Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Μάστερ τα πενταετή πτυχία των μηχανικών του ΕΜΠ


Michanikos.gr

Recommended Posts

pappos wrote: "Κάποιος μίλησε για δημοσιεύσεις...να μάθει πρώτα το παιχνίδι των δημοσιέυσεων και μετά ξανασυζητάμε."

 

 

Επειδή αυτός ο κάποιος είμαι εγώ.. μου κάνεις υπόδειξη τώρα?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 298
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Δεν κατάλαβα το "υπόδειξη" ?

 

Λέω πως έχουν τα πράματα στις δημοσιεύσεις. Αν δεν τα ξέρεις ρώτα να μάθεις. Καλό σου κάνω. Σε βοηθάω συναδελφικά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβα το "υπόδειξη" ?

 

Λέω πως έχουν τα πράματα στις δημοσιεύσεις. Αν δεν τα ξέρεις ρώτα να μάθεις. Καλό σου κάνω. Σε βοηθάω συναδελφικά.

 

Έκανα μία ενδεικτική παραπομπή σε μία σελίδα του ΕΜΠ για να ενημερωθούν όλοι οι ισοπεδωτές για το ερευνητικό έργο του ιδρύματος. Αυτή η σελίδα δείχνει τον συνολικό αριθμό δημοσιεύσεων του εργαστηρίου σε διεθνή περιοδικά με κριτές και όχι πόσες δημοσιεύσεις έχει ένας ξεχωριστά. Φυσικά μπορεί κάποιος να χώνει το όνομά του και αλλού. Αυτό δεν ανεβάζει όμως τον συνολικό αριθμό δημοσιεύσεων του εργαστηρίου και του ιδρύματος γενικότερα. Εξετάζουμε δημοσιεύσεις και όχι πρόσωπα.

Ούτε οι υποδείξεις ούτε οι ειρωνίες ηχούν όμορφα ειδικότερα όταν βασίζονται σε παρανόηση.

Όλα αυτά στα είπα με το πλέον κομψό τρόπο από ειλικρινή σεβασμό προς το πρόσωπό σου.

Link to comment
Share on other sites

Το ΥΠΕΠΘ δεν υπήρξε ΠΟΤΕ΄ αρνητικό στο να βρεθεί μια λύση για τον τρόπο που θα αναγνωριστεί το δίπλωμα του πολυτεχνείου ως ισότιμο με μεταπτυχιακό. Μια τέτοια ρύθμιση, που επί της ουσίας θα εφάρμοζε στη χώρα μας το Ευρωπαϊκό μοντέλο αναγνώρισης τίτλων σπουδών δεν μπορεί να γίνει μονομερώς μόνο για τα πολυτεχνεία, αλλά για το σύνολο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Επί της ουσίας το ΤΕΕ και το ΕΜΠ ζητούν να εφαρμοστεί ένα Ευρωπαϊκό συστημα αναγνώρισης και ισοτιμίας διπλωμάτων με βάση τη συνθήκης της Μπολόνια και το σύστημα των πιστωτικών μονάδων ECTS, συνθήκη που έχει υπογράψει και η χώρα μας. Οι υποκριτές όμως του ΕΜΠ και του ΤΕΕ που εμφανίζονται στις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα και λένε "όχι στη συνθήκη της Μπολόνια" (γνωρίζοντας βέβαια πολύ καλά ότι αυτό δεν μπορεί να αλλάξει) είναι οι ίδιοι που στην ουσία ζητάνε την εφαρμογή της, δηλαδή αυτό που με παραλλαγές εφαρμόζεται σταδιακά σε όλη την Ε.Ε., αλλά μόνο για πάρτι τους. Δηλαδή, ζητάνε να εφαρμοστεί ότι ισχύει στην Ευρώπη αλλά μονομερώς. Μόνο γιαυτούς και για κανέναν άλλο. Επικαλούνται την Ευρώπη αλλά δεν την θέλουν και για τα υπόλοιπα ιδρύματα. Θέλουν να επωφεληθούν μόνο αυτοί.

 

Ας μας ξεκαθαρίσει κάτι το ΕΜΠ και το ΤΕΕ. Θέλουν να ισχύει στην Ελλάδα ότι ισχύει στην Ευρώπη ναι ή όχι ? Διότι δεν είναι δυνατόν να επικαλούνται μερικοί την Ευρώπη για ότι τους συμφέρει και να την απορρίπτουν για ότι δεν βολεύει τις συντεχνιακές τους λογικές.

