Jump to content

Εξοικονομώ Αυτονομώ


Recommended Posts

Σίγουρα θα το διορθώσουν, καθώς δεν υπάρχει λόγος να απαγορεύουν κάποιον να κάνει login, έστω και αν έχει κάνει αίτηση παλιότερα. Άλλωστε δεν υπάρχει όριο στις αιτήσεις ανά ΑΦΜ. Και επειδή επιτρέπει να κάνουν login αυτοί που έχουν ενεργή αίτηση στο ΕΚΟΙΙ, σίγουρα είναι σφάλμα της πλατφόρμας και θα το διορθώσουν. 

Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν, tsx said:

Σίγουρα θα το διορθώσουν, καθώς δεν υπάρχει λόγος να απαγορεύουν κάποιον να κάνει login, έστω και αν έχει κάνει αίτηση παλιότερα. Άλλωστε δεν υπάρχει όριο στις αιτήσεις ανά ΑΦΜ. Και επειδή επιτρέπει να κάνουν login αυτοί που έχουν ενεργή αίτηση στο ΕΚΟΙΙ, σίγουρα είναι σφάλμα της πλατφόρμας και θα το διορθώσουν. 

Ίσως όταν διαγράψουν τις δοκιμαστικές αιτήσεις, να "καθαρίσει" και το συστημα.

Link to comment
Share on other sites

Απαγορεύει και σε άλλους να μπουν, που δεν είχαν σχέση με το προηγούμενο πρόγραμμα. Θυμάμαι και στο προπέρσινο είχαμε κάποια θέματα με λογαριασμούς που δεν είχαν πρόσβαση τις πρώτες ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Κάνετε αίτημα ακύρωσης από το Π.Σ. και στη συνέχεια στέλεντε στο 

[email protected]

email με το συνημμένο κείμενο (είναι από δική μου υπόθεση). 

Καταγραφή.JPG

Link to comment
Share on other sites

Χριστόφορε, μου απαγορεύει πρόσβαση και σε υποθέσεις που έχουν ξανακάνει αίτηση σε κάποιο από τα προηγούμενα προγράμματα.

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι καλησπέρα. Θα ξεφύγω λίγο από τα ερωτήματα περί επιλεξιμότητας και αιτήσεων του προγράμματος.

Την Παρασκευή, λοιπόν, το απόγευμα μου έστειλε email η εθνική τράπεζα για να με ενημερώσει πως παρέχει πακέτο συμβουλών και δίκτυο συνεργατών για την υποστήριξή μου ως πελάτη από την αρχή έως το τέλος του προγράμματος. Παραθέτει και τηλέφωνο επικοινωνίας της PLANET.  Αυτό το πράγμα προσωπικά το μεταφράζω ως αθέμιτο ανταγωνισμό καθώς μία τράπεζα που δανειοδοτεί τους ιδιώτες, τους κατευθύνει απευθείας σε μία εταιρεία συνεργάτη της ενώ κανονικά θα έπρεπε να μένει πλήρως αμέτοχη. Ταυτόχρονα, μετά από αναζήτηση βλέπω πως στην ίδια εταιρεία παραπέμπει και η ΠΟΜΙΔΑ. Θέλω λοιπόν κάποιος να μου πει από πού και ως πού επιτρέπεται να συμβαίνει κάτι τέτοιο και επίσης πώς γίνεται ένα τόσο σοβαρό θέμα να μην το έχουμε κυνηγήσει εδώ και 3 χρόνια. 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα συνάδελφοι!

Επειδή κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο στο Help-desk μου δίνουν άλλη απάντηση και επειδή ο οδηγός μόνο ξεκάθαρος που δεν είναι σε αυτό το θέμα μπορεί κάποιος να μου απαντήσει με σιγουριά αν κατά την ημερομηνία της αίτησης στο πρόγραμμα σε περίπτωση που έχουμε τακτοποίηση θα πρέπει να έχει πληρωθεί το 30% του προστίμου ή αρκεί  να έχει γίνει η υπαγωγή και να έχει πληρωθεί το παράβολο;;

Link to comment
Share on other sites

Πάρτους ξανά ένα τηλέφωνο και πες τους καλά ρε ΜΑΛΑΚΕΣ, ούτε εσείς δεν διαβάζετε τις ερωτήσεις που έχουν ανέβει στο σαιτ σας εδώ ? Ερωτήσεις 32 και 35.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν, pirsogiannis said:

Πάρτους ξανά ένα τηλέφωνο και πες τους καλά ρε ΜΑΛΑΚΕΣ, ούτε εσείς δεν διαβάζετε τις ερωτήσεις που έχουν ανέβει στο σαιτ σας εδώ ? Ερωτήσεις 32 και 35.

Σωστός συνάδελφε...έτσι δώσε πόνο στους καρεκλάτους +1

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.