Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Βοήθεια σχετικά με ΤΣΜΕΔΕ


Vagg93

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους του συναδέλφους και καλή χρονιά! Αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση σε αυτό το φόρουμ και δυστυχώς είναι μια ανάρτηση από ανάγκη καθώς δεν μπορώ να βγάλω άκρη από αλλού.

Η περίπτωσή μου έχει ως εξής: Είμαι νέος πολιτικός μηχανικός και σχετικά πρόσφατα έγινα μέλος του ΤΕΕ. Μετά την επιτυχία μου στις εξετάσεις, το ΤΕΕ μου απέστειλε ταχυδρομικά τη βεβαίωση για την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και λίγο καιρό αργότερα ευτύχησα να βρω δουλειά. Στην εργασία μου είμαι μισθωτός και με την ιδιότητα του πολιτικού μηχανικού σύμφωνα με τη σύμβαση εργασίας που υπέγραψα. Το λογιστικό γραφείο που συνεργάζεται με την εταιρία όπου εργάζομαι ζήτησε τη βεβαίωση εγγραφής στο ΤΕΕ (ουσιαστικά τον ΑΜ) και αντίγραφο του πτυχίου μου για να με δηλώσει σαν μηχανικό. Ως εδώ όλα καλά.

Το πρόβλημα είναι πως μετά την εγγραφή μου στο ΤΕΕ λόγω δικής μου ολιγωρίας (και κυρίως λόγω απροθυμίας να μπλέξω με δημόσιες υπηρεσίες) δεν έκανα κάποια ενέργεια σχετικά με το ΤΣΜΕΔΕ. Ούτε και μετά την πρόσληψή μου. Αργότερα προσπάθησα να επικοινωνήσω μέσω τηλεφώνου και μέσω email με το ΤΣΜΕΔΕ για να ρωτήσω ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω. Τζίφος. Μέχρι σήμερα δεν έχω καταφέρει να επικοινωνήσω μαζί τους και στην ουσία δεν ξέρω τι γίνεται με τις εισφορές μου.