Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Σχεδίαση αποτυπώματος εμποδίων στον ορίζοντα


kostis L

Recommended Posts

Καλησπέρα.

Είμαι φοιτητής Μηχανολόγος Μηχανικό στο ΤΕΙ Χαλκίδας και έχω μια εργασία στην οποία πρέπει αν σχεδιάσω το αποτύπωμα εμποδίων στον οριζόντα ( μάλλον πάνω σε ένα ηλιακό διάγραμμα). Η καθηγήτρια μου είπε να βγώ απο το σπίτι μου και να αρχίσω να μετράω την απόσταση και το ύψος των εμποδίων γύρω απο το σπίτι μου για 90, 180 και 270 μοίρες αλλά δεν με βοήθησε και πολύ αυτή η συμβουλή μήπως ξέρεται τι ακριβώς πρέπει να κάνω?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Προσπάθησε όταν ρωτάς κάτι να περιγράφεις με πληρότητα τι αναζητάς για να έχεις και ανάλογες απαντήσεις.

Τώρα όπως το ρωτάς υποθέτω ότι (μάλλον) αφορά για παθητική ενεργειακή αξιοποίηση του Ήλιου.

Οπότε αποτυπώνεις περίγραμμα και όγκο του Σπίτι σου και οτιδήποτε πέριξ αυτού που μπορεί να το σκιάζει σε όλο το φάσμα των ωρών της ημέρας και σε όλες τις διαφορετικές εποχές.

Χρειάζεσαι σχηματικά του όγκους και σχηματικά τις στάθμες και την απόσταση.

Ακόμα και τα δέντρα ειδικά αν έχουν κάποιο μέγεθος.

Ενδεικτικά έκανα μισό δευτερόλεπτο απλή αναζήτηση και σου δίνω αυτό

 

Φυσικά τα ενεργειακά δεν τα επηρεάζει μόνο ο ήλιος αλλά και ο άνεμος και οι ριπές ανέμου, αλλά εκεί υπάρχει διαφορετική προσέγγιση και όχι με αζιμούθιο

 

Φυσικά όλα αυτά που γράφω αν η υπόθεση που έκανα με το ερώτημα σου είναι αυτό το ζήτημα.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκαιο ότι τα έγραψα τελείως μπαχαλίστικα οπότε σου παραθέτω ακριβώς τα ζητούμενα.

Θα κατασκευάσει το ηλιακό διάγραμμα στην τοποθεσία του σπιτιού ενός εκ των μελών της ομάδας. H κατασκευή του ηλιακού διαγράμματος θα γίνει με χρήση λογισμικού από την ιστοσελίδα Νο. 1 στον κατάλογο της Βιβλιογραφίας. Οι συντεταγμένες μπορούν να βρεθούν από το πρόγραμμα GoogleEarth. Εναλλακτικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί ηλιακό διαγραμμα για την περιοχή από την ΤΟΤΕΕ 20701-3/2010.