 

Όσο για τα papers όλοι γνωρίζουμε το σύστημα με το οποίο μπαίνουν τα διάφορα ονόματα. Και εκτός από papers και θεωρητικολογίες, ποια καινοτομία του ΕΜΠ καταξιώθηκε διεθνώς και εφαρμόστηκε στη βιομηχανία ή την τεχνολογία ? Διότι από papers να φάν και οι κότες. Μόνο papers παράγουμε μου φαίνεται. Τίποτε άλλο...

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί το ΕΜΠ μαζί με τις παρέες του στο ΤΕΕ να νομίζει ότι νομοθετεί αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα. Επί των λεγομένων σου όμως και για να χρησιμοποιήσω τα δικά σου λόγια θυμίζω το εξής : "Εφόσον με 3.5-4 χρόνια σπουδές, οπουδήποτε στον κόσμο, θεωρούν και βεβαιώνουν ότι σου έδωσαν bachelor....", γιατί άραγε το ΕΜΠ και ΤΕΕ που επικαλούνται την παγκόσμια ή ευρωπαϊκή πραγματικότητα για την πάρτι τους, την απορρίπτουν για όλους τους άλλους και συγκεκριμένα για τα ΤΕΙ και τις ισότιμες σχολές εξωτερικού ?

 

 

 

Ενώ τα βαφτίσια του προγράμματος σπουδών του πολυτεχνείου που είναι διαρθρωμένο ως ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ πρόγραμμα ως ισοδύναμου με master είναι ισοπέδωση προς τα πάνω ???

 

 

 

Η διαφορά των ΑΤΕΙ από το πολυτεχνείο δεν είναι ούτε 2 ούτε 4 χρόνια, αλλά 1 έτος. Αν κάποιοι δεν στρώνονται να διαβάσουν και κάνουν 10 χρόνια στο πολυτεχνείο αυτό δεν σημαίνει ότι το χρονικό αυτό διάστημα προσμετράται στη διαφορά των ετών σπουδών. Υπάρχουν πολλοί φοιτητές του πολυτεχνείου που τέλειωσαν στα 5 χρόνια ακριβώς. Όσοι κάθονται 2-4 χρόνια παραπάνω προφανώς δεν είναι τόσο καλοί φοιτητές.

Και με την ευκαιρία, δεν βλέπω να "λιώνουν" και τόσο πολύ στο διάβασμα όσο θες να μας παρουσιάσεις. Αντιθέτως, βλέπω να "λιώνουν" μια χαρά από τις μπύρες και τις κραιπάλες κάθε Σάββατο στα πάρτυ της ΑΣΟΕΕ και της Γεωπονικής.

 

GeorgeS αυτοι που λιώνουν τώρα στις μπύρες έλιωναν στο διάβασμα πολύ περισσότερα χρόνια απο σενα ,Προφανώς.Το αραλίκι με μέτρο κανέναν δε σκότωσε..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τοποθετήθηκα ως προς την άποψη ότι ειδικά οι φοιτητές των πολυτεχνείων "λιώνουν" στο διάβασμα ολημερίς και ολονυχτίς όπως αφήνεται να εννοηθεί για λόγους εντυπωσιασμού. Ξέρω πολύ καλά τι ισχύει για τη συντριπτική πλειοψηφία. Οπότε προσπάθειες παρουσίασης ότι ο χρόνος σπουδών στο πολυτεχνείο είναι 2 ή 4 ή 14 χρόνια παραπάνω από τα υπόλοιπα ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ως επιχείρημα στερείται σοβαρότητος. Η διάρκεια σπουδών στα πολυτεχνεία είναι 5 έτη, η διάρκεια σπουδών στα ΤΕΙ είναι 4 έτη, στα πανεπιστήμια επίσης 4, στα ΙΕΚ 2, στο Λύκειο 3, στο Γυμνάσιο 3 και στο Δημοτικό 6. Αυτή είναι η μόνη βάση στην οποία μπορούμε να συζητήσουμε ως προς τον χρόνο σπουδών. Τα υπόλοιπα είναι για τους αδαείς.

Link to comment
Share on other sites

Πολυτεχνεία και έρευνα: Δείτε γιατί είναι υπό το μηδέν

http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1555&Itemid=105

 

Χιλιάδες ευρώ καταλογίσθηκαν σε καθηγητές -Τι λέει το πόρισμα-Να μην επιστραφούν ζητά η Σύγκλητος

 

Το πόρισμα

Από το φθινόπωρο του 2005 το Πανεπιστήμιο Κρήτης βρίσκεται αντιμέτωπο με καταλογισμούς που έγιναν από Οικονομικούς Επιθεωρητές σε μεγάλο αριθμό μελών του και πρώην μελών του. Μεγάλα ποσά που διατέθηκαν μέσω του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας για την ανάπτυξη και την εύρυθμη λειτουργία του Πανεπιστημίου καταλογίζονται σε μέλη της Επιτροπής Ερευνών ως πληρωμές "άσχετες με το σκοπό της διαχείρισης".

 

Και η Σύγκλητος υποστηρίζει τους "ερευνητές". Μάλλον και εκεί έμειναν στα papers...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τοποθετήθηκα ως προς την άποψη ότι ειδικά οι φοιτητές των πολυτεχνείων "λιώνουν" στο διάβασμα ολημερίς και ολονυχτίς όπως αφήνεται να εννοηθεί για λόγους εντυπωσιασμού. Ξέρω πολύ καλά τι ισχύει για τη συντριπτική πλειοψηφία. Οπότε προσπάθειες παρουσίασης ότι ο χρόνος σπουδών στο πολυτεχνείο είναι 2 ή 4 ή 14 χρόνια παραπάνω από τα υπόλοιπα ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ως επιχείρημα στερείται σοβαρότητος. Η διάρκεια σπουδών στα πολυτεχνεία είναι 5 έτη, η διάρκεια σπουδών στα ΤΕΙ είναι 4 έτη, στα πανεπιστήμια επίσης 4, στα ΙΕΚ 2, στο Λύκειο 3, στο Γυμνάσιο 3 και στο Δημοτικό 6. Αυτή είναι η μόνη βάση στην οποία μπορούμε να συζητήσουμε ως προς τον χρόνο σπουδών. Τα υπόλοιπα είναι για τους αδαείς.

 

Ωραία ας το θέσω αλλιώς , οοοοοοτι και να λέμε εξομοίωση του ηλεκτρολόγου μηχανικου ΤΕ με αυτόν ενός πολυτεχνείου δε θα γίνει γιατί αυτό είναι το σωστό , τι να κάνουμε?Επίσης αφήνεις να εννοηθεί οτι στα ΑΤΕΙ γίνεται σούπερ επιστημονική δουλειά , το οποίο σαφώς είναι ενα πολύ καλό ανεκδοτο για πολλούς και διάφορους λόγους.Βέβαια τ οτι λες αυτά που λές είναι πολύ λογικό καθότι η προπαγάνδα που γίνεται απο μέρους καθηγητών των ΑΤΕΙ εις βάρος του ΕΜΠ έχει γραψει ιστορία:D

 

Και κατι τελευτάιο όσον αφορά το οτι λιώνουν ολημερίς κλπ....Για πες μου ενά πανεπιστήμιο που λιώνουν ολημερίς και οληνυκτίς γιατί ακόμα και στο ΜΙΤ έχεις ελευθερο χρόνο να πιεις μπύρες και να πας και σε πάρτυ , προφανώς οχι της ΑΣΣΟΕΕ η του γεωπονικού.

Αυτά

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι πείτε μου,

 

Να θυμίσω ότι είστε off-topic? Να θυμίσω ότι το θέμα έχει ξανασυζητηθεί? Να θυμίσω ότι αντίστοιχες συζητήσεις (με αναφοερές επί του προσωπικού) έχουν γίνει πολλάκις στο συγκεκριμένο φόρουμ και ουδέποτε οδήγησαν έστω σε κάτι στοιχειωδώς χρήσιμο? Να θυμίσω ότι υπάρχουν και κανόνες συμμετοχής? Να θυμίσω ότι καλώς ή κακώς υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι με την τήρηση τους? Πείτε μου από που θέλετε να ξεκινήσω...

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν είπε ότι οι φοιτητές των πολυτεχνείων δεν κάνουν τίποτα άλλο στη ζωή τους από το να διαβάζουν.

Η διαφορά φίλε GeorgeS, δεν είναι μόνο στην ποσότητα ετών φοίτησης αλλά και στην ποιότητα!!!!!!.

(από πότε τα ΤΕΙ είναι 4ετούς φοίτησης? εγώ τα ήξερα με εξαίρεση 1~2 3,5 ετών).

Άλλος ο ρόλος των μηχανικών Π.Ε, και άλλος ο ρόλος των Τ.Ε που είναι η εφαρμογή, η κατανόηση και η υλοποίηση της μελέτης !!!

 

Το ότι οι Ελληνική Πολιτική πρακτική (μπλέ και πράσινων) των κυβερνήσεων για διάφορους λόγους (καταπολέμηση ανεργίας διπλωματούχων Πολυτεχνείων με PhD και Μsc, κατανάλωση Ευρωπαϊκών ενισχύσεων, ενίσχυση φθινουσών τοπικών οικονομιών απομακρυσμένων πόλεων και κωμοπόλεων με άνοιγμα κάθε είδους κλάδου και ειδικότητας Τ.Ε.Ι, ικανοποίηση του αισθήματος των γονέων ότι το βλαστάρι τους σπουδάζει.... κλπ, κλπ), έχει οδηγήσει σε απίστευτα νούμερα τις εισαγωγές σε Τ.Ε.Ι, τα οποία με τη σειρά τους θα παράξουν νέες στρατιές ανέργων κλπ.

Αλλά το πρόβλημά των κυβερνήσεων δεν είναι τι θα τους κάνει μετά (τους ανέργους) αλλά τι θα κάνουν (οι κυβερνήσεις) κατά τη διάρκεια της θητείας τους προκειμένου να κερδίσουν πόντους....

 

Όταν έδωσα 1η φορά πανελλήνιες εξετάσεις πριν 23 χρόνια, οι υποψήφιοι ήταν γύρω στις 140.000 (τελειόφοιτοι και απόφοιτοι λυκείων). Από αυτούς οι εισακτέοι στις σχολές Γ'βαθμιας εκπαίδευσης ήταν 41.000~42.000,

20.000 σε ΑΕΙ και 21.000 σε ΤΕΙ.

Αυτή τη στιγμή οι υποψήφιοι για πανελλήνιες εξετάσεις ξέρεις πόσοι είναι?? Περίπου 94.000 από τους οποίους θα εισαχθούν 88.262!!! :shock:

Δλδ, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΙΣΑΧΘΟΥΝ.

Από αυτούς 40180 σε ΑΕΙ και 43430 σε ΤΕΙ (οι υπόλοιποι είναι στρατιωτικών σχολών).

Ερώτηση: Πόσο κατιμάς πρέπει να είσαι για να μην εισαχθείς????

Απάντηση: Τόσο που να μη μπορείς να λύσεις εξίσωση αX+β=γ. (1)

 

Παρακαλώ να γίνει η σύγκριση των εισακτέων μέσα στην περασμένη 25ετία.... Όσοι συνολικά εισάγονταν τότε σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, είναι μόνο οι των ΑΕΙ φέτος....

 

Αν τώρα δεχθούμε το αυτονόητο ότι στις καλύτερες σχολές εισάγονται οι καλύτεροι, δλδ αυτοί που έχουν την υψηλότερη βαθμολογία και ότι οι σχολές πληρούνται με φθίνουσα βαθμολογία καταλήγουμε στο αυτονόητο συμπέρασμα ότι στις σχολές ΑΕΙ εισάγονται οι καλύτεροι ποιοτικά φοιτητές και στα ΤΕΙ οι ποιοτικά χειρότεροι.

Άρα συνεπάγεται ότι τα ΑΕΙ > ΤΕΙ από πλευράς ποιότητας. (2)

 

Φίλε, στη ζωή ΔΕΝ υπάρχει ισότητα. Τίποτα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΘΕΤΗΣ. Όλη μας η ζωή διέπεται από αδικίες και ιεραρχίες... Ιεραρχία πολιτική, ιεραρχία στρατιωτική, ιεραρχία οικονομική, ιεραρχία εκπαίδευσης. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΙΣΟΤΗΤΑΣ Π Ο Υ Θ Ε Ν Α (3). (ούτε καν στις "λαϊκές δημοκρατίες" με τους συντρόφους ηγέτες).

