικονομικής ένδειας. Εν μέρει όμως, διότι την ένδεια την ανατροφοδοτούμε και οι ίδιοι όταν δεχόμαστε να πάμε σε μια δουλειά που τα λεφτά δεν αρκούν για να καλύψουμε τα μεταφορικά μας και για να "βγούμε" περικόπτουμε από τη σχετική επένδυση.

Το αν παράγουμε ή όχι αυτοκίνητα και λοιπά σιδηρικά είναι ψιλοάσχετο. Το ότι δεν παράγουμε πλέον, σημαίνει μάλλον ότι το ξεπεράσαμε γρήγορα το στάδιο αυτό, απλά δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει - και αυτό επίσης ανατροφοδοτεί τη μιζέρια μας. Η βλακεία είναι ότι στην τελική, με τις σημερινές ποιότητες κατασκευής, πιο ακριβά μας έρχεται η διατήρηση ενός οχήματος μετά από τα 7 - 8 χρόνια & μετά τα 70 - 80 χιλιάδες χιλιόμετρα.

Κι εγώ πάντως θιασώτης της επισκευής είμαι αλλά έχω τις αμφιβολίες μου στο πόσο τελικά με συμφέρει. Στα δε ηλεκτρικά αυτοκίνητα υποστηρίζω το σενάριο του να επιτραπούν οι μετατροπές των υφιστάμενων οχημάτων. Να κρατήσεις δηλαδή το σκελετό σου και να φορέσεις μοτέρ και μπαταρίες. Δε το βλέπω και απογοητεύομαι.

Link to comment
Share on other sites

^Είναι πολύ γνωστό στους κύκλους επισκευής και μεταπώλησης αυτοκινήτων ότι η Γερμανία έχει χαλάσει πολύ σε σχέση με τις δεκαετίες του ~1990/2000 και πίσω (ΥΓ Τα Land Rover έχουν ακόμα χειρότερη φήμη). Η Ιαπωνία έχει ακόμα πάρα πολύ καλή φήμη αλλά θέλει προσοχή ο αριθμός πλαισίου (ο VIN) να είναι από Ιαπωνικό εργοστάσιο διότι υπάρχουν περιφερειακά εργοστάσια κατώτερης ποιότητας. Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι ξεπεράσαμε το στάδιο της παραγωγής υψηλής τεχνολογίας γιατί δε βλέπω το λόγο να μην είναι κέρδος (δεν είναι απαραίτητο να γίνει με αυτοκίνητα βέβαια).

Edited by curzondax
Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, curzondax said:

Δε μας έχετε αποδείξει πώς ο μέσος Έλληνας θα ήταν διαφορετικός αν τύχαινε να είναι πιο επιτυχημένος εμπορικά (το θέμα μας είναι η βιομηχανία αυτοκινήτων). Έχουν μήπως όλοι οι Έλληνες ιδιαίτερη κλίση προς τη νομιμότητα και τη φιλανθρωπία προς τους ξένους (γιατί εγώ το αντίστροφο βλέπω συχνά (ανάλογα με τον Έλληνα)); Νομίζω ότι κάποιοι έχετε θρέψει τυφλό μίσος προς πλούσιους και γενικεύετε έτσι αρνητικά ολόκληρες ομάδες με κριτήρια εθνικής ομαδοποίησης και κριτήρια λογαριασμών τράπεζας με στήριγμα τα χειρότερα παραδείγματα ανάμεσά τους (όπως τους Ναζί που γεννήθηκαν 120 με 140 χρόνια πριν) χωρίς να βλέπετε τα επιμέρους άτομα που τις συνθέτουν το οποίο είναι μορφή υποκρισίας διότι συχνά ο σοσιαλισμός υπονοεί ότι είναι φιλάνθρωπος την ίδια στιγμή που γενικεύει.

Εγώ θα ρώταγα τον γράφοντα γιατί ονομάζει "παθογένεια" ένα ολόκληρο κράτος και από που και ως που την ορίζει και ως τη μεγαλύτερη της Ευρώπης!

Το post δεν είχε καμία σχέση με "τυφλό μίσος προς πλουσίους", ή "εθνικές ομαδοποιήσεις", ή έννοιες "νομιμότητας", "φιλανθρωπίας" κλπ, ούτε χρήζει αποδείξεων για το πως ο μέσος Έλληνας θα ήταν διαφορετικός αν είχε η γιαγιά του πατίνι. Αλήθεια ποιος είναι αυτός ο "μέσος Έλληνας"; Που υπάρχει; Είναι κάπου και δεν τον βλέπω; 

Για να σε προσανατολίσω:

α) Σε ένα σεμινάριο γεωπολιτικής σε ανώτατη στρατιωτική σχολή, παρουσιάστηκαν σε διαφάνειες κάποιες παλιές σημειώσεις μιας εταιρείας κατασκευής εξωλέμβιων μηχανών, που έδειχναν την ανάλυση ως προς την υπάρχουσα παγκόσμια παραγωγή του είδους, την προβλεπόμενη εξέλιξή της, και την δυνατότητα ανάπτυξης και εξαγωγών της επιχείρησής τους σε 20 χρόνια. Στο τέλος του σεμιναρίου τους αποκάλυψαν ότι οι σημειώσεις αυτές προέρχονταν από ένα εργοστάσιο κατασκευής εξωλέμβιων μηχανών της Ιαπωνίας στα τέλη του έτους...1945(!) Ακόμη δεν είχαν κάτσει στο έδαφος τα ραδιενεργά σωματίδια των δύο ατομικών και δύο - τρεις μήνες μετά την συνθηκολόγηση της χώρας τους, η συγκεκριμένη επιχείρηση έβλεπε ανάπτυξη και εξαγωγές σε ορίζοντα 20ετίας!!!

β) Η Γερμανία είναι η μοναδική χώρα του κόσμου που διπλασίασε τον πληθυσμό της σε μία μέρα, και δεν άνοιξε ρουθούνι. Πολλοί ανίδεοι δημοσιογράφοι και πολιτικοί αναλυτές προέβλεπαν πείνα, σπάσιμο βιτρινών καταστημάτων, διαδηλώσεις, πέτρες και άλλα ευτράπελα. Ε, λοιπόν δεν έγινε τίποτε απ' όλα αυτά, υπήρξε αμέσως δουλειά για όλους, και το επίπεδο διαβίωσης σχεδόν ομαλοποιήθηκε μέσα σε μία δεκαετία. Φαντάσου την παραγωγική και εξαγωγική δυνατότητα του τότε δυτικογερμανικού κράτους, διότι αυτό στήριξε αυτή την ανάπτυξη, και τη κεφαλαιακή συσσώρευση!

Αυτά προκαταβολικά.

Αν θες πάντως να ρωτήσεις οτιδήποτε από τα γραφόμενά μου, είμαι πρόθυμος να σου απαντήσω.

 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, curzondax said:

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι ξεπεράσαμε το στάδιο της παραγωγής υψηλής τεχνολογίας γιατί δε βλέπω το λόγο να μην είναι κέρδος (δεν είναι απαραίτητο να γίνει με αυτοκίνητα βέβαια).

Διότι αν και σημαντικό, δεν είναι το τελικό στάδιο οικονομικής εξέλιξης. Και για να μην κρατήσει άλλο μάλλον δεν ήταν το καλύτερο. Δεν είμαστε χαζός λαός.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, georgios_m said:

Διότι αν και σημαντικό, δεν είναι το τελικό στάδιο οικονομικής εξέλιξης. Και για να μην κρατήσει άλλο μάλλον δεν ήταν το καλύτερο. Δεν είμαστε χαζός λαός.

Μόνο το σχεδιασμό που οδηγεί στην υψηλή τεχνολογία μπορώ να σκεφτώ ως καλύτερο. Κάνουμε κάτι τέτοιο (τουλάχιστον εξαγωγικά); Δεν το βλέπω.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.