Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πώς δουλεύουν τα πακέτα της 4Μ


NikoGkot

Recommended Posts

Είμαι νέος μηχανικός και προσπαθώ να καταλάβω τι πακέτο πρέπει να αγοράσω από τη 4Μ προκειμένου να συντάξω μια Η/Μ μελέτη. Βλέπω ότι στο site τους έχουν το 

ΠΛΗΡΕΣ Η/Μ ΠΑΚΕΤΟ ADAPT-FINE/AutoFINE
 
Τιμή: 2,450.00 EUR

παράλληλα όμως έχουν και 

Πρόγραμμα Συνδρομής 2022: Η/Μ ADAPT/FCALC μέχρι 5 εφαρμογές
 
Τιμή: 120.00 EUR

 

Σε τι αποσκοπεί αυτός ο διαχωρισμός; Απαιτούνται και τα δύο; Αν το δεύτερο είναι μόνο για τεχνική υποστήριξη και αναβαθμίσεις τότε γιατί έχει τον περιορισμό των 5 εφαρμογών; 

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει, καθώς το τμήμα υποστήριξης τους δεν φαίνεται να θέλει να μου εξηγήσει τα παραπάνω; 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, η 1η τιμή δηλ. τα 2.450,00 αφορά πληρωμή εφάπαξ για αγορά του λογισμικού. Η 2η τιμή δηλ. τα 120,00 EUR αφορά το ετήσιο συμβόλαιο υποστήριξης που πρέπει να πληρώνεις ώστε να έχεις την τελευταία έκδοση και για παροχή υποστήριξης. Η τιμή των 120 EUR αφορά μέχρι 5 εφαρμογές, για >5 τότε μου φαίνεται η τιμή είναι 145 EUR, ενώ για το σχεδιαστικό του Fine είναι 85 EUR.

Για ποιό λόγο δεν θέλει το τμήμα υποστήριξης να σου εξηγήσει, μήπως δεν κατάλαβες εσύ κάτι;

Edited by akis73
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι θα πει 5 εφαρμογές ; Εννοεί 5 μελέτες; Έχει περιορισμό δηλαδή στο πόσες μελέτες θα κάνεις; Αν δεν αγοράσω το ετήσιο συμβόλαιο μπορώ να δουλέψω μόνο με την αγορά του λογισμικού (2.450) ; Μπορώ να αγοράσω μόνο το ετήσιο συμβόλαιο χωρίς την πρώτη τιμή αν το θέλω μόνο για ένα έτος ή μόνο για 5 μελέτες ; 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, NikoGkot said:

Εννοεί 5 μελέτες;