Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Τηλεργασία από Ελλάδα για εργοδότη/παροχή υπηρεσιών στο εξωτερικό


Kostas3650

Recommended Posts

Καλησπέρα, είμαι Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε. με MSc και τα τελευταία 8 χρόνια ζω και εργάζομαι στην Αγγλία όπου και έχω λάβει τον τίτλο του Chartered Engineer (CEng MICE). Στα πλαίσια του επιθυμητού επαναπατρισμού, έχω αρχίσει και ερευνώ το ενδεχόμενο της τηλεργασίας από Ελλάδα. Συγκεκριμένα, να είμαι μόνιμος/φορολογικός κάτοικος Ελλάδας και να δουλεύω ως Πολιτικός Μηχανικός παρέχοντας υπηρεσίες σε εταιρεία της Αγγλίας και μόνο.

Φυσικά κάτι τέτοιο είναι αρκετά περίπλοκο μια και έχει να κάνει με εργασιακά, φορολογικά και ασφαλιστικά δύο χωρών και για το λόγο αυτό έχω ήδη αρχίσει να έρχομαι σε επαφή με λογιστές, τόσο στην Αγγλία όσο και στην Ελλάδα. Ωστόσο σκέφτηκα ότι ίσως κάποιος να το έχει ήδη κάνει και να μπορεί να με κατευθύνει.

Υποθέτοντας ότι η Αγγλική εταιρεία είναι θετική σε κάτι τέτοιο, θεωρώ ό,τι υπάρχουν τα εξής τρία σενάρια, το καθένα με τα δικά του εμπόδια και δυσκολίες.

1) Μόνιμος μισθωτός σε Αγγλική εταιρεία: Η κύρια δυσκολία σε αυτή την περίπτωση έγκειται στο πού θα πληρώνονται οι ασφαλιστικές εισφορές. Ισχύει ότι καταβάλλονται στην Αγγλία και ότι εγώ μπορώ να έχω ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στην Ελλάδα της οποίας το κόστος θα καλύπτει η Αγγλία (έντυπο S1); Όσον αφορά τη φορολογία εισοδήματος, σύμφωνα με τη Συμφωνία Αποφυγής Διπλής Φορολόγησης (ΣΑΔΦ), νομίζω πως το εισόδημα φορολογείται στην Αγγλία και αν το αντίστοιχο ποσό φορολογούνταν περισσότερο στην Ελλάδα, τότε η όποια διαφορά εισπράττεται από την Ελλάδα.

2) Δημιουργία εταιρείας με έδρα την Αγγλία και μοναδικό υπάλληλο εμένα: Αυτή η επιλογή ίσως είναι προτιμητέα για την Αγγλική εταιρεία στην οποία θα γίνεται η παροχή υπηρεσιών μια και όλο το ρίσκο και τα γραφειοκρατικά μεταφέρονται σε εμένα. Σχετικά με το εισόδημα, μπορώ να δίνω στον εαυτό μου έναν ετήσιο μισθό, ίσως ίσο με το αφορολόγητο, και τα υπόλοιπα ως μέρισμα μια και θα είμαι ο μοναδικός μέτοχος της εταιρείας. Σε αυτή την περίπτωση, τι ισχύει σχετικά με τη φορολόγηση; Επίσης, θα πρέπει να πληρώνω και ΦΠΑ για την παροχή υπηρεσιών σε χώρα του εξωτερικού;

3) Δημιουργία εταιρείας με έδρα την Ελλάδα και μοναδικό υπάλληλο εμένα: Αυτή η περίπτωση είναι ίσως λιγότερο δελεαστική για την Αγγλική εταιρεία σε σχέση με το να συνεργαστεί με μια άλλη, επίσης Αγγλική (περίπτωση 2). Σε αυτό το σενάριο, οι ασφαλιστικές εισφορές και ο φόρος εισοδήματος καταβάλλονται αμφότερα στην Ελλάδα. Ωστόσο, ο φόρος είναι κατά πολύ μεγαλύτερος και επίσης περιλαμβάνει προκαταβολή φόρου εισοδήματος και εισφορά αλληλεγγύης τόσο στην εταιρεία όσο και στο μισθό που θα λάβω από την εταιρία μου. Όπως και στην περίπτωση 2, θα πρέπει να πληρώνω και ΦΠΑ για την παροχή υπηρεσιών σε χώρα του εξωτερικού;

Είναι ένα ιδιαίτερο και περίπλοκο θέμα που ίσως όμως απασχολεί και άλλους συναδέλφους που εργάζονται στο εξωτερικό.

 

Link to comment
Share on other sites

36 λεπτά πριν, Kostas3650 said:

 

1) Μόνιμος μισθωτός σε Αγγλική εταιρεία: Η κύρια δυσκολία σε αυτή την περίπτωση έγκειται στο πού θα πληρώνονται οι ασφαλιστικές εισφορές. Ισχύει ότι καταβάλλονται στην Αγγλία και ότι εγώ μπορώ να έχω ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στην Ελλάδα της οποίας το κόστος θα καλύπτει η Αγγλία (έντυπο S1); Όσον αφορά τη φορολογία εισοδήματος, σύμφωνα με τη Συμφωνία Αποφυγής Διπλής Φορολόγησης (ΣΑΔΦ), νομίζω πως το εισόδημα φορολογείται στην Αγγλία και αν το αντίστοιχο ποσό φορολογούνταν περισσότερο στην Ελλάδα, τότε η όποια διαφορά εισπράττεται από την Ελλάδα.

 Η αποψη μου ειναι οτι απτην στιγμη που θα εισαι φορολογικος κατοικος Ελλαδας, δεν εχει σχεση η συμφωνια αποφυγης διπλης φορολογησης μιας και δεν υπαρχει διπλη φορολογηση αλλα μονο η φορολογηση που θα πληρωνεις στην Ελλαδα ως κατοικος Ελλαδας. Επειδη ομως δεν ξερω τα φορολογικα του Η.Β. ισως κανω λαθος, παρολαυτα δεν εχει διαφορα γιατι ετσι ή αλλιως θα πληρωσεις το ιδιο ποσο. Το S1 που αναφερεις νομιζω ισχυει μονο οταν η εταιρεια σου σε στελνει για καποιο χρονικο διαστημα στο εξωτερικο σαν assignment/expat κλπ.

 

Edited by lefe
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Με το 2) είσαι εκτεθειμένος σε ενδεχόμενο φορολογικό έλεγχο. Η φορολογική κατοικία νομικού προσώπου σε περίπτωση ελέγχου θεωρείται ότι είναι στην Ελλάδα εφόσον ο τόπος άσκησης της διοίκησης βάση πραγματικών περιστατικών (μεταξύ των οποίων και η λήψη καθημερινών αποφάσεων) είναι η Ελλάδα.

Οπότε μια τέτοια εταιρεία φορολογείται σίγουρα στην Αγγλία γιατί για το HMRC είναι φορολογικός κάτοικος Αγγλίας με ότι συντελεστή έχει εκεί και φορολογείται ΚΑΙ στην Ελλάδα εφόσον πέσει αυτό στην αντίληψη της εφορίας.

Το νόμιμο και ασφαλές ώστε να μην είσαι εκτεθειμένος είναι το 3). Ο εταιρικός φόρος είναι πλέον πολύ μικρότερος (κάπου 21% νομίζω) και οι ασφαλιστικές εισφορές  του διαχειριστή ΙΚΕ ή εταίρου ΟΕ εξίσου μικρές αν επιλέξεις κατώτατη ασφαλιστική κλάση. Τα χρήματα δε θα τα παίρνεις σα μισθό υπαλλήλου αλλά σα μέρισμα/διανομή κερδών οπότε εισφορές θα πληρώνεις μόνο τις κατώτατης κλάσης, θα πληρώνεις εταιρικό φόρο 21% και φόρο μερίσματος αν ανοίξεις ΙΚΕ 5%. Εισφορά αλληλεγγύης δε θα έχεις πλέον. Πίστεψέ με η συνολική επιβάρυνση από το 2020 και μετά είναι πολύ μικρότερη από παλαιότερα και δεν αξίζει να ρισκάρεις με άλλες "λύσεις".

 

Για το 1) δεν ξέρω, όσοι μηχανικοί Η/Υ εργάζονται remote σε ξένες εταιρείες εδώ και χρόνια πάντως κάνουν όλοι το 3).

Μίλα με λογιστή και ζήτα του πληροφορίες για την καλύτερη υλοποίηση της λύσης 3). (Μορφή εταιρείας και τι θα σου μένει καθαρά)

Edited by leftkox
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση. Ας αναλύσω λίγο γα σενάρια που παραθέτεις:

1) Θεωρώ πως δεν θα καθήσει βρετανική εταιρεία να ψάξει όλη αυτή τη διαδικασία από τη στιγμή που δεν έχει γραφείο στην Ελλάδα (όπως ξέρεις τα έξοδα ξεκινάνε από τη στιγμή που ο εργαζόμενος θα ανοίξει το email..). Εκτός και αν δεν μπορεί να βρει υπάλληλο που να μπορεί να προσφέρει αυτό που προσφέρεις. Γενικότερα όμως, θέλω να ελπίζω πως με τον καιρό θα αλάξει η κατάσταση και τα πράγματα θα γίνουν ακόμα πιο ευέλικτα (εγένετο και Brexit.........)

2) Ναι. Για να γίνει αυτό όμως και να δουλέψεις ως contactor, θα πρέπει να έχεις κύκλο έτσι ώστε να σου δίνουν δουλειές. Ή να βρεις εταιρεία που να σε προσλάβει ως contractor για συγκεκριμένο έργο. Επίσης η εταιρεία να δεχτεί να είσαι όπου είσαι και όχι στο γραφείο ή στο εργοτάξιο. Από εκεί και έπειτα θα χρειαστείς επαγγελματική ασφάλιση στη Βρετανία, και να διαχειριστείς τα διάφορα ρίσκα (ie να μείνεις χωρίς εργασία για κάποιο διάστημα, την ευθύνη να ολοκληρώσεις στον χρόνο και σωστά (λόγω και της ασφάλειας φυσικά) αυτού που σου αναθέσανε, κτλ). Επίσης χρειάζεσαι και λογιστή. Καλό είναι να ξεκινήσεις κάτι τέτοιο όσο είσαι εδώ. Σε κάθε περίπτωση θα υπάρχουν πηγαινέλα στο Νησί.  

3) Οι εταιρείες εδώ συνήθως προσλαμβάνουνε contractor για να ολοκληρώσει μία εργασία γρήγορα, δηλαδή το 2). Δεν έχω δει μέχρι στιγμής να προσλαμβάνει εταιρεία μία άλλη σε άλλη χώρα να τους κάνει δουλειά. Για κάτι τέτοιο όμως, θεωρώ πως αυτή η εταιρεία θα πρέπει να έχει μία σημαντική εμπειρία ως εταιρεία. Οπότε, από εμένα είναι Όχι. 

Το 2) και να μιλήσεις με λογιστή στη Έλληνα λογιστή/ρια στη Βρετανία. 

Link to comment
Share on other sites

Απλά εχε υπόψη ότι το 2) είναι παράνομο αν δεν κανονίζεις τις δουλειές στην Αγγλία και ζεις μόνιμα στην Ελλάδα χωρίς να πατάς Αγγλία και είσαι εκτεθειμένος αν σε ψάξει η εφορία. Το λέω αυτό γιατί ο OP δεν λέει ότι θέλει να κλείνει δουλειές από Αγγλία, να πηγαίνει στο νησί να μιλάει με κύκλο πελατών και να έρχεται Ελλάδα να βγάζει δουλειά. 

 

Λέει ότι θέλει να μένει μόνιμα Ελλάδα 365 μέρες το χρόνο και η λύση 2) λέει να έχει μια (εικονική - βλ. ΚΦΕ για επίπλαστες καταστάσεις και έδρα/φορολόγηση νομικών προσώπων...) εταιρεία στην Αγγλία και να δουλεύει εδώ στην ουσία σα μισθωτός. Αυτό είναι προφανώς νόμιμο στην Αγγλία αφού το HMRC θα μαζέψει το φόρο αλλά όχι στην Ελλάδα καθώς αν θέλει η ελληνική εφορία μπορεί να απαιτήσει και αυτή φόρο από το πρώτο ευρώ κέρδους.

 

Με τη λύση 2) για να είσαι νόμιμος πρέπει να φροντίσεις να έχεις αποδεικτικά στοιχεία ότι ασκείς την πραγματική διοίκηση της εταιρείας από Αγγλικό έδαφος (π.χ. αεροπορικά εισιτήρια, νοικιασμένο γραφείο στην Αγγλία, υπάλληλο στην Αγγλία)

 

Δες και εδώ:

https://www.epixeiro.gr/article/1654

Edited by leftkox
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, leftkox said:

(π.χ. αεροπορικά εισιτήρια, νοικιασμένο γραφείο στην Αγγλία, υπάλληλο στην Αγγλία)

Οι contractors συνήθως εργάζονται στο γραφείο της εταιρείας που τους έχει προσλάβει...

Επίσης δεν έχουν υπαλλήλους μιας και contractor = ....ελεύθερος επαγγελματίας. Από εκεί και πέρα, δες τη φόρμα του self assessment.

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω. Υπάρχουν ΗΜΜΥ και Πληροφορικάριοι που εργάζονται έτσι (από Ελλάδα σαν contractors ξένων εταιρειών).

 

Αυτό ήθελα να πω. Αυτό το setup (άνοιγμα Αγγλικής εταιρείας για να δουλεύεις ως υπάλληλος ή μέτοχος αυτής σαν contractor άλλης Αγγλικής εταιρείας από το σπίτι σου στην Ελλάδα 365 μέρες το χρόνο) είναι προφανώς νόμιμο στην Αγγλία αλλά παράνομο στην Ελλάδα και η ελληνική εφορία AN σε πιάσει και το ψάξει θα θεωρήσει ότι έχεις φορολογική κατοικία στην Ελλάδα και θα σε φορολογήσει και εδώ. Τα αεροπορικά εισιτήρια, νοικιασμένα γραφεία κ.λπ. στην Αγγλία δεν είπα ότι χρειάζονται για να είναι νόμιμο το setup στην Αγγλία αλλά για να είναι νόμιμο στην Ελλάδα για την ελληνική εφορία.

Άγνωστο πώς θα χειριστεί την υπόθεσή σου ο ελεγκτής σε περίπτωση που σε πιάσουν και τι θα πληρώσεις αλλά είσαι εκτεθειμένος στις ελληνικές φορολογικές αρχές γενικά.

 

Για εμένα το οικονομικό όφελος δεν αξίζει το ρίσκο σε καμία περίπτωση σήμερα με δεδομένους τους νέους φορολογικούς συντελεστές νομικών προσώπων, τις χαμηλές εισφορές ΕΦΚΑ στην κατώτατη κλάση και την κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης.

 

Καλύτερα ατομική εταιρεία στην Ελλάδα και αν έχεις τζίρο πάνω από κάποιο όριο που θα σου πει ο λογιστής κάνε ΟΕ/ΙΚΕ στην Ελλάδα και κόψε τιμολόγια σε Αγγλία.

Edited by leftkox
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  

17 λεπτά πριν, leftkox said:

άνοιγμα Αγγλικής εταιρείας για να δουλεύεις σαν contractor άλλης Αγγλικής εταιρείας από το σπίτι σου στην Ελλάδα 365 μέρες το χρόνο

Καλησπέρα, γνωρίζεις τι θα πει contractor βασικά;

Επίσης, έγραψα κάπου να δουλέψει ο άνθρωπος παρανομά; Του είπε κανένας να μην πληρώσει εφορία στην Ελλάδα ή στη Βρετανία;;

 

