Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Βοήθεια για σύνδεση εξωτερικής κεραίας Telco UHF-107R


Lena Elena

Recommended Posts

(Μεταφέρθηκε στην ενότητα ιδιωτών. Pavlos 33)

καλησπέρα. Έχω αγοράσει το παραπάνω μοντέλο κεραίας και έχω το εξής θέμα:Tο καλώδιο που έχει είναι 10 μέτρα κ δεν φτάνει στην τηλεόραση μου, αν κάποιος  γνωρίζει να με βοηθήσει πως να συνδέσω επιπλέον καλώδιο ,είμαι κάπως άσχετος . Ευχαριστώ

 

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν παίρνεις τηλ στην telco να σου πουν τι πρέπει να κάνεις?

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, Lena Elena said:

(Μεταφέρθηκε στην ενότητα ιδιωτών. Pavlos 33)

καλησπέρα. Έχω αγοράσει το παραπάνω μοντέλο κεραίας και έχω το εξής θέμα:Tο καλώδιο που έχει είναι 10 μέτρα κ δεν φτάνει στην τηλεόραση μου, αν κάποιος  γνωρίζει να με βοηθήσει πως να συνδέσω επιπλέον καλώδιο ,είμαι κάπως άσχετος . Ευχαριστώ

 

Kαλύτερα να μην ματίσεις καλώδιο με κάποιο βύσμα πριν αυτό φτάσει σε ενισχυτή γραμμής για να μην υπάρχει καμία απώλεια εξαιατίας της επέκτασης. Με 1 Ε/μέτρο παίρνεις καλή ποιότητα καλώδιο. Οπότε δες πόσα μέτρα χρειάζονται και αγόρασε ένα καινούργιο. Αυτό που έχεις αν δεν είναι από τα καλό, κράτησέ το για εσωτερικό καλώδιο. Λογικά θα έχεις μια τυπική συνδεσμολογία, εξωτερική κεραία, ενισχυτής ιστού και μετά το καλώδιο από τον ενισχυτή προς τος εσωτερικό του σπιτιού να καταλήγει σε ενισχυτή γραμμής (για να έχεις δυνατό σήμα σε περισσότερες τηλεοράσεις στο σπίτι που βρίσκονται σε κάποια απόσταση). Μετά τον ενισχυτή γραμμής οδεύουν καλώδια προς τις τηλεοράσεις. Η μάτιση (προέκταση) καλωδίου όπου απαιτείται (εσωτερικά κυρίως) μπορεί να γίνει και με έναν αντάπτορα (αρσενικό-αρσενικό). Αν όμως, όπως αναφέρεις δεν έχεις ασχοληθεί και δεν πιάνουν τα χέρια σου, καλύτερα να καλέσεις τεχνικό να έρθει και να κάνει την εγκατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο