Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Υαλοπίνακες


ragos

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

 

Σου πρόσφατο project μου ζητήθηκε σε μεταλλικη κατασκευή σε κουρακλε να τοποθετηθουν υαλοπίνακες 1.80m×1.00m. Θα ήθελα να ρωτήσω τι πάχους υαλοπίνακες είναι ενδεδειγμένοι ώστε το κομμάτι το οποίο θα είναι βατό να είναι ασφαλείς. Φαντάζομαι ότι οι υαλοπίνακες θα πρέπει να είναι triplex. Ο τζαμας μου είπε ότι το ενδεδειγμένο πάχος (3τζαμια και μεμβράνες) θα είναι 36mm περίπου, κάτι που ίσως βέβαια είναι υπερβολή(δεν κατασκευάζουμε υποβρύχια).

 

Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικα 

Link to comment
Share on other sites

Αν το "βατό" σημαίνει και πιθανό παρκάρισμα του "τουότα" με τα καρπούζια και τις πατάτε,..... ίσως τα 36 χιλ. να είναι πολύ λίγα!

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πριν, ragos said:

....Ο τζαμας μου είπε ότι το ενδεδειγμένο πάχος...

Δεν νομίζω ότι οι τζαμάδες μπορούν να υπολογίζουν την επάρκεια του υλικού τους με βάση το κινητό φορτίο που θα πρέπει να αντέχουν. Οι πιο αρμόδιοι απ’ όλους είναι οι Πολιτικοί Μηχανικοί.

Πέραν αυτού αν βάλεις ενιαία επιφάνεια υαλοπίνακα 1,8μ Χ 1μ θα είναι ζόρικο. Ειδικά αν υπολογίσεις κινητό φορτίο 500Kg/τ.μ.

Μια καλή λύση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι οι υαλοπίνακες να έχουν πιο μικρές διατάσεις έκαστος και στο σύνολο φυσικά ας είναι 1,8Χ1 αλλά θα έχουν τον μεταλλικό σκελετό που θα απορροφά φορτία.

Πχ θα μπορούσε να είναι {4τεμ Χ (45εκΧ 50εκ) } Χ 2 σειρές, περίπου.

Επικουρικά φρόντισε ιδιαίτερα το θέμα της ολισθηρότητας για τους περαστικούς όπως και ζητήματα αντιβανδάλ.

 

Υ.Γ.

22 ώρες πριν, ragos said:

..(δεν κατασκευάζουμε υποβρύχια)...

να υποθέσω ότι αυτό είναι αναβαθμισμένη έκφραση του δεν είναι δα και ΝΑΣΑ για κάθε υποτίμηση?

Link to comment
Share on other sites

Στο ΚΠΙΣΝ τα φωτοβολταϊκά πλαίσια που βρίσκονται στην οροφή είναι βατά καθαρά για λόγους συντήρησης.

Οι διαστάσεις τους είναι ~1800Χ1000mm, με ίδιο βάρος ~80kg και υπολογίστηκαν να εδράζονται σε 4 clamps επιφανείας ~60Χ15mm.  

Για να "αποκτήσουν βατότητα" με μέγιστο κινητό φορτίο 150kg  επιλέχθηκε η λύση δύο υαλοπινάκων των 8mm.

Εννοείται πως ενδιάμεσα των δύο υαλοπινάκων υπάρχουν ενσωματωμένες οι φ/β κυψέλες που δεν έχουν φέρουσα ικανότητα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.