Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

«Κινούμαι Ηλεκτρικά»: Ανοίγει στις 24 Αυγούστου η πλατφόρμα για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων


Engineer

Recommended Posts

8 ώρες πριν, AMHxaNos said:

1) έχει ακουστεί τίποτα για μερική έστω συναρμολόγηση ηλεκτρικών ή υποσυστημάτων ηλεκτρικών στην Ελλαδάρα?
.
2) απλούστερα-φθηνότερα (Pb?) για μέσα στην πόλη και προάστια δεν κάνουν? (και που να μπορούν να κατασκευαστούν ή συναρμολογηθούν ή έστω κάτι, στην χώρα μας)

1) πώς να ακουστεί εάν το θεσμικό πλαίσιο είναι τόσο αυστηρό; τέτοιος κλάδος μπορεί να ξεκινήσει μόνο μέσα από τις ανακατασκευές. και αν ξεκινήσει, σίγουρα θα πάει καλά γιατί δε χρειάζονται τα φοβερά μηχανουργεία που φτιάχνουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. ακόμα και με ανακυκλωμένα υλικά γίνεται.

2) φυσικά και κάνουν! αυτά θέλουμε!

 

5 ώρες πριν, curzondax said:

Άσε που παίρνω την εντύπωση ότι το "battery swapping" δε θα πιάσει ποτέ κυρίως γιατί θα γίνονται τεράστιες απάτες.

Τι απάτες;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 121
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Μήπως  τελικά θα καταλήξουμε κάπου αλλού κ οχι στην ηλεκτροκίνηση ?

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, AMHxaNos said:

Οτιδήποτε θα έχει κάτι Ελληνικό πάνω του, έστω και το στικεράκι στο τεπόζιτο που θα λέει 'πρίζα'.
Αμα γίνονται ή μοντάρονται κάνα-δυό υποσύστηματα/υποκατασκευές σε εργοστάσιο εδώ τόσο το καλύτερο.
Θα είναι σούπερ αν κάπου κάποτε εμπλακούν και Ελληνικές σχολές σε κάτι. Και άμα αντί για Sanyo-Panasonic βάζουν Sunlight (Κομοτηνή) ...
Ονειρο ήταν, ξύπνησα.

Έχω ακουστεί για ελληνική ηλεκτρική μηχανή αλλά δεν υπάρχει κάτι χειροπιαστό μέχρι τώρα. Η γραφειοκρατία είναι τραγική. Όσοι καταφέρνουν να ασχοληθούν παίρνουν άδεια στο εξωτερικό ανοίγοντας ένα γραφείο πχ στη Στουτγκάρδη και μετά έρχονται μέσα να παράξουν. 

Δεν μιλάμε για κινέζικα, υπάρχει μια εταιρεία που τα φέρνει από κει και τα βαφτίζει ελληνικά (βλέπε ελληνική συναρμολόγηση).

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, georgios_m said:

Τι απάτες;

"Ξεφόρτιστη" μπαταρία με περιεχόμενο χώμα, ή εύκολη κλοπή της μπαταρίας αφού αναγκαστικά να έχει μηχανισμό εύκολης απόσπασης.

Καταλαβαίνω ότι ίσως βελτιώνεται με συμβόλαιο ασφάλειας μπαταρίας αλλά σίγουρα θα είναι κάτι μου ανεβάζει πολύ το κόστος.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν προγράμματα leasing για μπαταρίες. Σιγά σιγά σταματάνε όμως καθώς η τεχνολογία είναι πια ώριμη και οι τιμές πέφτουν συνεχώς.

10 ώρες πριν, ΝΙΚΟΣΤΡΙ said:

Μήπως  τελικά θα καταλήξουμε κάπου αλλού κ οχι στην ηλεκτροκίνηση ?

 

Και αυτό ηλεκτροκίνηση είναι. Απλά με άλλου τύπου μπαταρίες.

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, ΝΙΚΟΣΤΡΙ said:

Μήπως  τελικά θα καταλήξουμε κάπου αλλού κ οχι στην ηλεκτροκίνηση ?

Είναι σχεδόν δεδομένο ότι θα καταλήξει σε συνδυασμό ηλεκτρικού μοτέρ + ενδιάμεσης μικρής μπαταρίας αλλά + παραγωγής ηλεκτρισμού για αυτή την μικρή μπαταρία.

Το λέω έτσι και γιατί θεωρώ άστοχη την περιγραφή "πυρηνική μπαταρία" αφού στην ουσία είναι γεννήτρια ραδιοϊσοτόπων. 

Προς το παρόν και για βαριές χρήσεις ειδικά οι Ιάπωνες πάνε στο μοντέλο μοτέρ + μπαταρία + ηλεκτροχημική γεννήτρια.

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, curzondax said:

"Ξεφόρτιστη" μπαταρία με περιεχόμενο χώμα, ή εύκολη κλοπή της μπαταρίας αφού αναγκαστικά να έχει μηχανισμό εύκολης απόσπασης.

Καταλαβαίνω ότι ίσως βελτιώνεται με συμβόλαιο ασφάλειας μπαταρίας αλλά σίγουρα θα είναι κάτι μου ανεβάζει πολύ το κόστος.

Δε χρειάζεται συμβόλαιο. Αυτά μπορούν να διασφαλισθούν με ηλεκτρονικά μέσα. Τσιπάκια που εκτός από την "ταυτότητα" της μπαταρίας θα αναφέρουν και την κατάστασή της. Δηλαδή και να κλέψεις τη μπαταρία να σου είναι άχρηστη. Κι αν βρεθούν στην κατοχή σου υλικά που απέσπασες χωρίς παραστατικά οι τιμωρίες να είναι μεγάλες.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, georgios_m said:

Τσιπάκια που εκτός από την "ταυτότητα" της μπαταρίας θα αναφέρουν και την κατάστασή της. Δηλαδή και να κλέψεις τη μπαταρία να σου είναι άχρηστη. Κι αν βρεθούν στην κατοχή σου υλικά που απέσπασες χωρίς παραστατικά οι τιμωρίες να είναι μεγάλες.

Αυτό προϋποθέτει ότι η κρυπτογράφηση είναι απολύτως αδιάβλητη το οποίο είναι νομοτελειακά αδύνατο. Υπάρχει το κρίσιμο πρόβλημα ότι ενώ ένα ολοκληρωμένο σύστημα μπορεί να  έχει ισχυρή κρυπτογράφηση η απάτη να χρησιμοποιήσει δικό της σύστημα!

Π.χ. μια μπαταρία κινητού πες ότι μπορεί να λειτουργήσει σε Apple μόνο με επιβεβαίωση γνησιότητας της Apple και αυτό όντως να μην μπορεί να "σπάσει" εύκολα αλλά ο ληστής να μην ενδιαφέρεται καθόλου να το χρησιμοποιήσει σε σύστημα Apple!

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινήσαμε από το να ανταλλάσσει ο άλλος μπαταρίες με τενεκέδες γεμάτους πέτρες και φτάνουμε στο να είσαι απόλυτα δεσμευμένος στα προϊόντα κάθε εταιρείας. Αυτό ακριβώς είναι και που δε θέλουμε από την ηλεκτροκίνηση και περιμένουμε να διασφαλισθεί για να την εγκρίνουμε.

Γιατί δηλαδή είναι απάτη το να χρησιμοποιήσεις τη μπαταρία του apple σε ένα άλλο σύστημα;

εγώ πάντως εννοούσα τσιπάκια για το ανταλλακτήριο, όχι για το ίδιο το όχημα.

Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν, georgios_m said:

περιμένουμε να διασφαλισθεί για να την εγκρίνουμε.

Η ηλεκτροκίνηση δεν χρειάζεται την έγκριση κανενός μας. Είναι ο δρόμος που επέλεξε να πάρει η ΕΕ και δεσμεύει και την Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.