Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Νέος Υπουργός ΥΠΕΝ ο πολ. μηχανικός, Κωνσταντίνος Σκρέκας - Παραμένει ο Α. Καραμανλής στο ΥΜΕ


ay8airetos

Recommended Posts

Μόλις ανακοινώθηκε το νέο κυβερνητικό σχήμα και η νέα σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου.

Σύμφωνα με την επίσημη πλεον ανακοίνωση, τη θέση του κ. Κωστή Χατζηδάκη ο οποίος μετακινείται στο Υπουργείο Εργασίας, καταλμβάνει ο κ. Κωνσταντίνος Σκρέκας.

Τη θέση του Υφυπουργού, αρμοδίου για θέματα προστασίας περιβάλλοντος καταλαμβάνει ο κ. Γιώργος Αμυράς, ενώ ο κ. Νικόλαος Ταγαράς παραμένει στη θέση του ως Υφυπουργός, αναλαμβάνοντας όμως το χαρτοφυλάκιο της χωροταξίας και του αστικού περιβάλλοντος.

Ποιος είναι ο Κωνσταντίνος Σκρέκας (από την προσωπική του ιστοσελίδα)

Ο Κώστας Σκρέκας κατάγεται από τη Μεγάρχη Τρικάλων. Είναι παντρεμένος με την Ειρήνη Καραγκούνη και είναι πατέρας δύο παιδιών, της Αλεξάνδρας και της Σοφίας.

Αποφοίτησε από το τμήμα Πολιτικών Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Τη διετία 1997-1999 υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία ως Έφεδρος Αξιωματικός του Μηχανικού με διάκριση. Το 2000 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στη Διαχείριση Έργων (MSc in Construction Management, στο Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών) στο Πανεπιστήμιο του Birmingham της Αγγλίας.

---

Ο κύβος ερρίφθη για τον ανασχηματισμό ο οποίος ανακοινώθηκε πριν από λίγο. Όπως αναμενόταν αμετακίνητος στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ο Κώστας Καραμανλής. Mετά τη νέα εντολή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο κ.Καραμανλής καλείται να συνεχίσει το μεταρρυθμιστικό και εκσυγχρονιστικό του έργο. Στην ίδια θέση παρέμεινε και ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Μέσα στο 2020 χρειάστηκε να πολεμήσει σε πολλά διαφορετικά μέτωπα και αν μη τι άλλο κράτησε τις υποδομές ζωντανές, με τα εργοτάξια να λειτουργούν εν μέσω γενικού lockdown.

Στα μεγάλα έργα μέσα στο 2020, παρέδωσε την επέκταση του Μετρό μέχρι τη Νίκαια, τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Αίγιο ενώ έβαλε μπρος το έργο στο Αεροδρόμιο Καστελίου στην Κρήτη.

Παράλληλα ολοκλήρωσε τις μεγάλες αλλαγές για τον νόμο 4412/2016 για τις δημόσιες συμβάσεις και ξεκίνησε διαγωνισμούς για νέα έργα όπως το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, το φράγμα Χαβρία στη Χαλκιδική ενώ ωρίμασε το μεγάλο έργο του ΒΟΑΚ για να προχωρήσει ο διαγωνισμός φέτος.

Η σημαντικότερη όμως επιτυχία του ήταν το λύσιμο του γόρδιου δεσμού που είχε δημιουργηθεί στον διαγωνισμό για τη γραμμή 4 του Μετρό, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο όλων των εποχών για τη χώρα. Σε αυτόν, ξεμπλόκαρε τη διαδικασία που είχε πέσει σε μία αέναη δικαστική διαμάχη ανάμεσα στους υποψήφιους αναδόχους και πλέον είναι θέμα μηνών η υπογραφή και η εκκίνηση του έργου που θα μεταμορφώσει τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Περισσότερα: https://ypodomes.com/ametakinitos-o-kostas-karamanlis-sto-ypoyrgeio-ypodomon-kai-metaforon/


View full είδηση

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, NHM said:

....αποκλείεται να είναι χειρότερος από Χατζηδάκη και Οικονόμου.

ποτέ μη λες ποτέ....

το μόνο δεδομένο που είδα εγώ απο την δική του ιστοσελίδα είναι ότι ενεργός Πολιτικός Μηχανικός (δηλαδή μελέτες, επιβλέψεις ή κάτι ειδικότητας ΠΜ) δεν έχει κάνει έως τώρα στην καριέρα του.... 

....>>> 

Το 2000 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στη Διαχείριση Έργων (MSc in Construction Management, στο Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών) στο Πανεπιστήμιο του Birmingham της Αγγλίας.

......