@Kostas3650αν γίνεις contractor και είσαι πάνω από 180 μέρες στην Ελλάδα, φορολογήσαι για το παγκόσμιο εισόδημά σου στην Ελλάδα. Δεν έχει σημασία σε ποια χώρα δουλεύεις, σημασία έχει να δηλώνεις και το εισόδημα εξωτερικού εκεί που είσαι φορολογικός κάτοικος. Δηλαδή, εκεί που μένεις για παραπάνω από 180 ημέρες. Θα έχεις πληρώσει όμως φόρο στη Βρετανία μέσω του self-assessment στο HMRC. Οπότε στην Ελλάδα, πληρώνεις τη διαφορά μιας και είναι μεγαλύτερη η φορολογία στην Ελλάδα απ' ότι στη Βρετανία. Αυτά θα τα αναλάβει ο λογιστής σου. 

Είναι μπελάς; Και ναι, και όχι. Γιατί με £50-100 λίρες αμοιβή την ώρα, στην Ελλάδα άλλοι θα τρέχουν για σένα. Ο σκοπός είναι να βρεις πελάτες, και αυτό είναι το δύσκολο. 

Τώρα το τι θα σε κάνει ένας ελεγκτής άμα σε ποιάσει δίχως εισιτήριο, νομίζω είναι άλλο αντικοίμενο συζήτησης. 

 

Edited by Earl
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Earl said:

  

Καλησπέρα, γνωρίζεις τι θα πει contractor βασικά;

Επίσης, έγραψα κάπου να δουλέψει ο άνθρωπος παρανομά; Του είπε κανένας να μην πληρώσει εφορία στην Ελλάδα ή στη Βρετανία;;

 

@Kostas3650αν γίνεις contractor και είσαι πάνω από 180 μέρες στην Ελλάδα, φορολογήσαι για το παγκόσμιο εισόδημά σου στην Ελλάδα. Δεν έχει σημασία σε ποια χώρα δουλεύεις, σημασία έχει να δηλώνεις και το εισόδημα εξωτερικού εκεί που είσαι φορολογικός κάτοικος. Δηλαδή, εκεί που μένεις για παραπάνω από 180 ημέρες. Θα έχεις πληρώσει όμως φόρο στη Βρετανία μέσω του self-assessment στο HMRC. Οπότε στην Ελλάδα, πληρώνεις τη διαφορά μιας και είναι μεγαλύτερη η φορολογία στην Ελλάδα απ' ότι στη Βρετανία. Αυτά θα τα αναλάβει ο λογιστής σου. 

Τώρα το τι θα σε κάνει ένας ελεγκτής άμα σε ποιάσει δίχως εισιτήριο, νομίζω είναι άλλο αντικοίμενο συζήτησης. 

Ναι γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει contractor. Μη μου βάζεις λόγια εγώ αυτό που είπα είναι συγκεκριμένο, επειδή το έχω ψάξει από χρόνια το θέμα αναφέρω τι προβλήματα μπορεί να προκύψουν με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΟΡΙΑ αν ζεις στην Ελλάδα έστω και κάτω από 183 μέρες το χρόνο και έχεις Αγγλική εταιρεία. Το νομικό οπλοστάσιο του εφοριακού είναι πλέον πολύ ισχυρό...

 

Αν έχεις μια εταιρεία οποιασδήποτε μορφής με έδρα ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ και ασκείς την πραγματική διοίκησή της από την Ελλάδα τα κέρδη του ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ φορολογούνται στην Ελλάδα βάση ΚΦΕ του 2013. 

 

Αυτό είναι τελείως άσχετο με τη φορολογία του παγκόσμιου εισοδήματος του ΦΥΣΙΚΟΥ προσώπου που όντως γίνεται και στην Ελλάδα αν ζεις στην Ελλάδα πάνω από 180 (183 για την ακρίβεια) μέρες.

Δηλαδή αν μένεις στην Ελλάδα 183+ μέρες το χρόνο δεν καθαρίζεις δηλώνοντας το παγκόσμιο εισόδημά σου σαν φυσικό πρόσωπο στο Ε1. Με το να κατέχεις Αγγλική εταιρεία την οποία διοικείς από την Ελλάδα έχεις φοροδιαφύγει και πάλι!