Στην Ελληνική πραγματικότητα σε 3 πράγματα είμαστε ΙΣΟΙ ΟΛΟΙ :

α) Στο θάνατο

β) Στο να λέμε ότι μ@@@@@ μας κατέβει στο κεφάλι

γ) Στις ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Για το γ όλοι την ώρα της εξέτασης είμαστε ίσοι από πλευράς ευκαιρίας.

 

Όπως λοιπόν είχα και εγώ την ευκαιρία μου κατά την περίοδο των πανελληνίων, έτσι την είχες και συ και όλοι όσοι περάσαμε αυτό το κατώφλι. Όταν πέρασα την πρώτη φορά σε ΤΕΙ, πίστεψέ με είχα συμφοιτητές που δεν ήξεραν να λύσουν την εξίσωση (1)!!!!.:shock: (κυρίως από τεχν., επαγγ. και νυχτερινά λύκεια)

Γνωρίζοντας λοιπόν ότι ισχύει η ανίσωση (2) και το αξίωμα (3), πήρα την απόφαση να ξαναδώσω εξετάσεις πάλι, εκτιθέμενος επί ίσοις όροις (γ) με τους υπόλοιπους συνυποψήφιους μου για να περάσω στο ΑΕΙ (Ε.Μ.Π) της επιλογής μου.

Και αυτό φίλε γιατί ήξερα πως εφόσον : ΑΕΙ > ΤΕΙ, άρα και

Επαγγ. δικαιώματα ΑΕΙ > Επαγγ. δικαιώματα ΤΕΙ, άρα και

ΑΜΟΙΒΕΣ ΑΕΙ > ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΕΙ. *** ΟΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

 

Στο ΑΕΙ φίλε μου, ΔΕΝ συνάντησα συμφοιτητή μου που να μην ήξερε να λύσει κάτω από ολοκληρώματα ή έστω παραγώγους!!

Επίσης η χρονική διάρκεια ήταν +2 έτη από τα ΤΕΙ.

 

Μετά τα όσα ανωτέρω εξέθεσα, θα ήθελα να αιτιολογήσεις επαρκώς και λογικώς: Πως την ανίσωση (2) (εσύ και όλοι που αναφέρουν τα ίδια επιχειρήματα) θα τη μετατρέψετε σε εξίσωση ΑΕΙ = ΤΕΙ ???

Και ΜΗ μου πεις πως στο εξωτερικό η φοίτηση στα Κολέγια και Πανεπιστήμια είναι 3ετούς, 4ετούς φοίτησης, όσο και των Ελληνικών ΤΕΙ άρα στη βάση της ισότητας εντός της Ευρώπης:

Ελλ. ΑΕΙ = Ευρ. ΑΕΙ (4)

 

Έτη φοίτησης Ελλ. ΤΕΙ = Έτη φοίτησης Ευρ. ΑΕΙ (5) άρα

 

Ελλ. ΤΕΙ = Ευρ. ΑΕΙ (6)

 

Άρα από τις (4) & (6) συνάγεται ότι Ελλ. ΑΕΙ = Ελλ. ΤΕΙ γιατί αυτό είναι ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ όσων δεν κατάφεραν (ενώ είχαν την ευκαιρία..(γ) ή ακόμα και τις κατατακτήριες) να γίνουν απόφοιτοι των ΑΕΙ.

Παρακολουθώ τα διάφορα ποστ για το θέμα ΑΕΙ ΤΕΙ εδώ και αρκετούς μήνες, ποτέ όμως δεν έγραψα κάτι.... Ξέρω πως θα ρίξω λάδι στη φωτιά αλλά νυσάφι πια!!!!!!!!!!

Ξέρω πως με τα ανωτέρω θα δυσαρεστήσω πολλούς, ακόμα και φίλους εντός του φόρουμ. Τους ζητώ, όχι τη συγχώρεσή τους απλά την κατανόηση των αρχών της ζωής.

 

Με τιμή προς όλους τους συναδέλφους ΑΕΙ - ΤΕΙ,

GRTOPO

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.