Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ιδανική σχολή μηχανολογίας (Στην Ελλάδα ή και στο εξωτερικό)


Recommended Posts

Καλησπέρα σας.

Είμαι μαθητής Γ Λυκείου και σύντομα εξετάζομαι στης Πανελλαδικές (την ερχόμενη εβδομάδα). Όνειρό μου έχω να εργαστώ γύρω από τα αυτοκίνητα και σκοπεύω σε μεταπτυχιακό επίπεδο να βρεθώ στην Ιταλία. Βέβαια οι προσδοκίες μου για τα αποτελέσματα των εξετάσεων δεν είναι μεγαλειώδεις. Στοχεύω για πρώτες σχολές το Μηχανολογικό τμήμα του ΕΜΠ, και το αντίστοιχο της Πάτρας κυρίως για τα σπουδαία λόγια που έχω ακούσει και ιδίως για την δραστηριότητα τους και γύρω από το αυτοκίνητο. Το βρίσκω πολύ δύσκολο να καταφέρω τα 16.500 μόρια της Πάτρας. Η ερώτηση μου είναι η εξής: Αξίζει να αναζητήσω για επιπλέον σχολές μηχανολογίας στην Ελλάδα με πρόγραμμα σπουδών που να ικανοποιεί και τα ενδιαφέροντα μου, αν ναι ποιες σχολές πρέπει να προσέξω; Αξίζει να ξαναπροσπαθήσω στις πανελλήνιες, να περάσω σε κάποια από τις πρώτες δύο; Ή μήπως να πήγαινα 5 χρόνια νωρίτερα στην Ιταλία (με κάποια επιπλέον οικονομική επιβάρυνση της οικογενείας μου, συγκριτικά με σπουδές εκτός Αθηνών). Η ερώτηση(εις) είναι για να γνωρίσω απόψεις από προσωπική εμπειρία, συμβουλές ή και πληροφορίες για το είδος σχολής που αναζητώ. Σημειώνω πως η έρευνα που έχω κάνει μέχρι στιγμής είναι μικρή και οποιαδήποτε απάντηση θα μου φανεί πολύ χρήσιμη! Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Edited by Φίλιππος Καραβάς
Link to comment
Share on other sites

έχεις δύο επιλογές

1. Περνάς στις εξετάσεις (σε οποιαδήποτε σχετική με τη μηχανολογία σχολή), φοιτάς στη σχολή, και κατόπιν κάνεις μεταπτυχιακό στη σχολή που επιθυμείς

2. Δεν περνάς οπότε, για να μη χάνεις χρόνο, φεύγεις για Ιταλία

Όμως, το επιθυμητό δεν είναι πάντα εφικτό. Ειδικά όταν δεν συντρέχουν οι αντικειμενικές συνθήκες. Οπότε, ή χαμηλώνεις τον πήχυ των προσδοκιών σου, ή  προσπαθείς περισσότερο.    

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο