asterios Posted April 2, 2021 Posted April 2, 2021 (edited) καλημέρα συνάδελφοι, δυστυχώς εχθές (1/4/2021) συνέβηκε δυστύχημα με 3 νεκρούς συναδέλφους, 1 τραυματία και 3 κατηγορούμενους. Κατά αρχήν θερμότατα συλλυπητήρια στις οικογένειές τους. Κρίμα στους ανθρώπους να φεύγουν με τέτοιο τρόπο στον αγώνα για το καθημερινό μεροκάματο του τρόμου. Να σημειώσω την προσωπική μου άποψη ότι και οι άμεσα κατηγορούμενοι, ακόμη κι αν αποδειχθεί ότι έχουν ευθύνες για το συγκεκριμένο περιστατικό (που μπορεί και να έχουν, δεν κάνω ούτε τον πραγματογνώμονα ούτε το δικαστήριο), είναι και αυτοί θύματα εσφαλμένων πρακτικών : ταχύτερα-φθηνότερα-τώρα-τζάμπα. Αυτά είναι τα πραγματικά αίτια κι ας λένε για "ανθρώπινο λάθος", "αμέλεια", άγνοια κινδύνου" και άλλα τέτοια μεγαλόσχημα. Εάν δεν αποφασίσουμε ως κοινωνία να τοποθετήσουμε την ανθρώπινη ζωή πάνω από το οικονομικό κόστος , δυστυχώς θα ξαναέχουμε παρόμοια συμβάντα. Και πάλι συλλυπητήρια. Κρίμα ....... Edited April 5, 2021 by miltos 2
asterios Posted April 2, 2021 Author Posted April 2, 2021 το μηχάνημα ??? εννοείς το ανυψωτικό ??? (δεν γνωρίζω λεπτομέρειες - ακριβείς συνθήκες του δυστυχήματος). Το μηχάνημα δεν μπορεί να φταίει το ίδιο , όπως δεν μπορεί να φταίει το αυτοκίνητο για το τροχαίο. Εννοώ τις πρακτικές που δυστυχώς συνηθίζουμε , εργασία υπό τάση, χωρίς γειωτές κ.λ.π..
Faethon11 Posted April 2, 2021 Posted April 2, 2021 http://www.mixanitouxronou.gr/treis-anthropoi-echasan-ti-zoi-toys-apo-ilektroplixia-stin-eyvoia-chtypithikan-apo-reyma-kata-ti-diarkeia-ergasion/
GPER Posted April 18, 2021 Posted April 18, 2021 Συνήθως οι πληροφορίες που δίνουν τα ΜΜΕ σε παρόμοιες περιπτώσεις είναι συγκεχυμένες και ανακριβείς, ιδιαίτερα για ένα τέτοιο εξειδικευμένο ζήτημα. Ορθόν είναι να περιμένουμε το πόρισμα των ειδικών πραγματογνωμόνων που έχουν διορισθεί για τη διερεύνησή του. Σε κάθε περίπτωση δεν φταίει η "κακιά στιγμή" γιατί απλά αυτή δημιουργείται είτε από την έλλειψη μέτρων ασφάλειας, είτε την ελλιπή εκπαίδευση, είτε την παραβίαση κανόνων ασφαλείας, είτε ακόμα και από τη μη αντίληψη - εντοπισμό του κινδύνου. Δυστυχώς το ηλεκτρικό ρεύμα δεν συγχωρεί οποιαδήποτε παράλειψη ή λανθασμένη ενέργεια.
tzitzikas Posted April 19, 2021 Posted April 19, 2021 Το να εργάζεται κάποιος σε κολώνα που την ώρα εργασίας του φέρει αγωγούς υπο τάση είναι ήδη σφάλμα. Και πόσο μάλλον όταν οι αγωγοί αυτοί είναι μέσης τάσης. Οσο και να προσέχει ο εργαζόμενος, ένα μικρό λάθος και συμβαίνει το δυστύχημα.
GPER Posted April 23, 2021 Posted April 23, 2021 Η εργασία (αντικατάσταση στύλου) γινόταν σε αγωγούς χωρίς τάση (νέα γραμμή)
Giorgos1987 Posted April 28, 2021 Posted April 28, 2021 Άκουσα για το ατύχημα αυτό, πως βρέθηκαν λιωμένα διάφορα μέρη του γερανού τα οποία διαπεράστηκαν από το ηλεκτρικό ρεύμα. Οπότε λογικά, κάποιοι αγωγοί υπό τάση ήρθαν σε επαφή με κάποιο μεταλλικό μέρος του γερανού. Φανταστείτε πόσα αμπέρ πρέπει να διαπεράσουν έναν γερανό για να λιώσουν έστω ορισμένα απ΄ τα μέρη του.
GPER Posted April 29, 2021 Posted April 29, 2021 "Giorgos1987" που το άκουσες αυτό για τα λιωμένα μέρη του γερανού ? Βέβαια για να σκοτωθούν οι δυο εργαζόμενοι που ήταν σε επαφή με το γερανοφόρο ήρθε σε επαφή αγωγός υπό τάση με το γερανοφόρο
Τρελός Επιστήμων Posted August 20, 2021 Posted August 20, 2021 On 4/23/2021 at 12:06 PM, GPER said: Η εργασία (αντικατάσταση στύλου) γινόταν σε αγωγούς χωρίς τάση (νέα γραμμή) Προφανώς και υπήρχαν αγωγοί υπό τάση. Όπως τα λένε τα παιδιά από πάνω, οι αιτίες του ατυχήματος ήταν η αμέλεια και ανευθυνότητα των υπευθύνων (όχι και τόσο υπευθύνων) εργοδηγών, μηχανικών και επιβλεπόντων, οι υπερωρίες και πίεση σε μια δουλειά που χρειάζεται ψυχραιμία, σιγουριά σε κάθε κίνηση και ποτέ μα ποτέ ρίσκα. Συλλυπητήρια και από μένα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now