Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

«Κινούμαι Ηλεκτρικά»: Ανοίγει στις 24 Αυγούστου η πλατφόρμα για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων


Engineer

Recommended Posts

Μη το παίρνετε μόνο πολιτικά. Κάντε μία βόλτα από μερικούς μηχανικούς αυτοκινήτων και δείτε ότι σχεδόν όλοι πιστεύουν μόνο στην αγορά Mazda και Honda και Toyota πλέον. Πολύ ύποπτο που σχεδόν όλα τα επιδοτούμενα είναι Γαλλικά και Γερμανικά δηλαδή η όλη δουλειά μυρίζει για βραχυ/μεσοπρόθεσμη αρπαχτή λομπιστών της ΕΕ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 121
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

13 ώρες πριν, sdim said:

Υπάρχει περίπτωση να αρχίσουν να τα κλέβουν οι γνωστοί άγνωστοι για τον χαλκό;

Πόσα κιλά χαλκό αναμένεται να έχουν τα αυτοκίνητα αυτά (πηνία κινητήρων, πλεξούδες κλπ); Επιπλέον πολύτιμος στόχος θα είναι και οι μπαταρίες. 

Ιδιοκτήτες που δε διαθέτουν χώρο στάθμευσης/φόρτισης, μπορούν να παίρνουν τις μπαταρίες σπίτι τους και να τις φορτίζουν εκεί για να μη τους τις κλέβουν κιόλας. Μπορούν επίσης να έχουν και ανταλλακτικές ώστε πάντα να υπάρχει κάποια έτοιμη. Θα έχουμε κι από ένα καρότσι για τη μεταφορά. Μπορεί να δημιουργηθούν και υποσταθμοί φόρτισης για σκέτες μπαταρίες σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο. Το πιθανό μπέρδεμα των μπαταριών και των καλωδίων μπορεί να αντιμετωπιστεί με κάποιο πρότυπο αναγνώρισης (barcode?) που θα κατανέμει και τις χρεώσεις. 

Η νέα αυτή τεχνολογία μπορεί να εισαγάγει και νέες αντιλήψεις περί ιδιοκτησίας αυτοκινήτου. Δηλαδή να ξεφύγουμε από τη λογική του ιδιόκτητου οχήματος και να υπάρχει ένας στόλος κοινόχρηστος (είτε του δήμου, είτε εταιρείας ενοικίασης) και με κάποια εφαρμογή στο κινητό να ενημερώνεσαι πού είναι το πλησιέστερο ελεύθερο όχημα και να το χρησιμοποιείς μόνο όσο το χρειάζεσαι. Για την απόκτηση, τη φόρτιση και τη συντήρηση του στόλου θα φροντίζει ο διαχειριστής. Αυτό θα περιορίσει και την πληθώρα των οχημάτων που βρίσκονται στις πόλεις και τα οποία την περισσότερη ώρα είναι σε ακινησία και πιάνουν χώρο. Η αυξητική τάση στα τέλη κυκλοφορίας και στη χρέωση της στάθμευσης στο δημόσιο χώρο δείχνουν πως οδεύουμε και προς τέτοιες αλλαγές. Δικό τους αυτοκίνητο μπορεί να έχουν μόνο οι πολύ πλούσιοι.

Επίσης, υπάρχουν και οι τεχνολογίες αυτοφόρτισης των οχημάτων  με ηλιακή ενέργεια. Πρωτότυπα έχουν φτιαχτεί πολλά, ίσως τη δούμε και στο εμπόριο αυτή την επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

@georgios_m
Μόνο το μοτέρ μπορεί να έχει 50~70kg χαλκού.

Χώρια τα υπόλοιπα υλικά (αλουμίνιο, τιτάνιο).
Σε αντίθεση με τα συμβατικά αυτοκίνητα που είναι χαλύβδινα και συνεπώς δύσκολο να τα διαλύσει κάποιος, τα αυτοκίνητα τελευταίας γενιάς είναι από πιο "μαλακά" υλικά.

Οι μπαταρίες προς το παρόν δεν είναι αποσπώμενες, τόσο λόγο μεγέθους όσο και για λόγους ασφαλείας, είναι προστατευμένες σε κλωβό στο πλαίσιο.

Όντως αυτοκίνητα θα έχουν μόνο οι πλούσιοι. Πόσοι έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο όταν χαλάσει το τωρινό;

Link to comment
Share on other sites

για όποιους παρακολουθούν το θέμα των ηλεκτρικών και έχουν άκριες ή καλύτερη πληροφόρηση, έχει ακουστεί τίποτα για μερική έστω συναρμολόγηση ηλεκτρικών ή υποσυστημάτων ηλεκτρικών στην Ελλαδάρα?
ακόμα και το μπαμπά μην τρέχεις να φκιάνουμε (ή να βιδώνουμε) εδώ κέρδος μας είναι.
.
Επίσης χρειάζεται το αυτοκίνητο να είναι iPhone με ρόδες (πχ TESLA), απλούστερα-φθηνότερα (Pb?) για μέσα στην πόλη και προάστια δεν κάνουν?
(και που να μπορούν να κατασκευαστούν ή συναρμολογηθούν ή έστω κάτι, στην χώρα μας)

Edited by AMHxaNos
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, nvel said:

... Ο μόλυβδος τι σχέση έχει, αμαξάκια για golf να κάνουμε;

Είναι φθηνότερος και απλούστερος και ασφαλέστερος και φυτρώνει σε πολλές χώρες. (ξερω ότι ειναι βαρύτερος, ευχαριστώ)

Link to comment
Share on other sites

Η αποσπώμενη μπαταρία θα ανέβαζε σε κάποιο βαθμό το μέγεθος οπότε προτιμάνε να τις κουμπώνουν "εφαρμοστά" όσο πιο καλά γίνεται στο πλαίσιο και η λειτουργία απόσπασης δε μπορεί να είναι τόσο εφαρμοστή νομοτελειακά [Edited: grammar].

Όχι ότι θα ήταν ακραία η διαφορά αλλά αφού δεν έχουν υποχρέωση να το κάνουν τότε γιατί να μην κερδίσουν λίγο σε σχήμα;

Άσε που παίρνω την εντύπωση ότι το "battery swapping" δε θα πιάσει ποτέ κυρίως γιατί θα γίνονται τεράστιες απάτες.

Edited by curzondax
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, AMHxaNos said:

Επίσης χρειάζεται το αυτοκίνητο να είναι iPhone με ρόδες (πχ TESLA), απλούστερα-φθηνότερα (Pb?) για μέσα στην πόλη και προάστια δεν κάνουν?
(και που να μπορούν να κατασκευαστούν ή συναρμολογηθούν ή έστω κάτι, στην χώρα μας)

Εννοείς κάτι τέτοιο; 40 χλμ/ώρα τελική και 7Κ € πλαγκ ε πλέι.

https://www.citroen.gr/citroen-universe/concept-car/citroen-ami-one-concept/

Link to comment
Share on other sites

Quote

Εννοείς κάτι τέτοιο; ...

Οτιδήποτε θα έχει κάτι Ελληνικό πάνω του, έστω και το στικεράκι στο τεπόζιτο που θα λέει 'πρίζα'.
Αμα γίνονται ή μοντάρονται κάνα-δυό υποσύστηματα/υποκατασκευές σε εργοστάσιο εδώ τόσο το καλύτερο.
Θα είναι σούπερ αν κάπου κάποτε εμπλακούν και Ελληνικές σχολές σε κάτι. Και άμα αντί για Sanyo-Panasonic βάζουν Sunlight (Κομοτηνή) ...
Ονειρο ήταν, ξύπνησα.

Quote

Εννοείς κάτι τέτοιο; 40 χλμ/ώρα τελική και 7Κ € πλαγκ ε πλέι.
https://www.citroen.gr/citroen-universe/concept-car/citroen-ami-one-concept/

                                                                                                                                                                                                                                                                                           oneup.jpg

Καλό το σιτροενάκι, ας το αντιγράψουν.

Edited by AMHxaNos
Link to comment
Share on other sites

Βιομηχανική κουλτούρα δυστυχώς δεν έχουμε οπότε δύσκολα και τα αυτοκίνητα. Πολλοί νομίζουν ότι οι Γερμανοί είναι μόνο η Mercedes και η BMW. Οι Γερμανία είναι γεμάτη με μικρές οικογένειες με μικρές βιοτεχνίες που έχουν επιτύχει στον δικό τους μικρόκοσμο εξειδίκευσης (π.χ. "φτιάχνω μόνο μεντεσέδες αλλά υψηλής ποιότητας") και έτσι πηγάζει στο τέλος και η Mercedes και όχι από παρθενογένεση. 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.