Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Στροφή δουλείας διόδου


aquar

Recommended Posts

Γεια σας. Έχω επισυνάψει μια εικόνα, απόσπασμα από σχέδιο. Πρέπει να σχεδιαστεί μια δουλεία διόδου μέσω του χωραφιού Α προς το Β. Το πλάτος της ευθείας είναι 3μ. Αλλά αν κάνω ένα τόξο κύκλου 3μ με κέντρο τη γωνία που είναι το κτίσμα, δεν θα επαρκεί για να μπορεί να στρίψει ένα όχημα λόγω μεγάλης γωνίας 90°. Θέλει τουλάχιστον 5-6μ τόξο. Δεν ξέρω πως ακριβώς πρέπει να θέσω το ερώτημά μου. Υπάρχουν κάπου προδιαγραφές οχημάτων, πόσο στρίβουν; Πώς να ξέρω ακριβώς τι καμπύλη πρέπει να σχεδιαστεί; Σήμερα θα περάσει τσικουετσέντο, αυριο θα περάσει φορτηγό 4μ. Να πάνε να βάλουν κανα πάσσαλο εκεί που θα ορίσω τη δουλεία και αύριο μεθαύριο που ο Β θα θέλει να στρίψει να μη χωράει και να πιάσει καβγά με τον Α και στο τέλος θα τα ακούω εγώ. 

3.png

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχας, δειχνεις στο τοπογραφικο σου, την -κατα την γνωμη σου- προταση.

Αποτυπωνεις και τους γυρω "δρομους",  ωστε να αποδειχνεις  οτι δεν θες   σωνει και καλα απο τον Α,  αλλα διοτι ετσι ειναι "η λιγωτερο επαχθης  για ολους λυση"

Δεν σε υποχρεωνει κανενας να πας "γωνια-γωνια" και να παιρνεις  με την πλατφορμα ...παραμαζωμα τους τοιχους του κτισματος ή τον φραχτη με τον απεναντι..

Ζητας  απο το Α μηκος πλευρας μεγαλυτερο κατα  3-4 μ. και βγαινεις "υπο γωνια"

Ετσι θα το σχεδιασεις και θα δικαιολογησεις στο δικαστήριο γιατι εδωσες αυτη την λυση

[εαν δεν υπηρχαν τα κτισματα στο πιο πισω, θα επρεπε σαν πρωτη λυση να προτεινεις να παρεις την διελευση "απο μισο" απο το Α και το "Γ"

Λογω των κτισματων "αναγκαζεσαι" να ζητας μονον απο το Α

Και για αυτο θα ανεφερεις.

Και ολα αυτα θα ειναι και περιεχομενο της αγωγης.

Θα συννενοηθεις πιο πριν με τον δικηγορο.

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

@aquar Στα πολύ σωστά που αναφέρει παραπάνω ο Δημήτρης, ή θα ανοίξεις τη δίοδο με μεγαλύτερο πρόσωπο στην πλευρα των 10,45 μ για να μπαίνει μετά στο Β, λοξά και να μην έχεις τόσο απότομη κλειστή και στενή στροφή, ή θα δημιουργήσεις πλάτωμα  στην γωνία του κτιρίου πριν μπει το αυτοκίνητο στο Β, ή διαφορετικά μπορεί να σε βοηθήσει και το συνημμένο που ναι μεν αναφέρεται σε προδιαγραφές κατασκευής χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων, αλλά έχεις μια αντιστοιχεία πλάτους στροφής και εσωτερικής ακτίνας για να το σχεδιάσεις. Από τον πίνακα βλέπεις αυτό που πρακτικά γνωρίζουμε, ότι καθώς η ακτίνα μικραίνει απαιτείται μεγαλύτερο πλάτος καμπύλου τμήματος για να χωρέσει το αυτοκίνητο. Τώρα, για το τι αυτοκίνητο πρέπει να χωράει, νομίζω ότι ο σχεδιασμός γίνεται για τη συνήθη χρήση, δηλαδή επιβατικά και μέσα άμεσης βοήθειας (ασθενοφόρα πυροσβεστικά). Δεν θα σχεδιάσεις αυτοκινητόδρομο μήπως και στο μέλλον χρειαστεί να περάσει συρόμενο. Λογικά πράγματα ώστε να υπάρχει η λιγότερο δυνατή όχληση στο δουλεύον ακίνητο.

