Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Ποιά σχολή αρχιτεκτονικής να επιλέξω ; Αξίζει περισσότερο να σπουδάσω στο εξωτερικό ;


Recommended Posts

Είμαι μαθητής της β' λυκείου και θέλω να γίνω αρχιτεκτονας . Θα ήθελα γενικά κάποιες πληροφορίες για τις ελληνικές σχολές .Είναι καλό το επίπεδο ; Εκτός του ΕΜΠ όπου είναι το καλύτερο τα υπόλοιπα προσφέρουν αξιόλογες σπουδές πάνω στο αντικείμενο ; Επιπλέον αναφορικά με τα πανεπιστήμια του εξωτερικού θα ήθελα κάποιες γενικές εντυπώσεις πάνω στο αντικείμενο της αρχιτεκτονικής .

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε πληροφορία.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτιστο μέλημα των μαθητών πρέπει να είναι η απόκτηση γενικής παιδείας μέσω της δωδεκαετούς εκπαίδευσης που προηγείται του πανεπιστημίου.

Μια χαρά αξιόλογες είναι οι πολυτεχνικές σχολές του εσωτερικού. Άλλωστε το πολυτεχνείο είναι μόνο η αρχή, καθώς αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία θα στηριχθεί ο μηχανικός για να εξελιχθεί -κατόπιν επίπονης προσωπικής προσπάθειας- σε έναν ολοκληρωμένο επαγγελματία.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν συγκεκριμένοι δείκτες που απαντούν σε αυτά τα ερωτήματα και δείχνουν το επίπεδο των σχολών βοηθώντας κάποιον να εκτιμήσει πόσο αξιόλογες θα είναι οι σπουδές στην καθεμιά. Το θέμα είναι αν οι δείκτες αυτοί εκφράζουν και τα δικά σου κριτήρια. Κάνε λίγο πιο συγκεκριμένη την επιθυμία σου για να σε ενημερώσει όποιος γνωρίζει σχετικά.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλες οι εγχώριες σχολές δίνουν τυπικά ισότιμο πτυχίο. Αποκλείεται όμως να μην υπάρχει κάποιο έστω ελάχιστο στοιχείο διαφοροποίησης που να μην τις κατατάσσει σε μια σειρά. Την ανωτερότητα του ΕΜΠ έναντι των άλλων πώς τη διαπίστωσες; Όχι πως θέλω να την αμφισβητήσω αλλά ίσως βοηθήσει στο να καταλάβουμε τα κριτήριά σου.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο