Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Παλιοί αντισεισμικοί κανονισμοί


 
dargi

Recommended Posts

έχει κανείς τους παλαιότερους αντισεισμικούς; είμαι νέα μηχανικός και έχω μια αλλαγή χρήσης αλλά κάποιοι εξώστες του κτιρίου δεν έχουν κατασκευαστεί. τέλος πάντων, μάλλον πρέπει να κάνω επίλυση με τον παλιό αντισεισμικό. αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει θα ήμουν ευγνώμων...

Link to comment
Share on other sites

Τον αντισεισμικό του 1959 μόλις τον ψηφιοποίησα, το έκανα pdf και ανέβασα το αρχείο στα downloads ΕΔΩ.

Η ποιότητα δεν είναι και η καλύτερη δυνατή που σημαίνει ότι θα ζοριστούν τα ματάκια σου.

 

Για τον αντισεισμικό του 1985 θα περιμένεις λίγο εκτός αν το ανεβάσει κάποιος άλλος συνάδελφος.

Link to comment
Share on other sites

Κατέβασε και ΑΥΤΟ, θα σου χρειαστεί.

Είναι η τροποποίηση του άρθρου 12 του Αντισεισμικού Κανονισμού του 1959 που επιτρέπει την επαύξηση των επιτρεπομένων τάσεων για τους συνδυασμούς με σεισμό, κατά 50% για το σκυρόδεμα και 20% για το χάλυβα.

Link to comment
Share on other sites

Είναι η τροποποίηση του άρθρου 12 του Αντισεισμικού Κανονισμού του 1959 που επιτρέπει την επαύξηση των επιτρεπομένων τάσεων για τους συνδυασμούς με σεισμό, κατά 50% για το σκυρόδεμα και 20% για το χάλυβα.

 

Xάρη σου είναι εύκολο να σκανάρεις και την σελ.28 από το Δελτίο ΤΕΕ

στο οποίο αναφέρεται η συνέχεια των διευκρινήσεων του ΟΑΣΠ;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φίλε μου δεν μπορώ γιατί δεν έχω όλο το ΕΔ του ΤΕΕ αλλά μόνο την εν λόγω σελίδα σε φωτοτυπία.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό