Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

ΕΠΙΣΤΡΕΠΤΕΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΉ 7 ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ


Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.

Όσον αφορά την επιστρεπτεα 7 βασική προϋπόθεση είναι η διατήρηση του προσωπικού έως 31 Αυγούστου 2021.

Αυτό ισχύει και για ατομικές επιχειρήσεις χωρίς προσωπικό

. ?

Συγκεκριμένα εγώ είμαι μηχανικός με μπλόκακι που έλαβα την επιστρεπτεα 7 και τώρα θέλω αρχές Ιουνίου να κάνω διακοπή από εφορία και να προσληφθω ως μισθωτός σε κάποια εταιρεία.

Θα έχω πρόβλημα ως προς την επιστρεπτεα.? 

 

Edited by a.k.topo
Link to comment
Share on other sites

Ναι, ισχύει και για ατομικές επιχειρήσεις. Φυσικά υπάρχει και πάλι διαδικασία κλεισίματος αλλά θα το δεις με τον λογιστή σου.

On 12/5/2021 at 8:34 ΠΜ, a.k.topo said:

είμαι μηχανικός με μπλόκακι που έλαβα την επιστρεπτεα 7 και τώρα θέλω αρχές Ιουνίου να κάνω διακοπή από εφορία και να προσληφθω ως μισθωτός σε κάποια εταιρεία.

Δεν γίνεται να κρατήσεις το μπλοκάκι σου παράλληλα, τουλάχιστον για το 2021; Αφού πλέον η ασφαλιστική εισφορά είναι μία. Απλώς οι ασφαλιστικές εισφορές, ακόμη και αν πρόκειται για διαφορετικό αντικείμενο δουλειάς στη μισθωτή εργασία, συμψηφίζονται και σου βγάζει ο ΕΦΚΑ τέλος του χρόνου μια πρόσθετη επιβάρυνση. Αν σου βγάλει.

Το μόνο που επιβαρύνεσαι σημαντικά ως έξοδο διατήρησης μπλοκ είναι το τέλος επιτηδεύματος. 

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν, Konstantinos IB said:

Ναι, ισχύει και για ατομικές επιχειρήσεις. Φυσικά υπάρχει και πάλι διαδικασία κλεισίματος αλλά θα το δεις με τον λογιστή σου.

Δεν γίνεται να κρατήσεις το μπλοκάκι σου παράλληλα, τουλάχιστον για το 2021; Αφού πλέον η ασφαλιστική εισφορά είναι μία. Απλώς οι ασφαλιστικές εισφορές, ακόμη και αν πρόκειται για διαφορετικό αντικείμενο δουλειάς στη μισθωτή εργασία, συμψηφίζονται και σου βγάζει ο ΕΦΚΑ τέλος του χρόνου μια πρόσθετη επιβάρυνση. Αν σου βγάλει.

Το μόνο που επιβαρύνεσαι σημαντικά ως έξοδο διατήρησης μπλοκ είναι το τέλος επιτηδεύματος.