Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Επαγγελματικές ανησυχίες


gstatho93

Recommended Posts

Καλησπέρα σας, με λένε Γιάννη είμαι 27 ετών. Είμαι πτυχιούχος μηχανολόγος μηχανικός τ.ε.

Έχω ελάχιστη εργασιακή εμπειρία πάνω στο επάγγελμα του μηχανολόγου στην ουσία έχω εμπειρία μόνο από την πρακτική μου άσκηση.

Πρακτική άσκηση έκανα σ έναν μηχανικό εργολήπτη δημόσιων έργων στην οποία τα καθήκοντα μου ήταν πιο πολύ γραμματειακής υποστήριξης θεωρώ. Δηλαδή έφτιαχνα φάκελο δικαιολογητικών,  ηλεκτρονική υποβολή προσφορών και επικαιροποίηση. Με τον εργοδότη μου συνέχισα να συνεργάζομαι και μετά το πέρας της πρακτικής μου άσκησης ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάνοντας του τις παραπάνω εργασίες.

Είμαι όμως αρκετό καιρό χωρίς μόνιμη εργασία καθώς όπου έχω στείλει το βιογραφικό μου απορρίφθηκα λόγω  μη ύπαρξης εμπειρίας. Έτσι πήρα την απόφαση να καταθέσω το πτυχίο μου στην επιτροπή αντιστοιχίας με τις ΑΕΝ Μηχανικών τον Αύγουστο. Πέρασα όλα τα μαθήματα με την πρώτη και είμαι πολύ κοντά στο πρώτο εκπαιδευτικό ταξίδι. Παρόλα αυτά συνεχίζω και κοιτώ και αγγελίες οι οποίες αφορούν Μηχανολόγους Τ.Ε.

Η τελευταία μου συνέντευξη (χθες) αφορά την θέση υπεύθυνου γραμμής παραγωγής σε χαλυβουργείο ο εργοδότης είναι διατεθειμένος να μου κάνει μια βασική εκπαίδευση και στην συνέντευξη ρωτήθηκα αν ξέρω από Plc inverter και ηλεκτροκόλληση αν δε τα ξέρω θα πρέπει να τα μάθω γρήγορα. Μου τόνισε οτι προς το καλοκαίρι θα έχουμε πολύ υπερωρία αλλά δεν μιλήσαμε καθόλου για μισθό καθώς μου είπε να περιμένω τηλεφώνημα του.

Τι μισθό θα πρέπει να περιμένω σε μια τέτοια θέση ; Προοπτικές εξέλιξης; Ευθύνες;

Αν τελικά ακολουθήσω τη ναυτική καριέρα οι γνώσεις που θα πάρω στο πλοίο θα μου φανούν χρήσιμες σε μια δουλειά στη στεριά

Συγνώμη εάν κούρασα, γράψτε ελεύθερα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες υπευθυνος γραμμης παραγωγης σε χαλυβουργιο τι αφορα?Θα υπογραφεις κιολας θα κανεις επιβλεψη η τιποτα τετοιο?

Απο αυτα θα εξαρτηθει ο μισθος.1000-1100

Επισης θελω να σου εφιστησω την προσοχη.Καθως δεν εχεις εμπειρια,εαν υπογραφεις και εισαι υπευθυνος για κατι να ξερεις οτι μπορει πολυ ευκολα και απο μια στιγμη στην αλλη να βρεθεις στα δικαστηρια κατηγορουμενος μεχρι και για φονο εξ αμελειας.Στο λεω γιατι τωρα ενας φιλος μου μηχανολογος τει ειναι στα δικαστηρια για αυτο το λογο.Και εαν εχεις λεφτα για δικηγορους ενταξει.αν δεν εχεις βραστα...παιρνουνε για υπευθυνους καποιους χωρις εμπειρια και τους βαζουν να υπογραφουν επιβλεψη για να γλιτωνουν λεφτα και να πληρωνουν οι αλλοι τα σπασμενα στο τελος.Προσεχε.Και εαν σου πουν για τεχνικος ασφαλειας προσεχε διπλα εσυ θα την πληρωνεις την νυφη και θα εισαι ο αυτοφορακιας

Edited by GiorgosAsim
  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Αν πας στο πλοιο ξεχνα την οικογενεια πως θα κανεις?

εαν θελεις να κανεις οικογενεια κατσε στερια και βρες κατι μικρος εισαι ακομα κατι θα βρεις...ξερεις ποσοι ειναι σαν εσενα?η μιση ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν δε χρειάζεται να αγωνιάς για το μισθό, όταν σε ξαναπάρει βλέπουμε.

Στο πλοίο πάλι, δεν πας εφ όρου ζωής. Αν δε σου αρέσει το ξανασκέφτεσαι. Και κει πάντως ευθύνες μεγάλες έχει η θέση του μηχανικού, αλλά και η εμπειρία αναγνωρίζεται και σε δουλειές της ξηράς.

Δουλειά χωρίς ευθύνες δεν υπάρχει. Θα κοιτάξεις να είσαι προσεκτικός και όλα θα πάνε καλά. Ανάλογη με τις ευθύνες είναι εξ άλλου και η προοπτική εξέλιξης.

Το γεγονός ότι είναι η μισή Ελλάδα σαν αυτόν (στην κυριολεξία) δεν είναι ενθαρρυντικό, αλλά ακόμα πιο απογοητευτικό.

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, gstatho93 said:

 

Αν πας βιομηχανία θα έχεις εξασφαλισμένη δουλειά για πάντα. Αφού είσαι και νέος θα σου έλεγα να το δοκιμάσεις και να κάνεις ότι μπορείς για να στεριώσεις εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Stayro. το πλοιο αξίζει μονο αν βαλεις στοχο να γινεις επιθεωρητης...το πέτυχε γνωστός μου. από δομικών έργων ξεκίνησε, τα παράτησε, έβγαλε ναυτικο φυλάδιο, έφαγε 7-8 χρόνια στα φορτηγά πλοία. ελλάδα ερχόταν 15-20 μερες το χρόνο κ κοιμόταν συνέχεια από την κούραση. πηγε όμως κ στα δύσκολα ταξίδια...σομαλία κτλ, είχε κ τις ξένες γλώσσες, τωρα είναι μονιμα κύπρο σαν επιθεωρητης της εταιρειας κ μας βλέπει με τα κιαλια μισθολογικά. όπου του πει η εταιρεία πλέον πάει...αεροπλανακι κ ιαπωνία, βραζιλία οπου θες. αλλά είπαμε...δεν καθησε μουτσος στην αρχή...το ψαξε κ το ζόρισε..

το θέμα της οικογένειας σε οποιοδήποτε τομέα είναι θέμα. από εσένα εξαρτάται κ τα μυαλά σου ειδικά μετά τα 30 

Edited by gzin
Link to comment
Share on other sites

Είχα ακριβώς τις ίδιες σκέψεις με εσένα όταν τελείωνα με το φανταρικό μου στα 27, να πάω μηχανικός στα καράβια αλλά τελικά δεν πήγα.

Θα το πρόσεχα πάρα πολύ το ζήτημα με τις ευθύνες στη βιομηχανία που έθεσε ο @GiorgosAsim . Αν η εταιρεία παίρνει το θέμα ασφάλεια σοβαρά τότε θα σου έλεγα προχώρα και μάζεψε προϋπηρεσία και εμπειρία. Θα διαφωνήσω όμως με τον @stayros και τη λογική του να στεριώσεις σε μία δουλειά. Σοβαρή αύξηση και σοβαρή προαγωγή θα πάρεις μόνο αν πας σε άλλη εταιρεία.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω εννοεί να στεριώσεις ευρύτερα στο χώρο, όχι απαραίτητα στον ίδιο εργοδότη.

Και φυσικά για να πας σε άλλον πρέπει πρώτα να ξεκινήσεις από τον ένα..

Πάντως, κάνε τουλάχιστον το εκπαιδευτικό ταξίδι με το πλοίο, ώστε να είσαι και τυπικά έτοιμος για ένα κανονικό (εκτός αν δεν έχει σχέση).

Γιατί στο μεταξύ δεν υπάρχει ακόμα θετική εξέλιξη και με τη συγκεκριμένη εταιρεία. Η συνέντευξη κατέληξε στην αναμονή και με επιφυλάξεις για τη γνώση plc και ηλεκτροσυγκολλήσεων. Και ίσως όχι για πλήρες ωράριο αλλά για κάλυψη εποχιακών αναγκών (μάλλον λόγω αδειών των στελεχών).

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, georgios_m said:

Νομίζω εννοεί να στεριώσεις ευρύτερα στο χώρο, όχι απαραίτητα στον ίδιο εργοδότη.

Αυτό ακριβώς. Η βιομηχανία είναι ένας απαιτητικός χώρος εργασίας και οι εργοδότες προτιμούν άτομα πεπειραμένα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.