Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Αμοιβές για άδεια νομιμοποίησης


Recommended Posts

Καλησπέρα , είμαι νέος μηχανικός και θέλω να εκδώσω την πρώτη μου άδεια νομιμοποίησης .

Σε εντός σχεδίου περιοχή ο πελάτης μου με άδεια ισόγειας κατοικίας 135 τμ έκτισε εκτός από το ισόγειου (140τμ τελικά) και άλλον έναν όροφο 135 που τον χρησιμοποιεί ως κατοικία χωρίς να εξαντλήσει τον Σ.Δ. Το ισόγειο έμεινε αδιαμόρφωτο δηλαδή μονό με δομικά στοιχεία και εξωτερικούς τοίχους .Η άδεια εκδόθηκε το 1986.

Έτσι λοιπόν σήμερα θα πρέπει να εκδώσω άδεια νομιμοποίησης για το αυθαίρετο τμήμα καθώς και να γίνει διαρρύθμιση του ισογείου σε 4 αυτοτελή διαμερίσματα.

Η διαρρύθμιση από ότι είδα γίνετε με αναλυτικό προϋπολογισμό 

Το ερώτημα μου είναι ποιες θα είναι οι νόμιμες αμοιβές για την άδεια νομιμοποίηση ; θα είναι για όλο το κτίριο η μόνο για το αυθαίρετο τμήμα ;

Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν, Stranger_ said:

Για το τμήμα προς νομιμοποίηση, δηλαδή το αυθαίρετο.

Σε ευχαριστώ

 Και εκτός από αποτύπωση αρχιτεκτονικών και στατικών και μελέτη στατικής επάρκειας τι άλλες αμοιβές έχουμε στην περίπτωση μου;

Link to comment
Share on other sites

Γενικά (αφού είσαι νέος συνάδελφος) ισχύει ότι οποιαδήποτε εργασία γίνει, πρέπει να έχει αμοιβή. 
Αυτό θα εφαρμόσεις και στην περίπτωση της νομιμοποίησης.

Edited by Stranger_
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Jimmy_Dri said:

Καλησπέρα , .

 

1 ώρα πριν, JimmyDri said:

Σε ευχαριστώ

...

Δεν είναι επιτρεπτό να έχεις 2 νικ ναμε.....

Για να μη διαγραφούν και τα 2 ενημέρωσε τους Admin τον έναν απο τους 2 που θα κρατήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.