Μετάβαση στο περιεχόμενο

«Κινούμαι Ηλεκτρικά»: Ανοίγει στις 24 Αυγούστου η πλατφόρμα για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων


Engineer

Recommended Posts

astrah απαιτούν σχολιασμό τα 5 και 9. Αμφιβάλλω ότι το πρόβλημα όσον αφορά το 5 είναι η φοβία αλλά κυρίως η ανασφάλεια στα μεγάλα κέντρα διότι άλλο βάζω φορτιστή στην πόλη και άλλο βάζω φορτιστή ..που θα τον σπάσουν σε 1 μήνα το πολύ. Δεν είναι απαραίτητα καλό να πέφτει χρήμα σε οποιαδήποτε σχετική τεχνολογία διότι μπορεί να προωθείς υπο-τεχνολογίες που δεν αξίζουν (π.χ. μην ξεχνάς ότι οι Ιάπωνες θεωρούν πολύ πιο ρεαλιστικό μεσο/μακροπρόθεσμο μέλλον το συνδυασμό ηλεκτρικού μοτέρ  + κυψέλης υδρογόνου + μπαταρίας).

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 121
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

το που και το πως θα δαπανήσει ο καθένας το χρήματά του είναι δικό του θέμα... και κινητά τηλέφωνα των 2Κ€ αγοράζουν κάποιοι χωρίς να ανταποκρίνεται σε πραγματική αξία... δεν είδα όμως κάποιον να διαμαρτύρεται....

ας μην αντιλαμβανόμαστε ο καθένας μας, ως κόσμο, τον μικρόκοσμό του...

μπορεί στα "Εξάρχεια" να τα σπάνε... αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο δήμος δεν βάζει κάδους απορριμάτων από το φόβο μήπως και τους κάψουν.. ούτε ότι θα "τιμωρηθεί" όλη η χώρα για αυτό....

Ας παράξουν εμπορικά διαθέσιμο προϊόν οι Ιάπωνες και το βλέπουμε...  

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, curzondax said:

ι οι Ιάπωνες θεωρούν πολύ πιο ρεαλιστικό μεσο/μακροπρόθεσμο μέλλον το συνδυασμό ηλεκτρικού μοτέρ  + κυψέλης υδρογόνου + μπαταρίας).

Το πιο διάσημο EV είναι της NISSAN. Επίσης η HONDA έχει EV όχημα. Αρα μια χαρά έχουν μπει οι Ιάπωνες στην αγορά των EV.

Link to comment
Share on other sites

η Ελλάδα  έχει μπεί ήδη σε δραματική ύφεση  και απώλεια  εισοδήματος  άνω των 25 δις ευρώ

χώρις να βάζω τα επιδόματα του κράτους  που και αυτά μοιράζονται με δανεικά και βαρία φορολόγηση  και προτίθενται στο έλλειμα

από κεί και πέρα καλή η τεχνολογία  αλλά  σήμερα αφορά  μόνο το 0.5- 0.8 %  των Ελλήνων και το 1,5 %  του παγκόσμιου πλυθησμού

 εάν  οι αυτοκινητοβιομήχανοι  είναι  ευχαριστημένοι με τις πενιχρές πωλήσεις που θα κάνουν εμένα  δεν  μου πέφτει λόγος.

Ειδικά η Ελλάδα  χρειάζεται 30-40 χρόνια για να  προωθήσει  την  τεχνολογία αυτή  στον μεσαίο  εισοδηματικά πολίτη 

Είναι δε κάτι  που δεν την αφορά δίοτι είναι ουραγός στην τεχνολογία  και  ναρκοθετεί  κάθε προσπάθεια  που γίνεται  στα επιστημονικά πεδία

Ας μην ανοίξουμε κουβέντα  για την ανύπαρκτη και  άγνωστη λέξη "έρευνα".  Δεν παράγει  τίποτα  και  δανείζεται 

συνεχώς  για  να αγοράζει πανάκριβη  τεχνολογία από τους γείτονες και εταίρους  αυξάνοντας διαρκώς τα δάνεια της.

Έχει  δε καταφέρει  να  δαιμονοποιήσει  κάθε τι καινοτόμο που θα μπορούσε να παραχθεί εντός . πχ  μηχανολογικός  εξοπλισμός

Επομένως  δεν ελπίζω διείσδυση της τεχνολογίας αυτής πρίν  περάσουν  αρκετές  δεκαετίες  ,εάν και εφόσον  δεν μεταβληθεί δραματικά η υπάρχουσα τεχνολογία .