ΣΕΛ 2 ΦΕΚ 167 Δ 2-3-93. Προδιαγραφές για την κατασκευή χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων.pdf

Edited by Pavlos33
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@dimitris GM δεν έχει να κάνει με δικαστήριο. Τα χωράφια ΑκαιΒ ανήκουν σε έναν που θα κάνει γονική παροχή στα παιδιά του που θα τους δώσει από ένα. Δεν το έδειξα στο σχέδιο, δεν θεώρησα ότι είναι σχετικό με το ερώτημά μου, το χωράφι Α έχει δουλεία διόδου από άλλο χωράφι βοριότερά του, πλατους 3μ με συμβόλαιο σύστασης δουλείας. Τώρα που θα ξε-συνενωθούν τα Α&Β χωράφια, θα πρέπει το Β από κάπου να έχει δρόμο. Σε αυτό που καταλήγει ο Pavlos33 και τον ευχαριστώ για το ΦΕΚ που επισύναψε, θέλω και εγώ να δείξω να μη χαραχθεί οδός, με πλάτος που δεν είναι πραγματικά απαραίτητο.  Ναι, το να πάει η δουλεία λίγα μέτρα παρακάτω είναι μια καλή λύση. Αλλά για να μην υπάρχουν γκρίνιες ότι θα φάω "όλο" το χωράφι του Α για να περνάει ο Β, καλό θα είναι να έχω έναν οδηγό, όπως το άρθρο του ΦΕΚ ώστε να σχεδιαστεί όσος δρόμος χρειάζεται. 

Link to comment
Share on other sites

[εχει  εχει ξανασυζητηθει αυτο το θεμα....σωστά;;;;]

Εχει ...εστω...10 στρ.

Θελει να  κανει κατατμηση και να  δωρησει  ενα τμημα στον εναν γιο και ενα τμημα στον αλλον.

Δεν απαγορευεται η κατατμηση απο "αλλες διαταξεις";;;;;

Μονος του εναι...αυτος αποφασιζει ποσο ειναι το πλατος της δουλειας για να μπορει να εξυπηρετηθει και ο "τυφλος".

Κι αν ο αλλος εχει ή θα εχει  μια πλατφορμα που μαζι με το τρακτερ πιανουν 10 μ. εσυ, σε  αυτη την αναγκη θες  δοσεις απαντηση.

Και, νομιζω, οτι ο "κυκλος" που εκανες σε μπερδευει

.Απο την γωνια πρεπει να μετρησεις κι οχι να καλυψεις με τον κυκλο και το κτισμα στη γωνια.

Θες ολα κι ολα μια λωριδα πλατους 3-4 μ. και μηκους 4 μ.

δλδ μιλαμε για 15 τμ.

τι να πώ τωρα...

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν, dimitris GM said:

Δεν απαγορευεται η κατατμηση απο "αλλες διαταξεις";;;;;

Αυτό το γεωτεμάχιο το 1940 ήταν ένα. Ο ιδιοκτήτης έδωσε το '50 προίκα, "διηρημένο τμήμα  αγρού" το σημερινό τμήμα Β στην κόρη του και αυτό που έμεινε, δηλαδή το σημερινό τμήμα Α, το πούλησε στον γιό του (για ισχυροποίηση τίτλου) ως ξεχωριστό χωράφι. Δεν υπάρχουν πουθενα αναφορές για δουλεία. Αυτός που πήρε το τμήμα Α αργότερα το πούλησε στην αδερφή του που έχει το τμήμα Β, έτσι το ένα παιδί βρέθηκε με 2 όμορα γεωτεμάχια Α και Β. Τώρα με τη σειρά της η ιδιοκτήτρια θα δώσει από ένα γεωτεμάχιο στα δύο της παιδιά. Δεν υπάρχουν αλλού περιμετρικά άλλοι δρόμοι, μόνο με τη δουλεία διόδου από το Α υπάρχει επικοινωνία με κεντρικό δρόμο. Το ξέρω πως είναι μικρή η έκταση της δουλείας, αλλά δεν θέλω να ακούσω μελλοντικά ότι τα σχεδίασα χάλια, και πως δεν χρειαζόταν "τοση μεγάλη στροφαρα" ή "τόσος πλατυς δρόμος" για να περνάει ο Β.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.