 

Για να είσαι νόμιμος και να κοιμάσαι ήσυχος πρέπει η εταιρεία να έχει έδρα εκεί που ζεις. Ζεις Αγγλία όλο το χρόνο; Αγγλική εταιρεία. Ζεις Ελλάδα όλο το χρόνο; Ελληνική εταιρεία. Το παίζεις δίπορτο; Θες 2 εταιρείες και κόβεις τιμολόγιο από την Ελληνική εταιρεία για τους μήνες που ζούσες Ελλάδα και από την Αγγλική εταιρεία για τους μήνες που ζούσες Αγγλία ή μαζεύεις στοιχεία που τεκμηριώνουν ότι η πραγματική διοίκηση της εταιρείας γίνεται σε μία μόνο χώρα (ζόρικο).

Παραθέτω σχετικά το άρθρο 4 ΚΦΕ:

3. Ένα νομικό πρόσωπο ή μία νομική οντότητα θεωρείται φορολογικός κάτοικος Ελλάδας για οποιοδήποτε φορολογικό έτος, εφόσον:
α) συστάθηκε ή ιδρύθηκε σύμφωνα με το ελληνικό δίκαιο,
β) έχει την καταστατική έδρα του στην Ελλάδα, ή
γ) ο τόπος άσκησης πραγματικής διοίκησης είναι στην Ελλάδα οποιαδήποτε περίοδο στη διάρκεια του φορολογικού έτους.

4. Ο «τόπος άσκησης πραγματικής διοίκησης» θεωρείται ότι είναι στην Ελλάδα με βάση τα πραγματικά περιστατικά και τις συνθήκες λαμβάνοντας υπόψη ιδίως τα εξής:
α) τον τόπο άσκησης καθημερινής διοίκησης,
β) τον τόπο λήψης στρατηγικών αποφάσεων,
γ) την κατοικία της πλειοψηφίας των μετόχων ή εταίρων,
δ) τον τόπο ετήσιας γενικής συνέλευσης των μετόχων ή εταίρων,
ε) τον τόπο τήρησης βιβλίων και στοιχείων,
στ) τον τόπο συνεδριάσεων του διοικητικού συμβουλίου ή όποιου άλλου εκτελεστικού οργάνου διοίκησης,
ζ) την κατοικία των μελών του διοικητικού συμβουλίου ή όποιου άλλου εκτελεστικού οργάνου διοίκησης.

 

Λυπάμαι αν παρεξηγήθηκαν τα γραπτά μου απλά επειδή το είχα ψάξει το θέμα αρκετά καλά μεταφέρω μια τεκμηριωμένη (νομίζω) γνώμη. Μη βασιστείς σε εμάς, αν μένεις Ελλάδα ρώτα και έμπιστο Έλληνα λογιστή πριν φτιάξεις Αγγλική εταιρεία και ίσως πάνω από έναν γιατί είναι θέμα που αρκετοί δεν κατέχουν και καίνε κόσμο...

Edited by leftkox
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, Earl said:

 Ο σκοπός είναι να βρεις πελάτες, και αυτό είναι το δύσκολο.

Η συζήτηση ξεκίνησε με δεδομένο τον πελάτη, ο οποίος είναι ένας εργοδότης που βρέθηκε με το συμβατικό τρόπο.

Μέχρι τώρα ο θεσμός της τηλε-εργασίας έχει απασχολήσει ανθρώπους που ήδη κατέχουν μια θέση και αλλάζουν μόνο τον τρόπο εργασίας.

Αλλά επειδή καμία δουλειά δεν είναι μόνιμη, σύντομα θα έρθει, αν δεν έχει έρθει ήδη και η στιγμή της αλλαγής, η οποία πλέον θα πρέπει να γίνει κι αυτή μέσω τηλε-αναζήτησης και τηλε-πρόσληψης.. Εκεί τι γίνεται;

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.