Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

«Κινούμαι Ηλεκτρικά»: Ανοίγει στις 24 Αυγούστου η πλατφόρμα για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων


Engineer

Recommended Posts

19 ώρες πριν, Dio_the_Theo said:

Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτε τρελούς υπολογισμούς. Αυτονομία ηλεκτρικού vs MEK, Αξιοπιστία κινητήρα και κόστος και έχεις όλη την εικόνα.

Αυτά είναι να χαμε να λέγαμε να χαμε να πούμε. Έναν υπολογισμό έχεις κάνει ποτέ σου;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 121
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Στους υπολογισμούς βάλτε και το γεγονός ότι το ΜΕΚ όχημα το αγοράζεις μεταχειρισμένο με λίγα χιλιάρικα και κάνεις τη δουλειά σου ενώ στο ηλεκτροκίνητο ξεκινάς με πενταψήφιο ποσό. Πρέπει τα ηλεκτρικά να φτάσουν τις τιμές των μεταχειρισμένων (κι ας είναι κι αυτά μεταχειρισμένα) για να απασχολήσουν τον πολύ λαό.

Link to comment
Share on other sites

Ο  ^stayros είχε σωστά αναδείξει πρόσφατα ότι το e-UP! έχει 260χιλ ονομαστική αυτονομία το οποίο είναι σχετικά οικονομικό (αν και κατά τη γνώμη μου αντιπαθητική η αυτονομία του για πολλούς ως μοναδικό αυτοκίνητο σπιτιού). 

Για τους πολλούς που θέλουν την αμαξάρα (με τα 500χιλ αυτονομία) φτηνά μάλλον πρέπει να περιμένουν 2-3 χρόνια τουλάχιστον υποψιάζομαι ώστε να βγουν περισσότερα στην αγορά εκτός και αν παραμείνουν σπάνια έως τότε.

Είναι ακόμα σε βρεφική/εφηβική φάση η αγορά (παγκοσμίως!) οπότε θα παρακολουθούσα τους επόμενους μήνες/χρόνια τις τιμές και τις τεχνολογίες μπαταριών και το τι κάνουν οι Ιάπωνες με τα υδρογόνα τελευταία.

Link to comment
Share on other sites

Η εξέλιξη, όσον αφορά την αυτονομία, δεν έχει σχέση με μπαταρίες, υδρογόνα κλπ.

Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα θα ξεπεράσουν απείρως τα συμβατικά με ΜΕΚ καθώς θα αποκτήσουν ...άπειρη αυτονομία (όσο έχεις χρήμα να πληρώνεις).

Και αυτό με βάση τις ανακαλύψεις του Τέσλα! (όχι του αυτοκινήτου, ....του Νίκολα!!!)

Edited by antloukidis
Link to comment
Share on other sites

On 30/7/2020 at 10:35 ΠΜ, Engineer said:

Θα επιδοτηθούν με 100 εκ. ευρώ 27.500 ηλεκτρικά οχήματα, ΙΧ, ΤΑΞΙ, ποδήλατα και σκούτερ...

Αγοράστε - αγοράστε...Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας...

Edited by Konstantinos IB
Link to comment
Share on other sites

Στα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά πρέπει να υπολογισθεί/μετρηθεί η γήρανση της συστοιχίας, τα πράματα μπορεί να μην βγουν ρόδινα.
Συχνά πυκνά τα ηλεκτρικά εμφανίζονται στις ειδήσεις πχ https://www.michanikos.gr/forums/topic/57302-το-κόστος-φόρτισης-των-ηλεκτρικών-αυτοκινήτων/#comments

edit:

Quote

Αγοράστε - αγοράστε...Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας...

με τους ΕΠΑνούς (edit_2: USA) δεν είμαστε, αλλάξαμε?

Edited by AMHxaNos
Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πριν, AMHxaNos said:

με τους ΕΠΑνούς δεν είμαστε, αλλάξαμε?

Η βασική γραμμή εξ αρχής, είναι ο περιορισμός της ενεργειακής σπατάλης. Ψάξε τις παλιές μου τοποθετήσεις.

Edited by Konstantinos IB
Link to comment
Share on other sites

και  που  θα  φορτιζονται  τα  e toutou  με την  μπαλαντεζα  από  το  μπαλκονι  του  πεμπτου  οροφου ;;; 

εάν  αντεχει  η  ηλεκτ  εγκατασταση   και  με  χρονο  φορτισης  15-16  ωρες ;;;

κάθε  10  χρονια  κοστος  αλλαγης  μπαταριας  10  χιλιαδες  ευρω

40 χιλιαδες  ευρω  παρκαρισμένα  στον  δρομο .

Η  ελλαδα  είναι  ένα  αποτυχημενο  κρατος  και  δεν  μπορει  να  ενταξει  αλλαγες  πριν  περασουν  2-3  δεκαετιες

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, stayros said:

Αυτά είναι να χαμε να λέγαμε να χαμε να πούμε. Έναν υπολογισμό έχεις κάνει ποτέ σου;

Ναι, 13 χρόνια ΜΕΚ 1.6 λτ, 130.000 χλμ. 

1) 0 περιστατικά στο μοτέρ, 0 περιστατικά στα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, 0 περιστατικά γενικότερα. Και σανό να ρίξεις στο ντεπόζιτο θα τον χωνέψει.

2) Μέση κατανάλωση (επί του πεδίου) 9 λτ/100χλμ σε αστικές/ημιαστικές και όλες τις άλλες διαδρομές δηλαδή στο περίπου 11.700 λτ βενζίνης δηλαδή στο περίπου 16400€ (1.4 €/λτ που στην πραγματικότητα είναι λιγότερο αν δούμε πόσο είχε η αμόλυβδη τα έτη 2007-2010, αλλά επειδή είμαι χουβαρντάς το βάζω 1.4€/λτ).

3) Αγορά το 2007 με 14000 €. Σύνολο λειτουργίας (χωρίς σέρβις και ανταλλακτικά που όμως είναι ψιλολοΐδια, δέχομαι προσαρμογή τιμής λόγω τελών κυκλοφορίας) 30400 € ή αλλιώς 2338 € / YEAR

4) Μακροχρόνια έκθεση στον "Ελληνικό" ήλιο και τους Ελληνικούς δρόμους γενικότερα

5) Αξιοπιστία 100%, δηλαδή όσες χιλιάδες φορές γύρισα το κλειδί, το αυτοκίνητο πήρε μπρος και με πήγε στη δουλειά μου.

 

Τώρα, δεν σε ρωτάω να μου πεις τους δικούς σου υπολογισμούς μετά από 13 χρόνια λειτουργίας ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Απλώς, βλέποντας τιμές απόκτησης ενός "σοβαρού" ηλεκτρικού αυτοκινήτου που είναι άνω των 30000€ σου αποδεικνύω ότι το ΜΕΚ είναι πιο οικονομικό.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.