Από το 2000 εργάστηκε στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων (FMCG’S) σε διευθυντικές θέσεις, ενώ υπήρξε συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος για 12 χρόνια σε εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στον εν λόγω χώρο.

Το 2012 έθεσε για πρώτη φορά υποψηφιότητα στις εκλογές της 6ης Μαΐου και εξελέγη Βουλευτής του Νομού Τρικάλων με τη Νέα Δημοκρατία. Επανεξελέγη Βουλευτής στις εκλογές της 17ης Ιουνίου.

Την 25η Ιανουαρίου του 2015 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στην Π.Ε. Τρικάλων και επανεξελέγη στις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου 2015.

Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής, στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Έρευνας και Τεχνολογίας και στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος.

Διετέλεσε Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας από τον Οκτώβριο μέχρι τον Φεβρουάριο του 2015.

Την 7η Ιουλίου του 2019 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στην Π.Ε. Τρικάλων και ορίστηκε Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπττυξης και Τροφίμων στη νέα κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Επικεφαλής της ομάδας εργασίας για το Εθνικό Σχέδιο Ανασυγκρότησης Αγροπεριβαλλοντικών Υποδομών (Ε.Σ.Α.Α.Υ.) ..... <<<<

****************

Φυσικά εύχομαι και ελπίζω στα καλλίτερα και ίσως είναι ευκαιρία να μάθει σιγά σιγά και τον κυκεώνα της πολεοδομικής νομοθεσίας. Καλοδεχούμενος και εδώ για κάθε βοήθεια 

 

Edited by Didonis
Link to comment
Share on other sites

δεν πρόκειται να μάθει κανέναν κυκεώνα διότι η δουλειά του θα είναι να κάνει τον manager αυτών που θα ασχοληθούν με το φυσικό αντικείμενο. το θέμα είναι ότι και για το ρόλο αυτό, το βιογραφικό του δεν είναι ακριβώς αυτό που προσπαθεί να πλασάρει, μάλλον επενδυτική εμπειρία έχει, παρά διοικητική μιας και διοικούσε δική του εταιρεία. μακάρι φυσικά να προσφέρει στον τομέα αυτό

Link to comment
Share on other sites

ούτε σιγά σιγά γιατί δεν πρόκειται σου λέω να ασχοληθεί καν. αυτά θα συνεχιστούν από αυτούς που τα χειρίζονται ήδη. αυτός με επενδύσεις θα ασχοληθεί και πώς θα μοιραστούν τα λεφτά και οι διάφορες ευκαιρίες.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, georgios_m said:

ούτε σιγά σιγά ...

οκ, ότι πεις.... κάτι θα ξέρεις περισσότερο από εμένα.

Εγώ δεν τον γνωρίζω και είχα μόνο ένα συμπέρασμα ότι με έργο Πολιτικού Μηχανικού με βάση το βιογραφικό που ο ίδιος έχει βάλει δεν έχει ασχοληθεί ποτέ....

Τώρα ότι θα ασχοληθεί με το μοίρασμα των χρημάτων και διάφορες ευκαιρίες.... δεν θα έβαζα στοίχημα κόντρα για κανέναν υπουργό (και νυν και πρώην και επόμενο) ..... μόνο που αυτό στο δικό μου χωριό δεν το ονομάζουν manager αλλά αλλιώς ..... 

Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε ρε παιδιά .

Πιο τραγικό δίδυμο από το Χατζηδάκης - Οικονόμου δεν μπορεί να υπάρξει στο ΥΠΕΝ
Το φάγωμά τους από μόνο του είναι καλή είδηση.

Ολος ο κομματικός μηχανισμός της ΝΔ, τα ΝΔ-κρατούμενα ΤΕΕ , η κοινοβουλευτική ομάδα , έπνεαν μένεα εναντίον τους , για την τραγική φάση με τα αυθαίρετα , ιδίως κατά του Οικονόμου που αυτός ήταν μάλλον  ο υπαίτιος όλων.

Φυσικά και προτιμώ  Σκρέκα αντί Χατζηδάκη και κυρίως Ταγαρά αντί Οικονόμου.

ΥΓ. Χατζηδάκης στο εργασίας ... δεν μου ακούγεται καθόλου καλό αυτό.
 

Link to comment
Share on other sites

επιτελικό κράτος λέγεται αυτό didonis. και υπό αυτό τον ορισμό το κράτος βρίσκει ασύμφορο να ασχοληθεί με τεχνικές λεπτομέρειες, σαν τη σύνταξη νομοθεσίας. μάλλον τα αναθέτει όλα σε ιδιώτες και ασχολείται μόνο με τα της ανάθεσης. καλό - κακό θα δείξει.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.