Το αν θα πουληθούν  1000  αυτοκίνητα  ηλεκτρικά το 2024, είναι κάτι που  αφορά ελάχιστους στην χώρα  μας. , ουτε καν τις αυτοκινητοβιομηχανίες , δεν ενδιαφέρονται πια για εμας

όσο για την είσοδο της Τεσλα  στην ελληνική αγορά , εάν δεν έχουν ήδη σχέδια για νέες πιο αποδοτικές μπαταρίες που ακούγεται  , θα κλείσουν σύντομα .   

 

Link to comment
Share on other sites

astrah δε σου είπα ότι δεν έχει δικαίωμα κάποιος να κάνει χρήση της ιδιοκτησίας του, αλλά σχολίασα ότι είναι λάθος να θεωρούμε ότι επειδή τα χρήματα πάνε κάπου τότε είναι εξορισμού καλύτερο από το να μην πήγαιναν πουθενά ή να πήγαιναν αλλού διότι υπάρχει το ενδεχόμενο να υπάρχουν καλύτεροι στόχοι.

stayros και η Toyota έχει αμιγώς ηλεκτρικά αλλά το θέμα είναι ότι ανοιχτά πιστεύουν ότι είναι ανεφάρμοστο ως πανάκεια σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο κυρίως λόγω του κόστους δικτύου αλλά και ενδεχομένως τεράστιων προβλημάτων για οχήματα βαριάς χρήσης με απρόβλεπτες διαδρομές γεωγραφικά.

Edited by curzondax
Link to comment
Share on other sites

Enfield made in Syros

Από την μηχανή  του χρόνου :  οι  περιπέτειες  του Κ   Γουλανδρή

Ο σχεδιασμός του Enfield 8000 έγινε στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο πλαίσιο ενός διαγωνισμού που διοργάνωνε η βρετανική εταιρεία ηλεκτρισμού αναζητώντας το ιδανικό ηλεκτροκίνητο όχημα. Το αμάξι έπρεπε να πληροί συγκεκριμένες προδιαγραφές, να είναι λειτουργικό, εύχρηστο και να περάσει με επιτυχία το «κρας τεστ» των ειδικών. Σε όλα αυτά τα στάνταρ υπάκουε το Enfield 8000. Σχεδιαστής του ήταν ένας Έλληνας μηχανικός ο Κωνσταντίνος Αδρακτός, ο οποίος υπό τις εντολές του Γουλανδρή και με τη βοήθεια μιας ομάδας έμπειρων Ελλήνων και Βρετανών, έφερε εις πέρας το απαιτητικό πρότζεκτ.

Το αυτοκίνητο της εταιρείας του Γουλανδρή κέρδισε τον διαγωνισμό και πολύ σύντομα ξεκίνησε η παραγωγή του στο μεγάλο εργοστάσιο της Enfield στη βρετανική νήσο Γουάιτ απέναντι από την πόλη του Σαουθάμπτον. Ωστόσο, πριν προλάβει να προχωρήσει η παραγωγή, οι εργάτες έκαναν στάση εργασίας. Το εργοστάσιο παρέμεινε κλειστό για εβδομάδες και ο Γουλανδρής, αντί να ικανοποιήσει τα αιτήματά τους, αποφάσισε να το κλείσει εντελώς.

Έτσι, στα μέσα του 1973 τα κεντρικά γραφεία της Enfield μεταφέρθηκαν στον Πειραιά και το εργοστάσιο παραγωγής στεγάστηκε στις εγκαταστάσεις ενός παλαιού νηματουργείου στη Σύρο. Η εξέλιξη αυτή εξέπληξε τους πάντες. Τους περισσότερους μάλιστα όχι θετικά. Ιδιαίτερα ο Αδρακτός πίστευε ότι πίσω από την κίνηση του Γουλανδρή κρύβονταν ιδιοτελή συμφέροντα. Ήταν πεπεισμένος ότι ο εφοπλιστής δεν είχε ποτέ σκοπό να προωθήσει πραγματικά το ηλεκτρικό αμάξι, διότι πήγαινε κόντρα στα πετρελαϊκά συμφέροντα των πλοίων του. Εξάλλου, είχε ήδη απορρίψει μία πολλά υποσχόμενη πρόταση από τον αμερικανό κυβερνήτη της Καλιφόρνια, Ρόναλντ Ρήγκαν, να μεταφέρει τη γραμμή παραγωγής στις ΗΠΑ.

Η επιμονή του Γουλανδρή να εγκαταστήσει την Enfield σε ένα μικρό ελληνικό νησί χωρίς επαρκείς υποδομές και καταρτισμένο προσωπικό έβαλαν τον Αδρακτό σε υποψίες. Έτσι, ο Έλληνας μηχανικός δεν δέχτηκε να ακολουθήσει την εταιρεία στη Σύρο και ο Γουλανδρής τον αντικατέστησε με τον Τζον Ακρόυντ

Οι συνθήκες στη Σύρο ήταν δύσκολες. Τον πρώτο καιρό, η παραγωγή προχωρούσε αργά, αλλά σταθερά. Κανείς από τους κατοίκους του νησιού δεν είχε εμπειρία στην κατασκευή οχημάτων κι έτσι, ο Γουλανδρής προσέλαβε ντόπιους τεχνίτες και μαραγκούς που εργάζονταν στα καράβια και στο ναυπηγείο. Με την καθοδήγηση του Ακρόυντ και βασιζόμενοι στα αναλυτικά σχέδια, το πρώτο Enfield ήταν γεγονός.

Βέβαια, η ζήτηση τελικά δεν ήταν η αναμενόμενη. Οι παραγγελίες που έφταναν ήταν λίγες και κυρίως υπερατλαντικές. Πολλοί έκριναν ότι η τιμή του Enfield σε σχέση με την απόδοσή του ήταν πολύ υψηλή. Διέθετε κινητήρα 6 kw, η μπαταρία του διαρκούσε για περίπου 80 χιλιόμετρα και η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αγγίξει ήταν τα 60 χιλιόμετρα την ώρα.

Παράλληλα, το ελληνικό κράτος δυσχέραινε πολύ το έργο της εταιρείας. Ο εκτελωνισμός των ανταλλακτικών που έρχονταν από το εξωτερικό μπορεί να καθυστερούσε αρκετές εβδομάδες, το κράτος δεν χορηγούσε άδεια για την κατασκευή τους εντός Ελλάδας, ενώ ακόμα και η κυκλοφορία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου ήταν απαγορευμένη καθώς δεν είχε πάρει έγκριση από τους επίσημους φορείς.Το πιο βασικό όμως ήταν ότι το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε έγκριση από το υπουργείο Οικονομικών το οποίο έπρεπε να υπολογίσει τα τέλη ταξινόμησης ώστε να βγει στην κυκλοφορία. Η απάντηση του αρμόδιου διευθυντή πέρασε στην ιστορία:

Δεν μπορούμε να εξισώσουμε τον βενζινικό ίππο με τον ηλεκτρικό ίππο και άρα δεν μπορούμε να βγάλουμε φορολόγηση για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Ο κ. Κούλης Φιλιππάκος ήταν τότε ο διευθύνων σύμβουλος του Νεώριου και αντέδρασε έντονα. Σε συνέντευξή του στην HuffPost Greece είχε αναφέρει:

«Είμαι κατά της βίας. Όμως εκείνη τη στιγμή δεν άντεξα άλλο. Δίνω μια βουτιά, καβαλάω το γραφείο του και του λέω: ρε συ ανόητε, τι νομίζεις , μπρίκια κολλάμε; Τι είναι ο ίππος; Ξέρεις τι μου είπες; Τι είναι πιο βαρύ, ένα κιλό βαμβάκι ή ένα κιλό σίδερο; Και τα δύο είναι ένα κιλό! Άι στο διάολο».

Αργότερα ο κ. Φιλιππάκος άκουσε ότι οι εταιρίες πετρελαιοειδών σαμπόταραν τη κυκλοφορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. «Στην αρχή δεν το πίστεψα, αλλά όσο περνούν τα χρόνια το πιστεύω απολύτως», διηγήθηκε στη Νάγια Κωστιάνη. Μετά από αυτό σταμάτησε και η παραγωγή.

Ο εκπρόσωπος  του  Ελληνικού υπουργείου είναι όλα  τα  λεφτά  !!!!!

με  τέτοιους  καταρτισμένους  υπαλλήλους  η  χώρα  μας μεγαλουργεί  εδώ  και  50  χρονιά !!

Περαστικά  μας .

 

Link to comment
Share on other sites

Ποιος μπορεί να παίζει κάθε τρεις και λίγο shopping therapy με αυτοκίνητο, κινητό, laptop, pc, γκατζετάκια, κάμερες, διακοπές στο νησί, διατροφή από το καλό κατάστημα και όχι super market, εκπαίδευση, ιδιωτική νοσηλεία, ιδιωτική ασφάλιση;

Σε μια Αθήνα παντελώς εχθρική στο όχημα 4 τροχών απορώ που το συζητάμε κι όλας. Στο δικό μου μικρόκοσμο το αυτοκίνητο είναι στον πάτο των προτεραιοτήτων. Οπότε και η ηλεκτροκίνηση δεν μου προσφέρει τίποτε.

Είναι πολύ ενδιαφέρον, πάντως, να βλέπεις τη βιομηχανία να δημιουργεί πλασματικές ανάγκες. Είναι πολύ γλυκούλι να βλέπεις κάθε παππούλη να ψωνίζει laptop με τα αναδρομικά του ΣτΕ. Έτσι και η γιαγιά με το εφάπαξ θα πάρει του γιού TESLA και πάει λέγοντας.

Κι επειδή ο μικρόκοσμός μου είναι ο μεγαλόκοσμος που καθημερινά κινούμαι και δεν έτυχε να έχω συναντήσει κάποιον με αυτό το ακριβό γκατζετάκι, θα είχε ενδιαφέρον αν υπάρχει εδώ μεσα κάποιος από το 10%-15% του πληθυσμού που να έχει αγοράσει το ηλ. αυτοκίνητο ώστε να μας πει από πρώτο χέρι την εμπειρία του. 

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια χαζή απορία;

Υπάρχει περίπτωση να αρχίσουν να τα κλέβουν οι γνωστοί άγνωστοι για τον χαλκό;

Link to comment
Share on other sites

τα  περισσότερα  από  αυτά  που  πουλήθηκαν  είναι  ιδιοκτησίας  Ελλήνων  βουλευτών

με  επιδότηση  από  όλους  εμάς,   μπορεί το  σύνολο να  μην ξεπερνά  τα  80  οχήματα .

και  στην  κατοχή  το  1941  το  95 %  αργοπέθαινε   και  οι  συνεργάτες  πέρναγαν  πολύ  καλα

όλα  είναι  σχετικά  στην  ζωή  ,  όποιος  δεν  μπορεί  δεν  θα  πάρει  και  οποίος  είναι  άνεργος 

θα  χάσει  τα  πάντα, αλλά  αυτό  δεν  είναι  λόγος  για  να  υπερηφανευόμαστε  και  να  γινόμαστε  κυνικοί . 

μάλλον θα  πρέπει  να  σκύβουμε  από  την αδυναμία  συνανθρώπων μας.  

η  να  παρουσιάζουμε  την  κατάστασή  ως  μια κανονικότητα όταν δεν είναι.

Tο  ερώτημα  είναι  γιατί  δημιούργησαν ένα  προιόν  που  δεν  θα " περάσει  εύκολα  "

δεν αφορά  το  90 %  αλλά  το  10 %  .  Πιθανότατα  από  υπερωψία  η  κάτι  άλλο;;; 

Νομίζουν  ότι  θα  τα  "πίασουν"  η  ότι  τα  50.000 ευρώ  θα  τα  δώσουν  εύκολα  και  μέσα σε

10 χρόνια άλλα 15  και  μετά  άλλα  50  χιλιάρικά από την αρχή ;;; 

Η  ΕΕ κάθε  μέρα  δημιουργεί  νέες  ανάγκες ως  μια  κανονικότητα

τυχαίο  επίσης  δεν  είναι που έχουν αποφασίσει  να  μουσουλμανοποιήσουν  την Περιοχή

ως αντίδοτο  στην υπογεννητικότητα των γηγενών που  βλάπτει  τα  συμφέροντα  της  βιομηχανίας  

τίποτα δεν  είναι  τυχαίο ,  η  πολιτική έχει  υποκατασταθεί. γιαυτό  και  τα  πολλά επιδόματα .

Αναγγένηση  μέσα  από τα  συντρίμια  των  ιθαγενών , έχει εφαρμοστεί  και  στο  παρελθόν .

 

 

Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν, loser said:

Tο  ερώτημα  είναι  γιατί  δημιούργησαν ένα  προιόν  που  δεν  θα " περάσει  εύκολα  "

δεν αφορά  το  90 %  αλλά  το  10 %  .

Υπάρχει και η γεωπολιτική παράμετρος. Υποτίθεται ότι πετρέλαιο το έχουν οι Άραβες που με τα πετροδόλλαρα χρηματοδοτούν τους σκοπούς τους. Τα ηλεκτρικά είναι καθαρά δυτικό προϊόν που έρχεται να τους εκτοπίσει. Κάτι σαν μια τεχνολογική σταυροφορία μοιάζει. Προς το παρόν οι σταυροφόροι λεηλατούν το Βυζάντιο. 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.