Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε. με κύριο αντικείμενο την εφαρμογή μονώσεων


Big Engineer

Recommended Posts

Γεια σας. Είμαι μηχανολόγος μηχανικός τ.ε. Σκέφτομαι να ασχοληθώ με την εφαρμογή μονώσεων σαν κύριο αντικείμενο. Θα θελα όμως να διατηρήσω την δυνατότητα να ασχοληθώ και με ποιο μηχανολογικά πράγματα στο μέλλον. Τι με συμβουλεύετε να κάνω; Διάβασα για παρακράτηση φόρου 20%. Πως να δηλωθώ στην εφορία; Σαν μηχανολόγος μηχανικός ή να μην δηλώσω καθόλου την ιδιότητα μου; Και να ανοίξω μια επιχείρηση απλά με εφαρμογή μονώσεων για να έχω μικρότερη παρακράτηση; Θα μπορώ τότε να βάζω την σφραγίδα σαν Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε. και να κάνω μηχανολογικά ή δεν γίνεται τότε. Ευχαριστώ. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Χαίρετε. Απαντώ αργοπορημένα, αν το πρόβλημά σου είναι το πως και τι στο κομμάτι του φορολογικού. Κάνεις κανονικά έναρξη επαγγέλματος έτσι κι αλλιώς αν δεν θες να εργαστείς στον τομέα σου ως μη μισθωτός, μέσα στους ΚΑΔ δηλώνεις και αυτούς που αφορούν οικοδομικά και πιο συγκεκριμένα της μονώσεις. Στα της φορολόγησης του ΦΠΑ του ασφαλιστικού και των λοιπών θεμάτων, δεν αλλάζει κάτι, είναι ενιαία για όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες. Μπορείς να βάζεις κανονικά την σφραγίδα του μηχανολόγου μηχανικού ΤΕ όπου χρειαστούν υπογραφές σε μελέτες ανάλογα αν στο επιτρέπουν τα δικαιώματα που έχεις, στις αποδείξεις που θα δίνεις σε πελάτες για τις μονώσεις, μπορείς πάλι να βάζεις σφραγίδα που να λες το όνομα της επιχείρησης που έχεις ορίσει, την ιδιότητά σου ως μηχανολόγος, το βασικό εκεί είναι να φαίνεται το όνομα και το ΑΦΜ σου. Ελπίζω να σε κατατόπισα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση