Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Εγγραφή στο ΕΕΤΕΜ- μηχανολόγος μηχανικός


jond

Recommended Posts

Καλησπέρα σας, θα ήθελα την βοήθεια-γνώμη συναδέλφων πάνω στο θέμα εγγραφής στο ΕΕΤΕΜ. Είμαι μηχανολόγος μηχανικός ΤΕΙ Ηρακλείου, εργάζομαι τα τελευταία χρόνια στην τεχνική εταιρεία που έχουμε(οικογενειακή επιχείρηση), η οποία ασχολείται με την υδραυλική και ηλεκτρολογική εγκατάσταση σε πισίνες και τζακούζι. Μέχρι τώρα δεν υπήρχε η δυνατότητα υπογραφής μια μηχανολογικής μελέτης για μια πισίνα π.χ, διότι ουτε ο πατέρας μου, ουτε ο θείος μου έχουν αντίστοιχο πτυχίο. Η απορία μου ειναι η εξής:

Έχει νόημα να γραφτώ στο ΕΕΤΕΜ για να πάρω την σφραγίδα, ΑΜ και να μπορώ να υπογράφω κανονικά? Η' μήπως δεν χρειάζεται και πρέπει να κινηθώ διαφορετικά?

Αν υπάρχει και κατι άλλο που έχω παραλείψει παρακαλώ πείτε μου. Επίσης ειμαι ασφαλισμένος στον ΕΦΚΑ ως μισθωτός μηχανικός(το αναφέρω σε περίπτωση που κάποιος θεωρήσει οτι χρειάζεται αυτήν την πληροφορία)

Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου και του τίτλου θέματος ( οποίος πρέπει να είναι με πεζά). Επίλεξε "επεξεργασία" και διόρθωσέ το. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ.

Pavlos33

Edited by jond
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, jond said:

Έχει νόημα να γραφτώ στο ΕΕΤΕΜ για να πάρω την σφραγίδα, ΑΜ και να μπορώ να υπογράφω κανονικά? Η' μήπως δεν χρειάζεται και πρέπει να κινηθώ διαφορετικά?

Χωρίς ΑΜ δεν μπορείς να υπογράφεις αφού ο ΑΜ μπαίνει στη σφραγίδα.

Μαζί και το ΑΦΜ, οπότε πρέπει να έχεις κάνει και έναρξη στην εφορία.

Υπάρχουν πολλά σχετικά θέματα στο φόρουμ για την ΕΕΤΕΜ και το ΤΕΕ. Καλή τύχη. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Earl said:

Χωρίς ΑΜ δεν μπορείς να υπογράφεις αφού ο ΑΜ μπαίνει στη σφραγίδα.

Μαζί και το ΑΦΜ, οπότε πρέπει να έχεις κάνει και έναρξη στην εφορία.

Υπάρχουν πολλά σχετικά θέματα στο φόρουμ για την ΕΕΤΕΜ και το ΤΕΕ. Καλή τύχη.