Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αλλαγή χρήσης καταστήματος σε θέση στάθμευσης


Recommended Posts

Γειά σας συνάδελφοι μηχανικοι (... αν και ΧΜ και όχι πολιτικός), μπαίνω κατευθείαν στο θέμα:

 

Ποιά είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί για αλλαγή χρήσης ισογείου καταστήματος σε κλειστό πάρκινγκ;

Τι προυποθέσεις πρέπει να καλύπτει ο χώρος του κλειστού πάρκινγκ;

Τι άδειες χρειάζονται; Η πυρασφάλεια με απασχολεί κυρίως και θέματα ασφάλειας.

Πόσος χώρος προβλέπεται για απαγόρευση στάθμευσης τρίτων ώστε να γίνεται ελεύθερα η διέλευση του οχήματος στην είσοδο του πάρκινγκ;

Οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες της πολυκατοικίας έχουν λόγο στην αλλαγή χρήσης;

Πόσο κοστίζει η διαδικασία;

 

Παιδιά ευχαριστώ πολύ, η πολεοδομία δε με βοήθησε καθόλου και δεν βρήκα ούτε ένα 'υπέυθυνο'...

 

Οι ερωτήσειες αφορούν τη δική μου πολυκατοικία όπου ο ιδιοκτήτης του ισογείου 'καταχράστηκε' (έχτισε ράμπα, άλλαξε χρήση, απαγορεύει το παρκάρισμα) όλη την είσοδο (περίπου 7μ.) με τεράστιες 'αυτοσχέδιες' πινακίδες απαγόρευσης πάρκινγκ, σε περιοχή με έντονο πρόβλημα στάθμευσης, χωρίς καμία αδειοδότηση από πολεοδομία.

Αν ο νόμος του το επιτρέπει ας πάρει τα 7μ. αλλά για 1 αυτοκίνητο 7μ. μου φαίνεται υπερβολικό...

 

Ευχαριστώ και πάλι, βασίλης.

Link to comment
Share on other sites

sandiago καλώς ήρθες στο forum. Για ρίξε μια ματιά σε αυτά σε πρώτη φάση μήπως βρεις απαντήσεις :

 

http://www.michanikos.gr/showthread.php?p=75321

 

http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=835

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση αλλά δεν με καλύπτουν τα post, πρόκειται για κλειστό πάρκινγκ, στο ισόγειο της πολυκατοικίας, εφόσον έχει δυνατότητα να γίνει η αλλαγή χρήσης από μαγαζί και όχι για ανοιχτή πυλωτή.

Link to comment
Share on other sites

Δικαιούται να κάνει την αλλαγή χρήσης και εφόσον είναι ο μόνος ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης οριζόντιας ιδιοκτησίας δε χρειάζεται τη συναίνεση των συνιδιοκτητών της πολυκατοικίας.

Εκτός αν υπάρχει επέμβαση σε κοινόχρηστο χώρο πχ για τη ράμπα.

Απαιείται φυσικά "άδεία αλλαγής χρήσης από κατάστημα σε κλειστό χώρο στάθμευσης".

 

Για το κόστος της άδειας δε μπορεί να σου απαντήσει κάποιος έτσι αόριστα. Εκτός από δύσκολο είναι και επικίνδυνο όπως καταλαβαίνεις σαν συνάδελφος που είσαι.

 

Μια νόμιμη θέση στάθμευσης δικαιούται να είναι προσβάσιμη. Άρα απαγορεύεται η στάθμευση τρίτων μπροστά από την είσοδο της ράμπας. Τώρα για τα 7 μέτρα που λες δε μπορούμε να ξέρουμε αν δε δούμε σχέδιο (πόσες θέσεις στάθμευσης υπάρχουν, ποιά η διάταξή τους, ποιά η πρόσβαση στην κάθε μια).

 

Ίσως είναι καλύτερα να συμβουλευτείς κάποιον συνάδελφο με εμπειρία σε τέτοια θέματα, να τον καλέσεις να δει επιτόπου το πρόβλημα (αφού φαντάζομαι δεν έχεις σχέδια) και φυσικά να έχεις στο μυαλό σου πάντα και την αξία της καλής γειτονίας.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.

 

Όντως, η καλή γειτονία προέχει. Άλλωστε, γι' αυτό και δεν έκανα απευθείας καταγγελία όταν ο εργάτης έχτιζε τη ράμπα κυριακή πρωί με τον ιδιοκτήτη να 'λείπει'...

 

Θεωρώ όμως απαράδεκτο να καταλαμβάνει τουλάχιστον 2 θέσεις στάθμευσης όταν για εισέλθει στο πάρκινγκ του αρκεί η μία από αυτές... και επιπλέον πόσο καλός γείτονας μπορεί να είναι όταν το ένα αυτοκίνητό του το σταθμεύει στο πάρκινγκ του και τα άλλα 2 του αυτοκίνητα σε άλλες θέσεις και όχι σε αυτές μπροστά από το πάρκινγκ του, σε περιοχή με πρόβλημα στάθμευσης;

 

ps. συνάδελφε έχεις δίκαιο για το κόστος :)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Δικαιούται να κάνει την αλλαγή χρήσης και εφόσον είναι ο μόνος ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης οριζόντιας ιδιοκτησίας δε χρειάζεται τη συναίνεση των συνιδιοκτητών της πολυκατοικίας.

Εκτός αν υπάρχει επέμβαση σε κοινόχρηστο χώρο πχ για τη ράμπα.

Απαιείται φυσικά "άδεία αλλαγής χρήσης από κατάστημα σε κλειστό χώρο στάθμευσης".

 

Για το κόστος της άδειας δε μπορεί να σου απαντήσει κάποιος έτσι αόριστα. Εκτός από δύσκολο είναι και επικίνδυνο όπως καταλαβαίνεις σαν συνάδελφος που είσαι.

 

Μια νόμιμη θέση στάθμευσης δικαιούται να είναι προσβάσιμη. Άρα απαγορεύεται η στάθμευση τρίτων μπροστά από την είσοδο της ράμπας. Τώρα για τα 7 μέτρα που λες δε μπορούμε να ξέρουμε αν δε δούμε σχέδιο (πόσες θέσεις στάθμευσης υπάρχουν, ποιά η διάταξή τους, ποιά η πρόσβαση στην κάθε μια).

 

Ίσως είναι καλύτερα να συμβουλευτείς κάποιον συνάδελφο με εμπειρία σε τέτοια θέματα, να τον καλέσεις να δει επιτόπου το πρόβλημα (αφού φαντάζομαι δεν έχεις σχέδια) και φυσικά να έχεις στο μυαλό σου πάντα και την αξία της καλής γειτονίας.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και χρειάζεται η σύμφωνη γνώμη όλων των ιδιοκτητών της πολυκατοικίας και για την αλλαγή χρήσης όπως και για κάθε αλλαγή χρήσης (αν δεν ορίζεται η συγκεκριμένη χρήση από το καταστατικό της πολυκατοικίας ως επιτρεπόμενη τότε γίνεται συνέλευση και θα πρέπει σύμφωνα με τις ψήφους η πλειοψηφία να συμφωνεί).  Επίσης η συγκεκριμένη χρήση θα επιφέρει αλλαγή στην όψη του κτιρίου η οποία ως γνωστό θεωρείται κοινόχρηστη.  Γι  αυτό για την οποιαδήποτε κατασκευή στην όψη πχ εγκατάσταση κλιματιστικού ή επιτοίχιου λέβητα για παράδειγμα απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας των ιδιοκτητών όλης της πολυκατοικίας.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας συνάδελφοι μηχανικοι (... αν και ΧΜ και όχι πολιτικός), μπαίνω κατευθείαν στο θέμα:

 

Ποιά είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί για αλλαγή χρήσης ισογείου καταστήματος σε κλειστό πάρκινγκ;

Τι προυποθέσεις πρέπει να καλύπτει ο χώρος του κλειστού πάρκινγκ;

Τι άδειες χρειάζονται; Η πυρασφάλεια με απασχολεί κυρίως και θέματα ασφάλειας.

Πόσος χώρος προβλέπεται για απαγόρευση στάθμευσης τρίτων ώστε να γίνεται ελεύθερα η διέλευση του οχήματος στην είσοδο του πάρκινγκ;

Οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες της πολυκατοικίας έχουν λόγο στην αλλαγή χρήσης;

Πόσο κοστίζει η διαδικασία;

 

Παιδιά ευχαριστώ πολύ, η πολεοδομία δε με βοήθησε καθόλου και δεν βρήκα ούτε ένα 'υπέυθυνο'...

 

Οι ερωτήσειες αφορούν τη δική μου πολυκατοικία όπου ο ιδιοκτήτης του ισογείου 'καταχράστηκε' (έχτισε ράμπα, άλλαξε χρήση, απαγορεύει το παρκάρισμα) όλη την είσοδο (περίπου 7μ.) με τεράστιες 'αυτοσχέδιες' πινακίδες απαγόρευσης πάρκινγκ, σε περιοχή με έντονο πρόβλημα στάθμευσης, χωρίς καμία αδειοδότηση από πολεοδομία.

Αν ο νόμος του το επιτρέπει ας πάρει τα 7μ. αλλά για 1 αυτοκίνητο 7μ. μου φαίνεται υπερβολικό...

 

Ευχαριστώ και πάλι, βασίλης.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και χρειάζεται η σύμφωνη γνώμη όλων των ιδιοκτητών της πολυκατοικίας και για την αλλαγή χρήσης όπως και για κάθε αλλαγή χρήσης (αν δεν ορίζεται η συγκεκριμένη χρήση από το καταστατικό της πολυκατοικίας ως επιτρεπόμενη τότε γίνεται συνέλευση και θα πρέπει σύμφωνα με τις ψήφους η πλειοψηφία να συμφωνεί).  Επίσης η συγκεκριμένη χρήση θα επιφέρει αλλαγή στην όψη του κτιρίου η οποία ως γνωστό θεωρείται κοινόχρηστη.  Γι  αυτό για την οποιαδήποτε κατασκευή στην όψη πχ εγκατάσταση κλιματιστικού ή επιτοίχιου λέβητα για παράδειγμα απαιτείται η σύμφωνη γνώμη της πλειοψηφίας των ιδιοκτητών όλης της πολυκατοικίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Συνάδελφοι,

πελάτης μου στην Αθήνα θέλει να κάνει αλλαγή χρήσης μικρού ισογείου καταστήματος σε θέση στάθμευσης με γκαραζόπορτα. Η οικοδομή είναι της δεκαετίας του 1980. Ποια είναι η διαδικασία? Ενημέρωση???

Edited by iks
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.