Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Μηχανικός Περιβάλλοντος & τεχνικό γραφείο


arel1

Recommended Posts

Καλησπέρα συνάδελφοι

Είμαι φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος του Πολυτεχνείου Κρήτης. Η απορία που έχω είναι το αν αξίζει ένας διπλωματούχος Μηχανικός Περιβάλλοντος να ανοίξει ένα δικό του τεχνικό γραφείο στην Ελλάδα στις μέρες μας. Υπάρχει δουλεία στον κλάδο αυτό στα τεχνικά γραφεία; Υπάρχει ζήτηση στην συγκεκριμένο κλάδο;

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Σκέψου πρακτικά: έχεις κάποιον στο περιβάλλον σου (πραγματικό ή και εικονικό) που να χρειάζεται ή να πρόκειται να χρειαστεί μηχανικό περιβάλλοντος;

 

Edited by georgios_m
  • Like 1
  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, georgios_m said:

Σκέψου πρακτικά: έχεις κάποιον στο περιβάλλον σου (πραγματικό ή και εικονικό) που να χρειάζεται ή να πρόκειται να χρειαστεί μηχανικό περιβάλλοντος;

 

Καλησπέρα @georgios_m και σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

 

Η αλήθεια είναι πως για Αθήνα δεν έχω ακούσει ή δει κάτι ,παρόλα αυτά έχω ακούσει πως στην επαρχία υπάρχει ζήτηση και ενδεχομένως σε κάποιες πόλεις αυτή η ζήτηση είναι μεγάλη.Επομένως η ζήτηση στις επαρχίες σε συνάρτηση με όλο το κλίμα σχετικά με το περιβάλλον (ευαισθητοποίηση,νόμοι και κανονισμοί) με έκανε να αναρωτηθώ αν είναι καλή ιδέα η έναρξη ενός τέτοιου γραφείου 

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί και να είναι, αλλά θα πρέπει να υπερνικήσεις το εμπόδιο της απόστασης, όπως και το γεγονός ότι οι εν δυνάμει πελάτες θα πρέπει κάπως να σε γνωρίσουν.

Το κλίμα απέναντι στο περιβάλλον είναι θεωρητικά πολύ καλό αλλά εσύ ως ιδιώτης μηχανικός πώς μπορείς να επωφεληθείς από αυτό;

Θέλει προσεκτική έρευνα αγοράς, να δεις το μέγεθος της αγοράς, τι ζητάει από ένα μηχ/περ, αν μπορείς να το προσφέρεις και σε τι κόστος..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites