Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

«Κινούμαι Ηλεκτρικά»: Ανοίγει στις 24 Αυγούστου η πλατφόρμα για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων


Engineer

Recommended Posts

Μη λέτε μεγάλα λόγια για το μονόδρομο σε 10 χρόνια. Η αυτονομία τους είναι ανεπίτρεπτα μικρή για οχήματα μεγάλων φορτίων [edit: με οικονομικό τρόπο] και γενικά επαγγελματικές/στρατιωτικές/κρατικές χρήσεις σε πολλές περιπτώσεις (πριν πάμε καν στο ότι δεν είναι δεδομένο ότι οι τιμές των ΙΧ θα πέσουν σημαντικά). Είναι πάρα πολύ πιθανό να υπάρχει υβριδική κατάσταση για πάρα πολλές δεκαετίες έστω και αν ο κύριος παράγοντας [edit: που θα επηρεάζει τεχνολογικά και την αγορά ΙΧ] θα είναι κάποιες επαγγελματικές/στρατιωτικές/κρατικές χρήσεις.

Edited by curzondax
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 121
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

1. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν προορίζονται ως μοναδικά αυτοκίνητα της οικογένειας. Δεν κάνουν για ταξίδια.

2. Αν το φορτίσετε από τυπική πρίζα, η οποία έχει συνήθως ασφάλεια 16Α,  θέλει πάνω από μέρα για πλήρη φόρτιση.

3. Δυστυχώς τα ηλεκτρικά έχουν βγει επίσημα πολύ πιο ζημιάρικα σε καθημερινές ζημιές.  https://www.hotcars.com/problems-with-tesla-nobody-talks-about/

4. Οι εταιρείες έχουν εστιάσει στην ηλεκτροκίνηση και όχι στην ποιότητα κατασκευής. Τριγμοί, προβλιματικά πόμολα, πόρτες που δεν κλείνουν σωστά, είναι μερικά από τα παράπονα των ιδιοκτητών.

5. Το τυπικό σέρβις κοστίζει 450$~750$, συστήνεται να γίνεται ανά 12.000χλμ

6. Η απλή μπαταρία κοστίζει $6500, η μακράς εμβέλειας $10.000. Οι μπαταρίες λιθίου χάνουν περίπου το 20% της μέγιστης φόρτισης στις 400 φορτίσεις και μετά μειώνεται ακόμα πιο γρήγορα η χωρητικότητα.

7. Η απόδοση (ταχύτητα, εμβέλεια) μειώνεται με το κρύο. 

8. Το κόστος και ο χρόνος επισκευής για ζημιές είναι στα ύψη. 

image.png.2fa3d5937ca0e5ebfddcf69de7f8087b.png

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, stayros said:

Κατανάλωση 12,7 kWh/100 km σύμφωνα με μετρήσεις. ...

Φχαριστώ Σταύρο, τόψαχνα αυτό.
Από 1-1-2021 για λόγους ισονομίας και συνταγματικότητας θα υπάρχουν 2 ρεύματα, ρεύμα θέρμανσης και ρεύμα κίνησης, όπως στα πετρέλαια.
Η τιμή του ρεύματος κίνησης (φόρτισης) θα είναι 1.99€/kWh. Το θέρμανσης και φωτισμού παραμένει ως έχει. Και θα απαγορευτούν όλες οι μπαλαντέζες ανεξαιρέτως.

Link to comment
Share on other sites

Περίεργο το νούμερο τιμής κιλοβατώρας που δίνεις. Γύρω στις 20 φορές ακριβότερο θα είναι έτσι που το λες (edit: ορθογραφικό).

Για να απαγορεύσουν τη μπαλαντέζα θέλει πολύ αστυνόμευση γιατί είναι εύκολα τα υλικά της και η κατασκευή της.

Edited by curzondax
Link to comment
Share on other sites

Στη τιμή της kWh έχω βάλει και όλες τις κρατήσεις που βάζει η ΔΕΗ ανηγμένες στη kWh. Δεν είναι το πιο ακριβές αλλά δεν ήθελα να μου πουν ότι κάνω λαθροχειρία κρύβοντας τες.

1 ώρα πριν, AMHxaNos said:

Φχαριστώ Σταύρο, τόψαχνα αυτό.
Από 1-1-2021 για λόγους ισονομίας και συνταγματικότητας θα υπάρχουν 2 ρεύματα, ρεύμα θέρμανσης και ρεύμα κίνησης, όπως στα πετρέλαια.
Η τιμή του ρεύματος κίνησης (φόρτισης) θα είναι 1.99€/kWh. Το θέρμανσης και φωτισμού παραμένει ως έχει. Και θα απαγορευτούν όλες οι μπαλαντέζες ανεξαιρέτως.

Αυτό ισχύει για το e-UP. Δεν είναι γενικό.

Επίσης οι 2 τιμές που λες πως θα ισχύουν στο σπίτι μας; Θα βάλουμε 2 μετρητές; Μάλλον κάτι άλλο θα είδες.

3 ώρες πριν, sdim said:

1. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν προορίζονται ως μοναδικά αυτοκίνητα της οικογένειας. Δεν κάνουν για ταξίδια.

2. Αν το φορτίσετε από τυπική πρίζα, η οποία έχει συνήθως ασφάλεια 16Α,  θέλει πάνω από μέρα για πλήρη φόρτιση.

3. Δυστυχώς τα ηλεκτρικά έχουν βγει επίσημα πολύ πιο ζημιάρικα σε καθημερινές ζημιές.  https://www.hotcars.com/problems-with-tesla-nobody-talks-about/

4. Οι εταιρείες έχουν εστιάσει στην ηλεκτροκίνηση και όχι στην ποιότητα κατασκευής. Τριγμοί, προβλιματικά πόμολα, πόρτες που δεν κλείνουν σωστά, είναι μερικά από τα παράπονα των ιδιοκτητών.

5. Το τυπικό σέρβις κοστίζει 450$~750$, συστήνεται να γίνεται ανά 12.000χλμ

6. Η απλή μπαταρία κοστίζει $6500, η μακράς εμβέλειας $10.000. Οι μπαταρίες λιθίου χάνουν περίπου το 20% της μέγιστης φόρτισης στις 400 φορτίσεις και μετά μειώνεται ακόμα πιο γρήγορα η χωρητικότητα.

7. Η απόδοση (ταχύτητα, εμβέλεια) μειώνεται με το κρύο. 

8. Το κόστος και ο χρόνος επισκευής για ζημιές είναι στα ύψη. 

 

1 Αν κάνεις μεγάλα ταξίδια συχνά, σήμερα θα έχεις θέμα. Αν δεν κάνεις όμως και πηγαίνεις μεγάλα ταξίδια πχ για διακοπές τότε είσαι ΟΚ.

2. Θέλει τόσες ώρες αν έχει αδειάσει η μπαταρία. Για την καθημερινή χρήση θα θες φόρτιση μόνο τη νύχτα.

3. Τα Tesla δεν είναι όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

4.Που να δεις τα παράπονα για τα ΦΙΑΤ.

5. Από που βρήκες τιμές;

6. Για τα Tesla πάλι μιλάς; Σε 10 χρόνια πως θα είναι οι τιμές ξέρεις;

7. Μάλλον το ανάποδο ισχύει.

8. ΟΚ 3 προϋποθέσεις, να έχεις γκαράζ, λεφτά μπροστά και να μην οδηγάς σαν τον χάρο...

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, curzondax said:

Μη λέτε μεγάλα λόγια για το μονόδρομο σε 10 χρόνια. Η αυτονομία τους είναι ανεπίτρεπτα μικρή για οχήματα μεγάλων φορτίων [edit: με οικονομικό τρόπο] και γενικά επαγγελματικές/στρατιωτικές/κρατικές χρήσεις σε πολλές περιπτώσεις (πριν πάμε καν στο ότι δεν είναι δεδομένο ότι οι τιμές των ΙΧ θα πέσουν σημαντικά). Είναι πάρα πολύ πιθανό να υπάρχει υβριδική κατάσταση για πάρα πολλές δεκαετίες έστω και αν ο κύριος παράγοντας [edit: που θα επηρεάζει τεχνολογικά και την αγορά ΙΧ] θα είναι κάποιες επαγγελματικές/στρατιωτικές/κρατικές χρήσεις.

Δεν έχεις άδικο. Άλλωστε δεν είναι σοφό να πεταχτεί στα σκουπίδια μια τεχνολογία εξέλιξης 100+ ετών. Ίσως από ένα σημείο και μετά να υποχρεώνεσαι να έχεις κάποιο στοιχείο αειφορίας στο ΜΕΚ όπως το υβριδικό. Πάντως στο ΗΒ το 2035 σταματάει η πώληση των συμβατικών.

Link to comment
Share on other sites

1.Στις διακοπές υπάρχει θέμα με τους φορτιστές. Θα τραβήξεις μπαλαντέζα από το δωμάτιο που θα μένεις μέχρι το αυτοκίνητο; Στην καλύτερη θα γεμίσει το δωμάτιο κουνούπια επειδή δεν θα κλείνει τελείως η σίτα.

2. Από το πινακάκι που παράθεσα φαίνεται ότι το model x σε οικιακή φόρτιση σε.8 ωρες φορτίζει για 40km. 20km πήγαινε-έλα. Μου φαίνεται λίγο

3. Όντως αλλά αφού τώρα αυτά μόνο θα εισάγονται με αυτά ασχολούμαστε. Επίσης θεωρώ ότι είμαστε όλοι ενθουσιασμένοι με τα Tesla και συνήθως αυτά μας έρχονται στο μυαλό.\

4. Τα φίατ είναι στο 1/4 της τιμής οπότε τα δικαιολογούμε.

5. Σε διάφορα forum. Π.χ. το παλικάρι εδώ αναφέρει ετήσιο κόστος συντήρησης 450 με 825 λίρες, άλλος αναφέρει τετραετές πρόγραμμα συντήρησης γύρω στις 2600 λίρες για 4 έτη. Το κόστος θεωρείτε οικονομικό σε σύγκριση με porche, ferrari και άλλα αυτοκίνητα αντίστοιχων επιδόσεων αλλά σε σύγκριση με τα τυπικά αυτοκινητα που έχομε στην Ελλάδα είναι αυξημένο. Για παράδειγμα το κόστος αντικατάστασης για τα τακάκια των φρένων είναι αντίστοιχο με mercedes. 

 https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/3121721/

https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/3124320/

6. Έχω βάλει στο μάτι το  Tesla roadster, τα 200Κ μου λείπουν. Μακάρι να πέσουν οι τιμές αλλά δεν πρόκειται, απλά τα νέα μοντέλα θα ει΄ναι βελτιωμένα αλλά στην ίδια τιμή, όπως γίνεται και με τα τηλ ή τους υπολογιστές.

7. Η λειτουργία των μπαταριών βασίζεται σε χημικές αντιδράσεις, με την μείωση της θερμοκρασίας μειώνεται η ταχύτητα αυτών των αντιδράσεων άρα μειώνεται και η τάση όπως και το μέγιστο ρεύμα. Επίσης όταν κάνει κρύο ανοίγεις το καλοριφέρ, άρα καταναλώνεις ηλεκτρική ενέργεια από της μπαταρίες και την κάνεις θερμική στην καμπίνα, συνεπώς μειώνεται σημαντικά η αυτονομία. Και με το κλιματιστικό μειώνεται η αυτονομία αλλά λιγότερο.

https://www.cnbc.com/2019/02/06/aaa-confirms-what-tesla-bmw-nissan-ev-owners-suspected-of-cold-weather.html

 

8. Συμφωνώ και επαυξάνω.

 

Όπως είπα περιμένω το roadster και να βρω τα λεφτά.

Edited by sdim
Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν, sdim said:

1.Στις διακοπές υπάρχει θέμα με τους φορτιστές. Θα τραβήξεις μπαλαντέζα από το δωμάτιο που θα μένεις μέχρι το αυτοκίνητο; Στην καλύτερη θα γεμίσει το δωμάτιο κουνούπια επειδή δεν θα κλείνει τελείως η σίτα.

Να σκεφτούμε και την περίπτωση που (ακόμα και στο κλειστό γκαράζ πολυκατοικίας) ένα παιδάκι θα πάει με ένα ψαλίδι και θα κόψει από περιέργεια το καλώδιο. Εκεί πας με βραχιόλια βαθιά μέσα στη στενή.

Link to comment
Share on other sites

52 λεπτά πριν, Dio_the_Theo said:

Να σκεφτούμε και την περίπτωση που (ακόμα και στο κλειστό γκαράζ πολυκατοικίας) ένα παιδάκι θα πάει με ένα ψαλίδι και θα κόψει από περιέργεια το καλώδιο. Εκεί πας με βραχιόλια βαθιά μέσα στη στενή.

Αμα αφήνεις παιδάκια με ψαλίδια να τριγυρνανε είσαι για βραχιολάκια ούτως ή άλλως.

 

1 ώρα πριν, sdim said:

1.Στις διακοπές υπάρχει θέμα με τους φορτιστές. Θα τραβήξεις μπαλαντέζα από το δωμάτιο που θα μένεις μέχρι το αυτοκίνητο; Στην καλύτερη θα γεμίσει το δωμάτιο κουνούπια επειδή δεν θα κλείνει τελείως η σίτα.

2. Από το πινακάκι που παράθεσα φαίνεται ότι το model x σε οικιακή φόρτιση σε.8 ωρες φορτίζει για 40km. 20km πήγαινε-έλα. Μου φαίνεται λίγο

3. Όντως αλλά αφού τώρα αυτά μόνο θα εισάγονται με αυτά ασχολούμαστε. Επίσης θεωρώ ότι είμαστε όλοι ενθουσιασμένοι με τα Tesla και συνήθως αυτά μας έρχονται στο μυαλό.\

4. Τα φίατ είναι στο 1/4 της τιμής οπότε τα δικαιολογούμε.

5. Σε διάφορα forum. Π.χ. το παλικάρι εδώ αναφέρει ετήσιο κόστος συντήρησης 450 με 825 λίρες, άλλος αναφέρει τετραετές πρόγραμμα συντήρησης γύρω στις 2600 λίρες για 4 έτη. Το κόστος θεωρείτε οικονομικό σε σύγκριση με porche, ferrari και άλλα αυτοκίνητα αντίστοιχων επιδόσεων αλλά σε σύγκριση με τα τυπικά αυτοκινητα που έχομε στην Ελλάδα είναι αυξημένο. Για παράδειγμα το κόστος αντικατάστασης για τα τακάκια των φρένων είναι αντίστοιχο με mercedes. 

 https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/3121721/

https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/3124320/

6. Έχω βάλει στο μάτι το  Tesla roadster, τα 200Κ μου λείπουν. Μακάρι να πέσουν οι τιμές αλλά δεν πρόκειται, απλά τα νέα μοντέλα θα ει΄ναι βελτιωμένα αλλά στην ίδια τιμή, όπως γίνεται και με τα τηλ ή τους υπολογιστές.

7. Η λειτουργία των μπαταριών βασίζεται σε χημικές αντιδράσεις, με την μείωση της θερμοκρασίας μειώνεται η ταχύτητα αυτών των αντιδράσεων άρα μειώνεται και η τάση όπως και το μέγιστο ρεύμα. Επίσης όταν κάνει κρύο ανοίγεις το καλοριφέρ, άρα καταναλώνεις ηλεκτρική ενέργεια από της μπαταρίες και την κάνεις θερμική στην καμπίνα, συνεπώς μειώνεται σημαντικά η αυτονομία. Και με το κλιματιστικό μειώνεται η αυτονομία αλλά λιγότερο.

https://www.cnbc.com/2019/02/06/aaa-confirms-what-tesla-bmw-nissan-ev-owners-suspected-of-cold-weather.html

 

8. Συμφωνώ και επαυξάνω.

 

Όπως είπα περιμένω το roadster και να βρω τα λεφτά.

1. Έχω δει σε πολλά ξενοδοχεία φορτιστές

2. Αν έχεις λεφτά για model X τότε διαβάζεις λάθος νήμα, δες για το e-UP πόσο range θα πάρει.

3.Εισάγεται το e-UP, το leaf, η ΒMW i3, το tesla είναι για γερές τσέπες.

4. 1/4 του 23.300 είναι 5825. Αν δεν ξέρεις να χρησιμοποιείς c alculator πες μου να σε βοηθήσω

5. Ξαναλέω όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι tesla. Πάντως αν πάρεις αυτοκίνητο που κάνει 100.000€ δε σε νοιάζουν τα 2600€ τη 4ετία.

6. Έχουν σφίξει οι ζέστες και σε δικαιολογώ

7. Μιλάς για το κλίμα στην Ελλάδα ή στην Αρκτική;

8. Τώρα μιλας σωστά...

Edited by stayros
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, stayros said:

Αμα αφήνεις παιδάκια με ψαλίδια να τριγυρνανε είσαι για βραχιολάκια ούτως ή άλλως.

Μην το παίρνεις ελαφρά τη καρδία. 

Σε κοινόχρηστο κλειστό γκαράζ πολυκατοικίας πχ με 5 Θ/Σ . Πως θα ελέγξεις το παιδί του γείτονα; Εσένα θα πάνε με βραχιόλια για έκθεση σε κίνδυνο και αμέλεια.

Δεν μιλάμε για μπαλαντέζα που είναι παράνομο ούτως ή άλλως. Μην ρισκάρουμε με το ρεύμα για κανένα λόγο. 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.