Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Παρελθόν ο Μεγάλος Περίπατος – Μπακογιάννης: Το έργο ήταν προσωρινό και πιλοτικό


Engineer

Recommended Posts

Η άσκηση επί χάρτου πριν γίνει μόνιμη εφαρμογή δεν πρέπει να δοκιμάζεται;

Οσο για τη θάλασσα στο Μέτσοβο, βλέπω έχεις κ εσύ σε υπόληψη το ΕΜΠ...

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, stayros said:

"Ο Δήμος της Αθήνας έδωσε στη δημοσιότητα την  παρουσίαση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για τον Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας,  όπως έγινε στο Δημοτικό Συμβούλιο από τον Συγκοινωνιολόγο Καθηγητή του ΕΜΠ Γιώργο Γιαννή."

https://ecopress.gr/ta-epomena-vimata-gia-ton-megalo-perip/

Δείτε την οι ειδήμονες του michanikos.gr που μιλάτε χωρίς να έχετε κάνει μισό google search για να ενημερωθείτε...

 

μπορείς να μας παραθέσεις την ΜΕΛΕΤΗ κ όχι την ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ?Αυτο ζητάμε. Αυτή την παρουσίαση την έχουμε δει. 

Επίσης ο δήμαρχος της καρδιάς σου ανακοίνωσε οτι πέτυχε κ δεν πέτυχε κ οτι θα γίνουν μόνιμες παρεμβάσεις μεσα στο 2021.

Δλδ μας λέει ο δήμαρχος οτι έβγαλαν συμπέρασμα για τα αποτελέσματα στους πιο αδειους μήνες της Αθήνας κ μάλιστα εν μέσω πανδημίας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω σχέση με το Δήμο Αθηναίων για να έχω όλη τη μελέτη αλλά στην παρουσίαση αναφέρει ότι θα γίνει δοκιμαστική εφαρμογή πρώτα και μετά έχει τις λεπτομέρειες των αλλαγών ανά δρόμο. Βλέπεις κάτι που να αναφέρεται και δεν εφαρμόστηκε;

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει φήμη οτι μελέτη κανονική δεν υπάρχει κ ολο αυτό είναι πρόταση/consept διπλωματικής που προτάθηκε στον δήμαρχο. 

Σου είπα ξανά δεν είμαι εναντίον της πιλοτικής εφαρμογής αλλά δεν γίνεται να το κάνεις με τέτοιο τρόπο κ τέτοια περίοδο. 

Αν ήθελαν πραγματική εφαρμογή να το καναν Οκτώβρη/Νοέμβρη όπου το κυκλοφοριακό στην Αθήνα είναι στο peak του. 

Link to comment
Share on other sites

Αν ο Δήμαρχος λέει ότι είναι μελέτη του ΕΜΠ, την παρουσιάζει καθηγητής του ΕΜΠ, και τελικά είναι μία διπλωματική, τότε πάλι φταίει το ΕΜΠ...

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, stayros said:

Αν ο Δήμαρχος λέει ........ τότε πάλι φταίει το ΕΜΠ...

Στο δια ταύτα..... Δεν φταίει ο Δήμαρχος.

Τέλος

λολ

Link to comment
Share on other sites

Για μπορείς να πεις ότι φταίει ο Δήμαρχος θα πρέπει να βρεις ποια καίρια σημεία της μελέτης του ΕΜΠ δεν εφάρμοσε αλλά έκανε του κεφαλιού του. Τότε θα έχεις επιχειρήματα και θα πείσεις έναν σοβαρό συνομιλητή ότι έχεις δικιο. Με επιχειρηματα τύπου τέσσερα πόδια καλό δύο πόδια κακό, πείθεις μόνο το τετράποδο ακροατήριο.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, stayros said:

Η άσκηση επί χάρτου πριν γίνει μόνιμη εφαρμογή δεν πρέπει να δοκιμάζεται;

Οσο για τη θάλασσα στο Μέτσοβο, βλέπω έχεις κ εσύ σε υπόληψη το ΕΜΠ...

το έχεις ψάξει μήπως είσαι γεννημένος πολιτικός?(όχι μηχανικός)

διότι έχεις μια  μοναδική ικανότητα να κάνεις το άσπρο μαύρο, τη νύχτα μέρα, και να ερμηνεύεις κατα το δοκούν...

Link to comment
Share on other sites

Η καινοτομία της συγκεκριμένης παρέμβασης ήταν ότι θα γινόταν χωρίς μελέτη! ή τουλάχιστον χωρίς κανονική μελέτη, από κανονική εταιρεία, με κανονική αμοιβή κλπ. αυτό το ξέραμε από την αρχή και το έχω ξαναγράψει σε άλλο θρεντ, όταν και τότε κάποιοι ψάχνανε μια ολοκληρωμένη μελέτη!

Εξ άλλου, δεν ξέρω αν το ΕΜΠ, το ΠΑΔΑ και κάθε άλλο ΑΕΙ έχουν την εξουσία ή και το δικαίωμα να κάνουν μελέτες ως κανονικοί μελετητές. Και πώς κιόλας τους ανατίθενται οι μελέτες, όταν ταυτόχρονα υπάρχουν και ιδιωτικές εταιρείες μελετών; Δηλαδή για την τοποθέτηση όλων αυτών των υλικών την τελική μελέτη, με προδιαγραφές κλπ την έκανε το ΕΜΠ;

Τώρα γενικά οι μελέτες των αναπλάσεων επειδή είναι υποκειμενικές, είναι δύσκολο να αξιολογηθούν ως πετυχημένες ή αποτυχημένες και δε μπορείς εύκολα να κατηγορήσεις ότι τις κάνανε λάθος οι μελετητές και να αποδώσεις και ευθύνες. Και γι' αυτό ήταν καλή ιδέα να το πάνε πιλοτικά χωρίς φαραωνισμούς. Αλλά αν όσα κέρδισαν από τη μελέτη, τα χάσανε στα υλικά τότε ήταν δώρον άδωρον.

Ειδικά επί της πανεπιστημίου, η προσωπική μου απορία είναι το γιατί ο δρόμος φαγώθηκε λίγο από τη μία και λίγο από την άλλη πλευρά δημιουργώντας παρατεταμένη καμπυλη τροχιά στην κυκλοφορία, αντί να αφαιρεθεί μια συνεχής λωρίδα. Αυτό νομίζω είναι που δημιουργεί κυρίως το πρόβλημα όχι μόνο στα αυτοκίνητα, αλλά ακόμα και στα μηχανάκια που δεν έχουν πια χώρο να περάσουν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Σα να έγινε επίτηδες, σαν τεχνητό εμπόδιο, γιατί δε νομίζω πως εξυπηρετεί σε κάτι τους πεζούς αυτό.

Edited by georgios_m
Link to comment
Share on other sites

πάντως η επιστήμη των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων/συγκοινωνιακών τεχνικών έχει προχωρήσει τόσο πολύ που μια ανάλυση δεδομένων από πριν θα μπορούσε να προβλέψει τα συν και πλην τυχόν αλλαγών με μεγάλη ακρίβεια. Οπότε αυτό με τα δοκιμαστικά... lol.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.